--no ei..kyl ne taijetaan joulukuun alussa laittaa...kun lumi on maassaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Tammikuussa sitten vastaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mullakin taitaa olla pari viime vuoden glögsyä tuol kaapissa, voiskin juua sitä, tortukin maistus jo nyt , oon kyl joulu ihminen, mut en viel joulukuussa valoja virittele vaikka pimiää tääl meilläkin kyllä on |O
Kyllä toi haara hartia väli on aika kinnaava ei viitti väkisen ängetä.. hattu ei mee olleskaan ja tossutkin kiristää nilkoista.. tumput sopii...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Tarppa outoa että teille ei mene päälle kun meille menee ja aika saman kokonen teidän lapsi kun meidän Itseasiassa meillä on vähän isompi ja sillon reilu kuukaus sitten puku oli iso!
Kyllä ne oppii. Neidille oon nyt muutaman kerran tarjonnu, mut ei kököt uppoo. Pojatkin olleet siellä lähempänä 1v ennenkun on kökkeröistä pöperöä syöty.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mites muilla on menny siirtyminen 8 kk ikäisten soseisiin? Me ollaa kokeiltu nyt muutaman kerran ja voi luoja mitä sotkemista se on Jätkä kakoo vaan ja sitte yksitellen pudottaa ne kököt pois suustaan, tänään siis kaikki perunan palat Oppiiko ne syömään noita vai onks meijän poika tuomittu oleen sosekeitoilla lopun elämäänsä?
ootko kokeillu ilmastointiteippiä? mä en saanu tuolla jäädytysjutulla syylää lähteen..mut ilmastointiteipillä lähtiAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Apuva, musta tuntuu että mulla on edelleen se syylä jalkapohjassa ja seuraavax kokeilen tota jäädytystä :/ Sattuko se ihan kauheesti??Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä just jäädytin kädestä syylän mainoksen uhrina. Ai kun kirpas. Nyt odotellaan 10-14 päivää
Ei sattunu, kirpas vähän, mutta meni pian ohi.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:ootko kokeillu ilmastointiteippiä? mä en saanu tuolla jäädytysjutulla syylää lähteen..mut ilmastointiteipillä lähtiAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Apuva, musta tuntuu että mulla on edelleen se syylä jalkapohjassa ja seuraavax kokeilen tota jäädytystä :/ Sattuko se ihan kauheesti??Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä just jäädytin kädestä syylän mainoksen uhrina. Ai kun kirpas. Nyt odotellaan 10-14 päivää