Onnittelut uusista taidoista ja Kiinin opiskelusaavutuksista :flower:
Tännekin ilmestyivät kht-paperit tänään. Kyllä taas joutui miettimään, että osasi niitä täyttää. Heti tulee ongelmia, kun ei mene ihan normaalin kaavan mukaan.
Toppahaalaria en ole vielä käyttänyt, ulkona on ollut sen verran leutoa, että yksi kerros sisävaatteita + fleece-puku on tuntunut riittävän. Ja vähän sitä ÄP:n makuupussia vielä jaloille. Molemmat lapset ovat tainneet periä isältä lämminverisyyden, itse varmaan palelisin noilla vaatemäärillä.
Meilläkin odottaa Remun puku kokoa 74. Vielä on iso, joten taitaa mennä koko talven. Ja kaverilta löytyy sitten lainaksi seuraava koko, joten ei tarvitse stressata sillä asialla. Sen sijaan ankaran mietinnän paikka voi tulla eteen joulukuussa, kun töistä olisi pikkujoulureissu Tallinnaan. Jos lähden sinne mukaan, niin siellä voisi käydä katsomassa niitä Hupan pukuja. Ja sitten pitäisi osata päättää mitä ostaa kevääksi (jos löytyy vk-pukuja) tai mahdollisesti seuraavaksi talveksi... Saan kyllä käytettyä aikaa (tyhjänpäiväiseen) vaatteiden miettimiseen sen verran että ei ihme, että päivät vain hujahtavat.
Yöt eivät ole tytöllä rauhoittuneet yösyömisen lopetuksen jälkeen, mutta mies on nyt nukkunut tytön kanssa viikon, joten itse olen saanut nukkua. Herätyksiä tulee 3-7/yö, mutta nukahtaa kyllä tutilla. Saa vain nähdä, kauanko mies jaksaa - on nykyisin aamuisin niin väsynyt. Urheilussa on nyt pieni "välikausi", niin ajattelin että mies saa nyt sitten hoitaa oman osuutensa ja minä otan taas vastuun, kun harjoittelun määrä (ja sitä myötä levon tarve) hänellä lisääntyy.