***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä kyllä fanitan tota 07-mallin äp:n toppapukua. =) Tai siis meillä ainakin on äp vuosimallia 07, niin kai muillakin helmiäisillä, vai kuinka?
Nätti on munkin mielestä =) ei kyllä otettu tytylle pakkausta kun kamaa oli esikoisen jäljiltä paikat täynnä, täytyy tyytyä laittamaan vaunuihin tuo turkoosi! :D

Mä just jäädytin kädestä syylän mainoksen uhrina. Ai kun kirpas. Nyt odotellaan 10-14 päivää :whistle:

mä olin jo tilaamassa sitä Huppaa, kun lueskelin tätä palstaa ja muisti, että onhan tuon pakkauksen pukukin tosiaan, olin unohtanut sen! Lisäks on vielä yks perintöpuku, eli pakko katella, miten niillä pärjätään :D Pakko siis malttaa mieleni :x ehkä :kieh:

Meillä tänään kans räkänen neiti edelleen, ja suuta kun koplaa niin veikakisin että puskee toista etu hammasta sekä kulmuri läpi. Kävin sitten ostamassa neidille iltapalaksi pamol äffää...jospas nyt sais paremmin nukuttua jos sen sipulinkin pilkkois :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä just jäädytin kädestä syylän mainoksen uhrina. Ai kun kirpas. Nyt odotellaan 10-14 päivää :whistle:
Apuva, musta tuntuu että mulla on edelleen se syylä jalkapohjassa ja seuraavax kokeilen tota jäädytystä :/ Sattuko se ihan kauheesti??

Huomenet!

Me tehtiin enkat ja nukuttiin varttia vaille ysiin!! No okei neitokaiselle annoin maitoa kuuden jälkeen ku meinas siihen aikaan jo herätä, mutta sittenpä tuo nukkuki sinne melki ysiin asti. Wau!

Ja oiskohan vihdoin hammasta tulossa kun neiti litsuttaa ientään kielellä ihan koko ajan, litskutus vaan kuuluu missä meneekin. Siis kokeilee kielellä alaientä.

Tänään pääsen hierojalle, jippii! Niskat on niin jumissa että huhhuh! Pyörryttää ihan kun niin jumittaa. Ei pääse veri kiertämään normaalisti :(

huomenta :wave:

Kyl mää vaan pääni melkkin pantiks pistäsin että meijän nuha kyllä liitty noihin hampaisiin..meinaan viime yönä ei taas heränny lainkaan ja aamulla/yöllä ei nuhaa näkynyt..eli kesti niikos 2 päivää meijän nuha :eek: , ja tänään anto jo suuhun koskea. No tiä häntä mut hyvä näin :)

Ai niin, onnittelut saanukalle tätiydestä ja zukulle puhaltelen mojovia ei korvatulehdus puhureita :whistle:

Meillä mennään tällä hetkellä ulkna tommosella laban fleecepuvulla jossa on trikoovuori, alla body ja sukkikset ja toki tumput yms...hyvin on pärjätty, jalat käärin villafilttiin kun välillä on kylmiltä tuntuneet :wave: .
Toivon että ä-pakkauksen puku menis ees hetken, tota raidallista en oo ees viittiny kokeilla kun oli jo keväällä aikas nafti :whistle:

Meillä on pojan nuha kestänyt nyt reilun kuukauden... välillä päivän pari parempana, sitten taas uudestaan. Olen nyt alkanut miettiä että onkohan allerginen meidän kissalle...? Voiko tuon ikäisellä olla allergista nuhaa? Kyseessä on ulkokissa joka ei sisälle edes suostu tulemaan ilman paniikkihuutokohtausta, mutta poika nukkuu verannalla vaunuissa päikkärit ja kyseiset vaunut on myös kissan mieleen. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Voiko tuon ikäisellä olla allergista nuhaa? Kyseessä on ulkokissa joka ei sisälle edes suostu tulemaan ilman paniikkihuutokohtausta, mutta poika nukkuu verannalla vaunuissa päikkärit ja kyseiset vaunut on myös kissan mieleen. :kieh:
--no siis voisin kuvitella että hyvinkin voi..itte en oo antanu kissojen nukkua vaunuissa yms koska niistä lähtee niin tolkuttomasti tota karvaa että |O . Kandee kokeillla että onko vaikutusta että vaikkapas imuroi ja tuulettaa vaunut hyvin ja keksii jotain ettei kissa pääse niihin nii että onko sillä mitään tehoa?? Pitää ostaa kissalle omat vaunut :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oliko edes sitä ihanaa valokaapelia?
-- :LOL: , luojan kiitos ei. En oo ihan varma oliko ne jouluvalot, oli semmosella katetulla terassilla sielä katossa, saatto olla ihan muuten vaankin, mutta ei varmaan mee kauan kun rupee valoja viliseen...muistelen että lokauuta oli viimevuonakin kun niitä rupes näkyyn |O

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--tästäpä tulikin mieleen että taisin eilen nähä ekat jouluvalot |O
Oliko edes sitä ihanaa valokaapelia?
Mä olin ihan shokissa kun kaupassa oli jo pistetty isot lavat torttutäytettä ja glögiä esille.. ja vieressä pakasteallas missä oli torttulevyjä ja piparitaikinaa :eek:

Mullakin taitaa olla pari viime vuoden glögsyä tuol kaapissa, voiskin juua sitä, tortukin maistus jo nyt :whistle: :D , oon kyl joulu ihminen, mut en viel joulukuussa valoja virittele vaikka pimiää tääl meilläkin kyllä on |O

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mullakin taitaa olla pari viime vuoden glögsyä tuol kaapissa, voiskin juua sitä, tortukin maistus jo nyt :whistle: :D , oon kyl joulu ihminen, mut en viel joulukuussa valoja virittele vaikka pimiää tääl meilläkin kyllä on |O
Tammikuussa sitten vasta :LOL:

Yhteistyössä