***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joskus oli puhetta bodyn pukemisesta (sukkisten alle vai päälle), niin Hipan innoittamana kokeilin sitten tänään neidille sukkiksia bodyn alle. Ja täytyy kyllä sanoa Hippa, että kylläpä tosiaan näyttää sievältä ja sirolta body sukkisten päälle puettuna. Kovin tyttömäiseltä tosiaan. Meillä on siis aiemmin aina puettu body sukkisten alle. Mies pukekoon miten haluaa, mutta voipi olla, että itsellä tulee laitettua tästedes toisinpäin. =)
Eiks vaan :D

Onnea Saanukalle tätiydestä :flower: Ja neuvolamitoista myös onnitukset :)

Voi kinkku, meillä olis huomenna muskari, mutta täytyy varmaan passata, kun oon aika hyvässä nuhassa :/ Tosi tylsää, kun muskarissa on niin kivaa..Ja katoin samaa, kuin Anno, että kaks+ tais olla tuttu juttu ;)

Meillä on noi äp:n vaatteet olleet tosi vähällä käytöllä, sitä toppista tai vanupukua ei olla edes kokeiltu. Täytyy varmaan nyt ryhdistäytyä, ne on ihan hienot :)

Tänään on ollut tyhmä päivä, kun ihan typerästä asiasta tuli känistyä miehen kanssa. Kurja mieli on sitten koko päivän ajan :(

jahas, tyttö itkustaa..taitaa massua vääntää :(
 
Mä muuten ostin nyt neidille parit myslivellit joskos niitä iltasin vähän hörpittäs nokkiksesta, et niinkos jaksas paremmin nukkuu yön heräämättä :whistle: . Nois velleissäkin on sitä palmuöljyä :/ . Onko kellään kokemusta siitä vellijauheesta a'la semper :attn:

Ostin tänään 80cm vettäpitävän ( reimatec) haalarin kaverilta ja ihan hyvän olonen on, ainoo vaan et tuoksuu vahvasti pesuaineelle joten epäilen että huuhteluainetta on käytetyy joten ei tietoo viel kuinka vettä pitää :eek: , nyt ois sitten neidin haalarikiintiö täynnä kevääseen saakka :whistle: . Minkähän kokosta sitä osais miettiä ens syksyks jos alennusmyynteihin eksyy :LOL:

Ja siis meillä edelleen vaatteet 74cm, joissain housuissa on lahkeet himppa lyhkäset mutta bodyt ihan sopiva vielä :wave:

jeps, suihkuun ja nukkuhun :wave:
 
Kivoja taideteoksia avoimessa ootte askarrelleet :)

Sairastelijoille myös pikaista toipumista :flower: Saa nähdä, ettei tuolle meidän typykällekin iske flunssa..Vähän nenä vuotaa :/

8kk-ruokia
ei olla vielä maisteltu, kaapissa on kyllä odottamassa :) Rakeisempikin ruoka kyllä uppoaa, mutta selkeesti sitä pitää maiskutella enempi :) Oon ollut nyt huomaavinani, että tomaatti saattaa olla meillä yliherkkyyttä aiheuttava. Tänään on syöty tomsua ja heti oli pyllyssä pientä näppyä :/ Onneksi ei kuitenkaan sen pahempaa..

Yöks, meillä oli äsken nelonen päällä ja sieltä tuli 4D-dokkari. Voi luoja :x Mäkään en oikein oo jaksanut innostua enää BB:stä, se on niin booriiiing |O |O |O

On taas tässä muutaman päivän tullut oltua omilla kulmilla, niin kyllä sitä kummasti rupeaa taas kaipaamaan muutakin puuhaa :D Varsinkin, kun tietää, ettei huomenna tosiaan pääse muskariin, eikä torstainakaan pakosti kerhoon :/ Torstaina lähdetäänkin sitten taas kohti lakeuksia pitkäksi viikonlopuksi, ihanaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä muuten ostin nyt neidille parit myslivellit joskos niitä iltasin vähän hörpittäs nokkiksesta, et niinkos jaksas paremmin nukkuu yön heräämättä :whistle: . Nois velleissäkin on sitä palmuöljyä :/ . Onko kellään kokemusta siitä vellijauheesta a'la semper :attn:

Ostin tänään 80cm vettäpitävän ( reimatec) haalarin kaverilta ja ihan hyvän olonen on, ainoo vaan et tuoksuu vahvasti pesuaineelle joten epäilen että huuhteluainetta on käytetyy joten ei tietoo viel kuinka vettä pitää :eek: , nyt ois sitten neidin haalarikiintiö täynnä kevääseen saakka :whistle: . Minkähän kokosta sitä osais miettiä ens syksyks jos alennusmyynteihin eksyy :LOL:

Ja siis meillä edelleen vaatteet 74cm, joissain housuissa on lahkeet himppa lyhkäset mutta bodyt ihan sopiva vielä :wave:

jeps, suihkuun ja nukkuhun :wave:
Siis mikä toi huuhteluainejuttu on? Ei ilmeisesti saa käyttää?

Meil on poika varmaa saman mallinen ku Hissukan helmi.. Meil alkaa bodyt olla 80-86 senttisiä mutta housuista menee vielä hätäseen 74 senttiset, ei yhtään 86 käytössä housuissa vielä :D

Öitä nukkumaanmenijöille

:wave:
 
Huuhteluainetta ei tosiaan suositella noille vettäpitävän kalvon omaaville vermeille. Mä olen nykyään laittanut joidenkin pyykkien sekaan vähän huuhteluainetta, mutta useimmin jää laittamatta. En siis tietnkään noihin, mihin sitä ei suositella. :) Äp:n vanupuku oli meilläkin kovalla käytöllä keväällä. Ihana on; taidan säästää sen H:lle muistoksi. :)

Mä muuten myös bongailin tuon Kaksplussan jutun... ;) :wave: Melkein sukua julkimolle! :D

Me ollaan oltu tämä päivä kans kotokulmilla ja samoin menee huominen päivä, kun ei mennä kerhoilemaan huomenna. Tylsä aihe siellä huomenna, joten ei jaksa vaivautua. :D Eilen olimme kaupungilla, Väinöllä tottakai B) treffasin yhden kaverin, jolla suht samanikäinen bebe kuin meillä. Loppuviikolle on myös parit lounaställit tiedossa muskarin ja uinnin lisäksi, joten ohjelmata piisaa ihan sopivasti. Muutama kotikulmapäivä per viikko on mun mielestäni kuitenkin ihan mukava pitää; ahistaa sekin, jos on liikaa touhua. :)

Vaatteissa meillä on käytössä 68-74cm edelleen. Nyt olen tosin laittanut vinon pinon noita 68cm pois ja jokunen 70cm:kin alkaa olla hihoista lyhkänen. Tosin käytössä on edelleen yksi Tutan 62cm body. :xmas: 80cm vaatteita en ole edes vielä kokeillut.
 
Nopeesti selasin päivän saldon. Ollaan istuttu tänään urakalla autossa. Haettiin Savonlinnasta mökille uus vene (tai siis käytetty, mutta meille uus). Nyt venonen lojuu isukin takapihalla Espoossa kevättä odottamassa. Pääs esikoinenkin sitte ekaa kertaa lossin kyytiin. B) Ihana keli oli ajella syksyisessä Suomessa. Nyt taitaa peti kutsua, ukko nukahti jo tohon sohvalle. :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:

Aiotteko ostaa helmelle sisäkengät?
Kun avoimessa oli fysioterapeutti joka suositteli niitä, mutta en tiedä ketään kuka olis ostanut :wave: Sen mielestä parhaat oli Tepsut (tietty sikakalliit...).
Meillä ei oo isommilla koskaan ollu, en oo kokenu tarpeelliseksi. Mut nyt neiti jonki verran varvistaa ja toinen jalka on aika holtiton, et kengät tekis varmaan ihan hyvää, joten miettiny oon, mutten ostanu =)
Tosin lääkäri sanoi, että kun varvistaa, niin laittaa vaan sen kantapään alas, ni alkais sitte muistaa...no joo...siis miehän kulen ton perässä 24/7 laittamassa sitä alas :whistle: :LOL:
Jos päädyn ostamaan, ni en kyllä mitään 100e kenkiä osta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Zuku en oo kokeillu kun kuulostaa liian pelottavalta :ashamed: :whistle:

[*
http://yle.fi/akuutti/arkisto2002/121102_c.htm

huh...ja meillä ollaan vasta just siirrytty/siirtymässä 68cm. Vanupuku on meillä päivittäin käytössä; ensin oli vaunuissa uni-pukuna, nyt käytetään remppapuolella (neiti istuu syöttiksessä tai kiikussa).
Mikähän ääni torvi tästä meijän likasta vielä tulee, ku mitä pahempi ääni (raksapuolella) sitä leveämpi hymy =)
Muillekki sairastelijoille :hug: meil edelleen pientä lämpöä..
 
:wave: ,

Tiällä taasen :LOL:, ruuanlaitto hommiin pitäs mennä vaan ei jassas millään |O .

Todellakin juu noihin goretex, reimatec jne...ei saa käyttää huuhteluainetta kun se pinta menee siinä "tukkoon" tai jotain, joka tapauksessa vedenpitävyys kärsii. Eikä sisi kuivausrumpua saa käyttää, tai uusimmissa jo saa mutta ei kaikissa, liika lämpö siis pahasta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai niin... Olikos tässä kaksplussassa joku juttu mistä on aikasemmin täällä ollu puhetta? Yks pisti silmään :whistle:

Siis täällä meijän pinossa ollu puhetta??
Juu täällä joskus aikoja sitte =) Mut olin jo ehtiny sen unohtaa ennen ku lehden luin eilen :D

Hyvä tietää toi huuhteluaine juttu... Harvoin muutenki laitan huuhteluainetta mutta voisin kuvitella laittavani just noihin ulkovaatteisiin mitkä ei oo kosketuksissa ihoon :D Ton kuivausrummun tiesin kun meijän mieshän piti sitä niiiiiin tärkeenä ominaisuutena sillo kun sitä pukua etittiin :D Tosta vaatteiden pesemisestä tulikin mieleen että mä tajusin yks päivä että mehän ollaa jotenki vaan alettu peseen pojan vaatteet omien vaatteiden kanssa samassa vaikka aluks kaikki pojan vaatteet pestiin erillään :D

Sisäkenkiä en oo miettiny vielä, kuten en oo miettiny ulkokenkiäkään vielä :D Mä löysin vihdosta viimein kunnon villasukat pojalle ja ne jalassa mennää näillä keleillä nyt :D

Meil jätkä on alkanu jäämään sänkyynsä iltaisin, mut mikäköhän siinä on että päivällä ei jäis sitte millään? Toisaalta en valita kun usein noi päikkärit nukkuu pihalla mut aika outo juttu kuitenki. Viime yönä kävin kattomassa jossain vaiheessa poikaa ja murunen oli kääntyny pää jalkopäätyyn ja nukku massullaan siellä :heart: Ihan itekseen on alkanu nukkumaan mahallaan nyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai niin... Olikos tässä kaksplussassa joku juttu mistä on aikasemmin täällä ollu puhetta? Yks pisti silmään :whistle:

Siis täällä meijän pinossa ollu puhetta??
Juu täällä joskus aikoja sitte =) Mut olin jo ehtiny sen unohtaa ennen ku lehden luin eilen :D
Kero ny meille muillekii ;) :whistle: :kieh:
Pikapikaa selaamalla en löytäny mitään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Muori: Taisitte ajella sitten meidän möksän läheltä, jos lossilla mänitte. :whistle:
Ekaks mentiin jollain tavallisella tielaitoksen lossilla ja sitte Tuohisaaren lossilla. Jossain Savonlinnan ja Sulkavan seuduilla oltiin. Tosi hienot oli syksyiset maisemat. B) En kyllä tiedä, onko noita losseja tuolla suunnalla enemmänkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai niin... Olikos tässä kaksplussassa joku juttu mistä on aikasemmin täällä ollu puhetta? Yks pisti silmään :whistle:

Siis täällä meijän pinossa ollu puhetta??
Juu täällä joskus aikoja sitte =) Mut olin jo ehtiny sen unohtaa ennen ku lehden luin eilen :D
Kero ny meille muillekii ;) :whistle: :kieh:
Pikapikaa selaamalla en löytäny mitään :/

En tiedä, olikos siinä jokin muukin juttu, mutta ainakin meidän muskarista oli juttu, kun se vuoden vauveli on samassa muskarissa. Meidän neidin nimi oli mainittu vauvojen joukossa. =) Oltiin siis paikalla kyllä kun kuvasivat, mutta kuvasivat lähinnä tuota Brunoa. Poika onkin aivan ihanan lutuinen poseeraaja. =) =)

Piti oikein aamulla käydä lehti ostamassa, kun eilen oli ollu juttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai niin... Olikos tässä kaksplussassa joku juttu mistä on aikasemmin täällä ollu puhetta? Yks pisti silmään :whistle:

Siis täällä meijän pinossa ollu puhetta??
Juu täällä joskus aikoja sitte =) Mut olin jo ehtiny sen unohtaa ennen ku lehden luin eilen :D
Kero ny meille muillekii ;) :whistle: :kieh:
Pikapikaa selaamalla en löytäny mitään :/

En tiedä, olikos siinä jokin muukin juttu, mutta ainakin meidän muskarista oli juttu, kun se vuoden vauveli on samassa muskarissa. Meidän neidin nimi oli mainittu vauvojen joukossa. =) Oltiin siis paikalla kyllä kun kuvasivat, mutta kuvasivat lähinnä tuota Brunoa. Poika onkin aivan ihanan lutuinen poseeraaja. =) =)

Piti oikein aamulla käydä lehti ostamassa, kun eilen oli ollu juttua.

No mie aattelin tätä, kun sen teidän nimenki bongasin =) Mutta lähinnä etsin jotain kuvaa tms, ni en aatellu et tuota tarkotetaan =)
 
Käytiin aamulla poliisilaitoksella passihakemus neitille tekemässä, mutta ei valokuva kelvannu. Oli kuolaa leuassa - täytyy siis mennä uudelleen kuvauttamaan, samaan hintaan toki ottavat, mutta jo tohonkin tarvttiin parikymmentä räpsyä ainakin. :/

Sitte oonkin siivonnu ja leiponu omppupiirakan - mun omalla mittapuulla oon siis ollu varsin tehokas. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai niin... Olikos tässä kaksplussassa joku juttu mistä on aikasemmin täällä ollu puhetta? Yks pisti silmään :whistle:

Siis täällä meijän pinossa ollu puhetta??
Juu täällä joskus aikoja sitte =) Mut olin jo ehtiny sen unohtaa ennen ku lehden luin eilen :D
Kero ny meille muillekii ;) :whistle: :kieh:
Pikapikaa selaamalla en löytäny mitään :/

En tiedä, olikos siinä jokin muukin juttu, mutta ainakin meidän muskarista oli juttu, kun se vuoden vauveli on samassa muskarissa. Meidän neidin nimi oli mainittu vauvojen joukossa. =) Oltiin siis paikalla kyllä kun kuvasivat, mutta kuvasivat lähinnä tuota Brunoa. Poika onkin aivan ihanan lutuinen poseeraaja. =) =)

Piti oikein aamulla käydä lehti ostamassa, kun eilen oli ollu juttua.

No mie aattelin tätä, kun sen teidän nimenki bongasin =) Mutta lähinnä etsin jotain kuvaa tms, ni en aatellu et tuota tarkotetaan =)
Lisää tunnustuksia odotellaan. =) :attn:
 
Juu Muoria mie tarkotin =) Onhan se jo hienoa päästä The Brunon kanssa samaan muskariin vaikkei kuvaa oiskaa :heart:

Meijän pitäis mennä ottaa pojasta passikuva kans kun lähetää reissuun jouluna. Pari paikkaa on jo sanonu ettei ota noin pienestä kuvaa joten Tampereelle pitää mennä sitte johonki studioon otattamaan. Onko muuten noista vaatteista jotain säännöstä, mimmosia ei sais laittaa kuvaan?
 

Yhteistyössä