Mä hain eri ajalle tukea ja eri ajalle lisäosaa, näin neuvoivat kelasta. Eli sille ajalle kun saan vuosilomapalkkaa en hakenut lisäosaa, mutta tukea kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Juu, en mäkään. Yhen täytin jo puolivalmiiks, mutta taitaa olla helpompaa täyttää uus, kuin alkaa sitä vanhaa lappua tästä huushollista etsimään. Mutta mulla tais tulla jo ekassa kohdassa ongelmia. Haenko mä nyt tukea vaan toukokuun loppuun, jolloin perheen tulot nousee eikä saada enää lisäosaa vai haenko siihen asti, kun palaan töihin?Tosin voi olla että haetaan tukea myös lukuvuoden 09-10 ajalle, jos neiti menee yksityiselle pph:lle hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä en milläään jaksais alkaa täyttelemään tuota Kelan lappusta... :headwall: mut kai se olis pakko...
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:Hei, kuka se olikaan kun sanoi että täytti ajoissa kotihoidontukihakemuksen, et ku pitää 2kk aiemmin täyttää? Mut naurettiin melkein ulos Kelalta ku menin tänään sen lappuni kans, nyt kun on about 2kk aikaa kht-kauden alkamiseen!
B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*kaivaa nimmarivihkon esille* B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oli kuule oikeen koko sivun juttu!!
Seudun nopein jakajaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve on ollu lehdes tietty työn puolesta... seudun nopein...piip...B)
p.s. toi piip...on siis äänimerkki, joka peittää alleen sanan...
Heh B)Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No kerro nyt missä oot ollu, niin me mammat lähetään arkistoja koluamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hmmm....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oon mie joskus ollut, mut en kyllä Plussassa
Oli kuule oikeen koko sivun juttu!!
Joo siis kht maksetaan 6kk takautuvasti...et ei tosiaan etukäteen tarvii Joku siitä vissiin joskus aiemminki on maininnu B)Alkuperäinen kirjoittaja fifi:Hei, kuka se olikaan kun sanoi että täytti ajoissa kotihoidontukihakemuksen, et ku pitää 2kk aiemmin täyttää? Mut naurettiin melkein ulos Kelalta ku menin tänään sen lappuni kans, nyt kun on about 2kk aikaa kht-kauden alkamiseen!
Tuo tänne...mie voin yrittää nyt kun vauhtiin pääsinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:poffff...
Kuka täyttäis mun Kelan laput... :headwall:
Vitsi sä oot tosi nopee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:jaa mitän viel kierompaa sulla ekana tuli mieleen? B) *ehti nähdä sen*
:flower: :flower: Hieno juttu!! Ns. unelma :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on mitä luultavimmin, 99% varmuudella, neidille hoitaja, kun lähen töihin :flower: Ei tarvii peekoohon viiä
Älä muuta sano ja kun hoitaja viel tulee tänne meille kotiin, niin... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::flower: :flower: Hieno juttu!! Ns. unelma :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on mitä luultavimmin, 99% varmuudella, neidille hoitaja, kun lähen töihin :flower: Ei tarvii peekoohon viiä
Ookko sie tullu vanhaks?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vitsi sä oot tosi nopee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:jaa mitän viel kierompaa sulla ekana tuli mieleen? B) *ehti nähdä sen*
Mä kompastuin jo omaan oveluuteeni...ja lopuksi en enää löytänyt tekstistä päätä enkä häntää... joten päätin pistää *poffff-tilaan* :saint: jottei tuu väärinymmärryksiä... Oon tullu vähä varovaiseksi... :xmas:
KriisitilaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ookko sie tullu vanhaks?
Mun äiti ja iskä oli mummi ja vaari jo kun mä täytin 10v, ja ikää oli tosiaan tuo 43v molemmilla =) Ja jestas mitä ikäloppuja ne on NYTAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Esikko tänään iltapalapöydässä tokas, et sen kaverin äiti on 41v ja isäpuoli 43v...et nehän on ihan KAMALAN vanhoja Melkeen ku mummo ja pappa
Hää on vissiin tottunu vähän nuorempaan vuosikertaan B)
Joo, tänään kun meidän äitillä syötiin ja sitten pojan paitaan meni vähän ruokaa just kun oltiin neuvolaan lähdössä niin äiti sano että "näkevät ainakin että poika on syönyt... niinkun sitä ei muuten näkis" =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pusuapina teijän sällihän on ihan miehen mitoissa
Nii...iteki vois olla Mut ei noi nyt niin kamalan vanhoille tunnu, mitä tollasesta 10-vuotiaastaAlkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:Mun äiti ja iskä oli mummi ja vaari jo kun mä täytin 10v, ja ikää oli tosiaan tuo 43v molemmilla =) Ja jestas mitä ikäloppuja ne on NYTAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Esikko tänään iltapalapöydässä tokas, et sen kaverin äiti on 41v ja isäpuoli 43v...et nehän on ihan KAMALAN vanhoja Melkeen ku mummo ja pappa
Hää on vissiin tottunu vähän nuorempaan vuosikertaan B)