***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mua on alkanut tuossa BB:ssa pärsimään nuo Marianne ja Ade. Suurin osa noista on ihan diipadaapa-tyyppejä, Cheryll ja Johan on mun mielestäni ihan jees tyyppejä, samoin Niko maneereineen päivineen. Tylsä meininki silti!
--sama homma :wave: , Nikosta tykkään välillä enempi välillä vähempi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mua on alkanut tuossa BB:ssa pärsimään nuo Marianne ja Ade. Suurin osa noista on ihan diipadaapa-tyyppejä, Cheryll ja Johan on mun mielestäni ihan jees tyyppejä, samoin Niko maneereineen päivineen. Tylsä meininki silti!
--sama homma :wave: , Nikosta tykkään välillä enempi välillä vähempi :whistle:
Sama! Mun mielestä se Tero on vähän outo, mutta tympii, kun se Marianne sitä koko ajan solvaa :x Samaten mua ärsyttää Aden ja Niksun yhteinen "läyhääminen", jos toinen tippuis, niin talon henki paranis niin paljon. Mieluummin vois tippua Ade ja se tais olla nyt äänestyksessä..
 
Mä en kestä sitä miten ne oikeesti on toisilleen niin ilkeitä tuolla BB-talossa, Niko Ade mukaanlukien kokee että niillä on oikeus sanoa ihan mitä tahansa.. Haloo missä on käytöstavat |O Kuitenki luulis että varsinki tuolla talossa ois joku suodatin päällä kun sieltä paljon pääse käveleen poiskaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä en kestä sitä miten ne oikeesti on toisilleen niin ilkeitä tuolla BB-talossa, Niko Ade mukaanlukien kokee että niillä on oikeus sanoa ihan mitä tahansa..
Varsinkin ne kaks :eek: Ja mua hirvittää tosiaan katella, kun ne hyökkää porukalla Teroa tai Cherylliä vastaan. Onhan ne varmaan aika raskasta seuraa elää 24/7, mutta eipä esim. Nikokaan mikään maailman tasaisin ja helpoin kaveri oo :headwall: Kurjaa katella tommosta kiusaamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä en kestä sitä miten ne oikeesti on toisilleen niin ilkeitä tuolla BB-talossa, Niko Ade mukaanlukien kokee että niillä on oikeus sanoa ihan mitä tahansa..
Varsinkin ne kaks :eek: Ja mua hirvittää tosiaan katella, kun ne hyökkää porukalla Teroa tai Cherylliä vastaan. Onhan ne varmaan aika raskasta seuraa elää 24/7, mutta eipä esim. Nikokaan mikään maailman tasaisin ja helpoin kaveri oo :headwall: Kurjaa katella tommosta kiusaamista.
Tismaalleen samaa mieltä! Kyllä täytyy olla jotain vialla, jos on jollekin pakko koko ajan nälviä jostain. :(

 
Voi luoja, mitä keskustelun aiheita tuossa oik. reunassa vilisee :LOL: :LOL:

Tää menee nyt sänkyyn lukemaan Juoppohullun päiväkirjoja, raskausarpia. En oo ennen lukenutkaan em kirjoja, aika hauskaa läpänderiä :LOL:

hyvää yötä kaikillen :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mua on alkanut tuossa BB:ssa pärsimään nuo Marianne ja Ade. Suurin osa noista on ihan diipadaapa-tyyppejä, Cheryll ja Johan on mun mielestäni ihan jees tyyppejä, samoin Niko maneereineen päivineen. Tylsä meininki silti!
--sama homma :wave: , Nikosta tykkään välillä enempi välillä vähempi :whistle:
nipsuko haamuilee? :xmas:
--oonks mä haamu :eek: :D
 
Mun mielestä noi Tero ja Johan on osottanu aikamoista kypsyyttä kun ei oo lähteny tohon leikkiin mukaan huutamaan ja nälvimään kilpaa. Käy niin sääliks niitä kun ne ottaa kaiken vastaan.. Mulle tekis varmaa kyl tiukkaa kuunnella semmosta pään aukomista ilman että antaisin samalla mitalla takas. Kuitenki noi jätkät pystyis näit kahta läyhäriä heitellä ihan mennen tullen jos sille päälle sattuis :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mun mielestä noi Tero ja Johan on osottanu aikamoista kypsyyttä kun ei oo lähteny tohon leikkiin mukaan huutamaan ja nälvimään kilpaa. Käy niin sääliks niitä kun ne ottaa kaiken vastaan.. Mulle tekis varmaa kyl tiukkaa kuunnella semmosta pään aukomista ilman että antaisin samalla mitalla takas. Kuitenki noi jätkät pystyis näit kahta läyhäriä heitellä ihan mennen tullen jos sille päälle sattuis :kieh:
Samaa mieltä tästäkin BB-aiheesta. Mä en yleensäkään pysty kuuntelemaan pään aukomista, vaan aika usein tulee sitten sanottua suoraan itsekin. :whistle: Vaikka se ei aina kannatakaan. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitsi tuo BB on tylsä! |O
On joo.. Ja mä en tota Nikoa jaksa kattoa ollenkaa :kieh: Jospa siellä jotain tapahtuis huomen kun menee lisää porukkaa taas...
Niko on varsin ihq :p Eihän tuolla olis elämää ollenkaan ilman sitä :LOL: :D
Musta tuntuu että ne muut vois vähä vapautua jos toi homppeli ei ois siel koko ajan vinkumas jostain... Kukaa uskalla sanoa mitää ku se kilahtaa siellä jatkuvasti...

Ne sen kilahdukset naurattaa kyl lähinnä :LOL:
 
Mä täyttelin ja vein nuo miehen kht-laput kans syyskuussa aikoja sitte. Lisäosaakin oisin hakenut... mutta kun mulla menee niin kivasti tulot, kun voi olla mitä tahansa 1000e-2000e väliltä kuussa niin sanoivat kelassa että kannattaa hakea parin kuukauden jälkeen kun tietää vähän. Kyllä ne rahat ois maistunut aiemminkin... :whistle:
Ja mitään ylellistä kuntalisäähän täällä ei ole!

Poju on oppinut tosi hauskan jutun: Hampaiden narskuttelun! Leuat kireellä narskii menemään, tuntuu niiin pahalta korvissa... :x
 
Ihan sikakylmä aamu...vieläki vaan +1 tossa varjon puolella. Ei todellakaan lähtä ulos ainakaan vielä, katellaan ku tuo jäbä menee kerhoon, jos sitte neidin kanssa. Ei viiti tuonne hyytävään ilmaan viiä kun just ollu kipeenä.
Jos sitä vaikka imurois ajankuluks =)
Neidin unia koitan nyt taas venyttää tonne 11 jälkeen, kun kerran 8 asti aamulla nukkui =)
 
Ai joo...oliskohan sen kuumepiikin aiheuttanu kulmahammas :whistle: Eilen huomasin, että oli tullu läpi, toissapäivänä ei viel ollu :/ Alhaalla 2 etuhammasta, ylös nyt sitte toinen kulmuri puhennu ja toinen kulmuri pullottaa, etuhampuja ei näy :p
 
Hyvä yö takana ja nyt jaksaa taas =)

Tämän huomasin tuolta mitäs nytin puolelta
[/url]http://www.fugly.com/media/IMAGES/Funny/duct_tape_kid_to_wall.jpg Onnistukoha.. Välillä tuntuu että näin pitäs tehdä :laugh:
 

Yhteistyössä