***Helmet 2008*** viikko 41

Huomenta,

Huoh, meillä taas yöt palautuneet "hyviksi", räkää tulee vielä jonniin verran mutta muutoin vointi vallan mainio. Meillä kanssa on puhjennut toinen kulmuri, ja siis sama tilanne kun Jahvetille että alhaalla kaksi ja nyt siis toinen kulmahammas kurkistaa :wave:

Joops, tää lähtee surffaileen kakku blogeja kun oon luvannu huomiseks viiä synttärilahjaksi kaverin beben 1 vee juhliin kaakun..joku vetehen liittyvä aihe ois tiiossa..ai miten niin viime tingassa taas liikkeellä :LOL: :LOL:
 
Pusuapina kiva kuulla että muillakin on näitä vähän isompia helmiä, kun tuntuu muut olevan järjestään reilu 7kg... :D Paljon teillä oli mitat 6kk neukussa? Meillä ei oo vielä ollu 8kk neuvolaa mut 6kk painoa oli 9545g ja pituutta 69cm.

Meillä opittiin tänään ihan oikeesti juomaan nokkamukista :heart: Tähän asti ollu enemmänki pelleilyä ja jokunen tippa menny suuhun mut nyt joi ihan oikeesti maidon siitä, avustettuna toki kun ei saa niin paljon ite kallistettua mukia.
 
Tosi hyytävä ilma. :/ Meillä oli puutarhaletkun suutin pamahtanu kappaleiksi yöllä. I nou, ois pitäny laittaa aikonaan varastoon ja varsinki tyhjätä vedestä. :kieh: Harmittaa, kun löysin samanmerkkisen ja tosi hyvän suuttimen kesällä. :headwall:

Kaupassa on käyty ja likka unilla. Mies vei isomman töihin mennessä kerhoon, joten mulla tiukasti p*rsus tuolissa. :LOL: Piti kaivaa toppavaatteet esille ja todellaki tarpeen. Likalle oli vielä aika iso tuo äp:n puku, mutta meneepähän koko talven. Isommalle pitää varmaan kuitenki ostaa joulun jälkeen uus puku, vaikka muuta kuvittelin.

*muoks* kht-paperit on täytetty, mutta kuten kuvitella saattaa en muistanu viedä postiin. Kauppalapun muistin kuitenki ottaa tällä kertaa ihan kauppaan mukaan.. :LOL: Kaupassa käynnisty autom hälytys tms ja korvat soi vieläki.
 
Käytiin eilen Hesbeegerissä (esikko sanoo). Istuttiin ketsuppikoneen vieressä... Me vietiin viimeiset ketsupit :p :D
Siinä sitten katseltiin kun vuoronperään porukkaa kävi sitä pumppaamassa ja ihan turhaan... :LOL:

Kaikilla oli sama tyyli...ensin varovasti ja kun ei tullu niin sitte voimakkaammin ja sit apinanraivolla lopuksi...eikä mitään...:whistle:
Viihdettä koko rahan edestä... :LOL: :ashamed: :xmas:
 
Nyt on käyty 8kk lääkärineuvolassa täällläkin, vähän etuajassa tosin, kun tyty on nyt himpan päälle 7½ kk. Eli uudet mitat on

paino 8680g
pituus 73,5cm
py 45,8cm
.

Hienosti kasvaa ja kehittyy, omilla käyrillään edelleen tasaisesti menee eli pituus +2 korvilla ja paino pikkusen miinuksen puolella niinku on aina ollutkin. =)
 
Meillä istutaan!! :wave:

Ja ai että alko tehä mieli Hesen ruokaa, kiitosta vaan pilvipouta! :p

Täällä oli aamulla pakkasta, -4 astetta, sai kaivaa äp-toppiksen esille tytölle. Oli se vaan kamala, just se joku päivä sitten täälläkin parjattu vuoden -05 malli. Kamala! Onneks saadaan kaverilta joku vanhempi malli, tyttömäisempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Pusuapina kiva kuulla että muillakin on näitä vähän isompia helmiä, kun tuntuu muut olevan järjestään reilu 7kg... :D Paljon teillä oli mitat 6kk neukussa? Meillä ei oo vielä ollu 8kk neuvolaa mut 6kk painoa oli 9545g ja pituutta 69cm.
Voi, meillä poika oli 6kk neuvolassa vaatimattomat 9250g =) Pituutta oli 70cm.
Musta se on ihana pullero, sillei terveellä tavalla :) Vaikuttaa varmasti sekin että kun ei poju viitsi vielä ryömiä tai kontata niin ei pääse hoikistumaan... Ei äiti eikä poika :D
 
8 kk neuvolassa käyty :xmas:

Paino 9200 g
Pituus 75,5 cm :eek:
Py 45,3 cm

Päästiin kuitenki yli 9 kilon :D Täti kirjotti että kasvaa hoikkana poikana tyytyväinen ja iloinen poika. Meillä näytettiin nyt kaikki uudet hienot jutut, kuten se sormilla huulten rämpyttely tädille :LOL:

Meillä on lääkärineuvola vasta kuukauden päästä niin saadaan äidin ja pojan lääkärit samalla kertaa :LOL: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Voi, meillä poika oli 6kk neuvolassa vaatimattomat 9250g =) Pituutta oli 70cm.
Musta se on ihana pullero, sillei terveellä tavalla :) Vaikuttaa varmasti sekin että kun ei poju viitsi vielä ryömiä tai kontata niin ei pääse hoikistumaan... Ei äiti eikä poika :D
Joo musta kans on ihan sopivalla tavalla iso, ei kuitenkaan näytä miltään michelin ukolta ;) Se on kyllä hauskaa kun ihmisille kertoo minkä kokonen poika on (eka ihmettelevät kun näyttää niin isolta) kun leuka meinaa valahtaa polviin :D Ja tietysti ei meinata ees uskoa :whistle:

Mä oon kans aatellu noin että varmasti rupee hoikistumaan kuhan liikkeellee lähtee =)
 
Joku kyseli kengistä Ei olla vielä kenkiä ostettu, eikä varmaan vähään aikaan vielä oo käyttöökään, kun pikku-ukkeli vasta alkoi ryömimään.

Tänään kävin asennuttamassa kierukan ja nyt onneksi on päästy ehkäisyhuolista :D

Kiva oli lukee teitin neuvolakuulumisia, meillä vasta 8kk neuvola edessä. =)

Minä ja pikku-ukkeli 8kk....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
8 kk neuvolassa käyty :xmas:

Paino 9200 g
Pituus 75,5 cm :eek:
Py 45,3 cm
Taitaa olla teidän pojalla helmien pituusennätys hallussaan! :D Komeasti kasvaa! =)

Huppa-haalari tilattu pojalle, mitäs mainostivat niitä alennuksiaan. :p Tilasin 86-senttisen, 80-senttiset alkavat olla pieniä ja ehkä tuossa on sen verran pituutta että menee vielä mönkimisvaiheessa. =)

Likka saa raivarin, menoksi.
 
SEE
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Pusuapina kiva kuulla että muillakin on näitä vähän isompia helmiä, kun tuntuu muut olevan järjestään reilu 7kg... :D Paljon teillä oli mitat 6kk neukussa? Meillä ei oo vielä ollu 8kk neuvolaa mut 6kk painoa oli 9545g ja pituutta 69cm.
Voi, meillä poika oli 6kk neuvolassa vaatimattomat 9250g =) Pituutta oli 70cm.
Musta se on ihana pullero, sillei terveellä tavalla :) Vaikuttaa varmasti sekin että kun ei poju viitsi vielä ryömiä tai kontata niin ei pääse hoikistumaan... Ei äiti eikä poika :D
Meillä 6kk neuvolassa 9060gr ja 71cm, eikä toi musta nyt niin pullukka ole...

ensi keskiviikkona 8kk neuvola mutta kotivaaka näyttää 11kg :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
[

Meillä 6kk neuvolassa 9060gr ja 71cm, eikä toi musta nyt niin pullukka ole...

ensi keskiviikkona 8kk neuvola mutta kotivaaka näyttää 11kg :whistle:
no ei munkaan mielestä meijän poika! Tasasen iso :LOL: (eli siis moni luulee vanhemmaksi kun on iso) Mä kans tänään kokeilin kotivaakassa ja näytti 11.1, tosin en tohon kauheesti luota mut parin viikon päästä nähdään mitä poika nyt painaa =)
 
Mulla on nyt kaksi mietinnän aihetta: kengät ja turvaistuin. Kumpikin on ostettava varmaan tänä vuonna..
Noita kenkiä mäkin pähkäilen. Tyttö on kumminkin kiitettävän paljon jaloillaan ja varpaillaankin. Askeleita ei onneksi vielä ota mutta mä veikkaan että ei siinäkään kauan nokka tuhise. Ulkona on kyllä hitaampi, ei siellä ehdi nousta pystyyn kun on niin paljon katseltavaa.. Sisätossut meillä kyllä on tai sit on jarrusukat.

Turvaistuinta oon vertaillu tovin ja nyt oon mielestäni löytäny hyvän: maxi cosi tobi. Pitäis vaan jossain vaiheessa käydä kokeilemassa miten menee meidän autoon. Istuin tulee tosin ajankohtaiseksi tossa joulun tienoilla (eli ensi vuoden alennuksissa) kun paino on alle 9kg vielä..

Ja pärkkele nuita islantilaisia pankkeja. Meillä on kiva summa niissä, nyt ei voi tietää mitä niille käy :|


 
Kengät ostin pojalle kun kirpparilta löyty uudet sandaalit 5? :D Mut on sen kokoset että tuskin kesällä enää menee ni nyt talven aikana jos jossain sisällä tarvii (jos nyt sattuu oppii seisomaan... :whistle: ) ni sit. Talvikenkiä oon miettiny mut mihkään en oo päätyny...

Annolla on pitkä poika :D
 
Meillä on pojalle talvikengät ostettuna, ostin KAVAT-merkkiset ihan vaan ulkoilua varten. Ovat miun mielestä paremmat ku töppöset jos hangessa vaikka möyritään.

Hienoja neuvolamittoja helmet taas saaneet :flower:
Meidän pitää oottaa sinne 9kk asti että on neuvola..

Tänään ollaan oltu vaan kotona, huomenna ettimään pojulle vaatteita ku huomasin että housut loppuu polveen pikkuhiljaa :ashamed:
Eilen pyörähdin hullareilla, mitn ei muka löytyny pojulle. Huomenna vois taas pyörähtää...

Mut nyt nukkumaan :wave:

Saanukka ja J reilut 7kk
 

Yhteistyössä