Hih, ihana päivä ollut tänään! :heart: Aamupäivällä olimme muskarissa, sen jälkeen mammatreffeillä keskustassa. Alkuillasta olin sitten vaalipaneelissa ja
olipa ihanaa miettiä välillä jotain muuta kuin perheeseen, kotiin ja omaan olemiseen liittyviä asioita! Siis tosiaan ajatella ja keskustella muustakin! Piristi ihan kummasti koko viikkoa.
Loppuillasta eksyin sitten vielä lähikuppilan bändi-iltaan. :xmas:
Mistäs täällä olikaan puhuttu...
Kengät ostan (uutena; yksi harvoista asioista, mitä en hanki kierrätettynä ) sitten, kun on ajankohtaista, eli kunhan Hattara seisoo ja harjoittelee ensimmäisiä askeliaan.
Ruokapöydässä meillä toisinaan maanitellaan, koska muuten H ei välttämättä söisi mitään. Leluja ei ole pöydässä, mutta yleensä annan lusikan, sormiruokaa tai vesimukin omaan käteen touhuttavaksi.
Onnea uusista
neuvolamitoista kaikille! :flower: Pitkiä poikia teillä! =) Mä olen luullut, että Hattara on pitkä, kun oli 8kk -neuvolassa 71,5cm, mutta eipähän tuo taida niin pitkä ollakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vuoden päästä meikäki olis ollu jo kuukauden töissä...huh
Ööö, ja minä olen ollut vuoden kuluttua töissä vanhempainvapaiden jälkeen jo 8 kuukautta.
Toisinaan tekisi mieli jo nyt välillä töihin. Olisi ihanaa, jos voisi tehdä vaikka päivän tai pari viikossa töitä (omaa työtäni siis), jolloin H olisi isänsä kanssa. Mulla on ikävä paitsi palkkaani, niin ensisijaisesti työyhteisöä ja työtehtäviäni, asiakkaitakin. :/
Huomenna on tiedossa kotipäivä. Ihanaa. Ei tehdä mitään muuta kuin käydään kaupassa ja ulkoilemassa. B) Mieskin on vapailla. :heart: