***Helmet 2008*** viikko 41

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Muori: Taisitte ajella sitten meidän möksän läheltä, jos lossilla mänitte. :whistle:
Ekaks mentiin jollain tavallisella tielaitoksen lossilla ja sitte Tuohisaaren lossilla. Jossain Savonlinnan ja Sulkavan seuduilla oltiin. Tosi hienot oli syksyiset maisemat. B) En kyllä tiedä, onko noita losseja tuolla suunnalla enemmänkin.
No, ette sit menneetkään. Meidän lossi on Tappuvirran lossi. B) Taitaa tosiaan olla useampia losseja tuolla päin. :ashamed: :whistle: :kieh:

 
Aurinkoista päivää!

Hulluilla päivillä käyty, ostin sit typylle sen Reiman talvihaalarin, koko 80cm. Reilu on, mutta varmaan ihan hyvä koko kuitenkin tälle talvelle.

Meidän neiti osaa ryömimiskonttausta :D Eli ottaa muutaman konttaus"askeleen", sit lysähtää masulleen ja hinaa itteään eteenpäin, taas konttaa, ryömii... Mut vihdoinkin siis etenee, äiti on niiiiiin ylpeä :heart:

Ylhäälle puhkesi yläetuhampaat, neidistä on niin kiva narskuttaa alahampaita niihin uusiin nysiin, on muuten kamalan kuuloista :eek: .

8kk ruokia on maisteltu vasta sitä hedelmäkauraherkkua ja ihan hyvin kyl meni alas. Nyt on muuten taas sellanen vaihe, että kaupan lihasoseet maistuu paremmin ku omatekoiset, ku vielä viikko sitte oli toiste päin... Ehkä tuo nuha ja karhea kurkku teki sen, että sileämmät soseet alkoi upota paremmin.

Tässä lyhykäisyydessään meidän kuulumiset... Yöt on edelleen levottomia, mutta toivotaan sen olevan nyt joku ikäkausijuttu, joka liittyy noihin konttausharjoitteluihin :/

Kaksplussan jutun bongasin minäkin ja Muorin neidin nimi osui heti listasta silmään =)

t. Piipi ja typykkä 7,5kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Aurinkoista päivää!
Meidän neiti osaa ryömimiskonttausta :D Eli ottaa muutaman konttaus"askeleen", sit lysähtää masulleen ja hinaa itteään eteenpäin, taas konttaa, ryömii... Mut vihdoinkin siis etenee, äiti on niiiiiin ylpeä :heart:
Meillä tehdään myös tätä. *muoks* Mutta siis otetaan vain yksi konttausaskel kädellä ja yksi toisella jalalla. :heart: Onnea Piipin bebelle uusista hampuista! :flower:

Mutta nyt, hulluttelemaan... :wave:
 
Onnea Muorille uudesta veneestä :flower: Meidän mies on kyllä vähän kade, se niin haaveilee omasta veneestä ;)

ja vielä niistä affektikohtauksista, että hurjilta kuulostaa :eek: Mä olisin varmaan ihan peloissani, jos osuis mun kohdalle. Mutta nytpä ainakin tiedän, että yrittäisin puhaltaa naamaan :)

Meillä viime yö oli levoton; tytölle on myös tullut nuha :| Ärsyttävää, kun pitää kotona kökkiä, eikä kauheesti viiti ulkoillakaan, ettei tuu kylmä. Ollaan siis kateltu sisällä Maija Mehiläistä ja leikitty :) Mulla kanssa muutama kotipäivä viikossa on ihan riittämiin ja kivaa, mutta sitten pitää välillä päästä tuulettumaan :)

Jee, kohta kampaajalle, YKSIN :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Aurinkoista päivää!
Meidän neiti osaa ryömimiskonttausta :D Eli ottaa muutaman konttaus"askeleen", sit lysähtää masulleen ja hinaa itteään eteenpäin, taas konttaa, ryömii... Mut vihdoinkin siis etenee, äiti on niiiiiin ylpeä :heart:
Meillä tehdään myös tätä. *muoks* Mutta siis otetaan vain yksi konttausaskel kädellä ja yksi toisella jalalla. :heart:
Ok, eli tää ei oo mikään meidän neidin lanseeraama uusi vauvojen etenemismuoto :D
 


Esikoinen valitsi taas teille mammoille hymiön. B)

Hippa, me haettiin eilen mökille Busteri, kun edellinen lasikuitukippo on kuulemma epäkäytännöllinen lasten kanssa. :/ :D Mökki on siis saaressa, joten jonkunlainen vene on oltava. Mutta on meillä vene tossa Helsingin edustallakin. Niin ja mökille jäi vielä toi vanha lasikuitukippo, joka on kyllä luvattu myydä pois keväällä. :whistle:
 
Ai niin, ukko oli vihdoin saanu palkkalippuset kirjanpitäjältä, joten täytyy vissiin viimeistään alkuviikosta hilata ittensä Kelaan. :whistle: Huomenna olis kyllä aamupäivällä aikaa, mutta ajattelin pistäytyä hullareilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä en milläään jaksais alkaa täyttelemään tuota Kelan lappusta... :headwall: mut kai se olis pakko... :whistle:
Juu, en mäkään. Yhen täytin jo puolivalmiiks, mutta taitaa olla helpompaa täyttää uus, kuin alkaa sitä vanhaa lappua tästä huushollista etsimään. :D :whistle: Mutta mulla tais tulla jo ekassa kohdassa ongelmia. Haenko mä nyt tukea vaan toukokuun loppuun, jolloin perheen tulot nousee eikä saada enää lisäosaa vai haenko siihen asti, kun palaan töihin?Tosin voi olla että haetaan tukea myös lukuvuoden 09-10 ajalle, jos neiti menee yksityiselle pph:lle hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta mulla tais tulla jo ekassa kohdassa ongelmia. Haenko mä nyt tukea vaan toukokuun loppuun, jolloin perheen tulot nousee eikä saada enää lisäosaa vai haenko siihen asti, kun palaan töihin?Tosin voi olla että haetaan tukea myös lukuvuoden 09-10 ajalle, jos neiti menee yksityiselle pph:lle hoitoon.
Eiks sitä vois hakee siihen kun meet töihin...ja ilmoittaa Kelalle sit jos tulee muutoksia... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ai niin, ukko oli vihdoin saanu palkkalippuset kirjanpitäjältä, joten täytyy vissiin viimeistään alkuviikosta hilata ittensä Kelaan. :whistle: Huomenna olis kyllä aamupäivällä aikaa, mutta ajattelin pistäytyä hullareilla.
Aattelin myös hullutella huomenna aamulla...Itäänkö meet vai keskustaan. Voisi treffata?

Sain ite tänään hoitotuki anomuksen lähtemään, hyvä minä :saint:
 

Yhteistyössä