eilen unohtui tosiaan onnitella
tuttemuita plussasta, kun niin kiireessä lueskelin vanhat viestit.. eli suurensuuret onnittelut ja ihanaa raskausaikaa!!! :flower:
meillä on tämä päivä menny vatsakipuillessa ja eilenkin tuntui kovasti vatsaa vääntävän, kun asiaa tarkemmin mietin. edelliskerrasta onkin jo pitkä aika, joten heti meni omat syömiset mietintään. tuohon kipuiluun on myöskin liittyneet tissiraivarit, joista
Tarppa ja
Pessi olikin puhuneet. neiti kyllä alkaa innokkaasti syömään ja silittelee mua ihanasti syödessään, mutta vähän ajan päästä maha lurisee oudosti ja sitä seuraa lohduton itku. raivari on ehkä väärä sana, mutta kyllä toi itkukin tuntuu kurjalta. ja tosiaan sen jälkeen ei enää syö, vaan pelkästään sylittelemällä oon onnistunut lohduttamaan pientä. en vaan mielestäni ole mitään erityisen outoa syönyt, joten vaikeaa sanoa mistä tämä nyt johtuu. ainut muutos on se, etten oo nyt parina aamuna pumpannu (laiskuuttani) ennen syöttöä, joten maito on suihkunnu varmaan aika vauhdilla ja oliskohan sen mukana sit menny paljon ilmaa vaavin massuun..? no, toivottavasti helpottais vähän. aamusta päästiin vielä ihan mukavasti liikkelle, kun otin neidin liinaan ja hän nukahti siihen välittömästi, mutta heti kotiinpalattua alkoi tämä vatsanvääntö :/. eli jäi sitten babyjumppakin väliin, kävittekö
Pikku-Katti L:n kanssa siellä tänään? me oltiin viime viikolla ma:na ja pe:na, ja alkaa vähitellen olla askeleet tuttuja
nauramisesta oli ollut puhetta, meillä vaavi on kans jo varmaan kuukauden ajan hekotellut ja ihanalta se kyllä kuulostaa
. helpoiten naurut saa aikaan, jos naureskelee itse ääneen, mutta toisinaan pieni nauraa myös leluilleen. kutitus ei tehoa ollenkaan, mutta on kai tullut siinä suhteessa isäänsä
.
3kk rokotteita ei olla vielä saatu, joten niihin oireisiin en osaa oikein kommentoida. rotasta saatiin silloin about kaikki sivuoireet, joten saapa nähdä miten sen kakkosrokotteen kanssa menee...
kiva kuulla, että
Jepsun vauveli alkaa olla paranemaan päin! ja toivottavasti
Marie82 toivut kans siitä sappikohtauksesta nopeasti!
nyt neiti kuulostaa kaipaavan syliä tai ruokaa, pitänee mennä katsomaan.
ihanaa päivää kaikille!