Ei oo...ku en ymmärrä siit mittään :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Olikos sulla facebook Jahvetti? Tai voisinhan mä vähäx aikaa profiilissa vilauttaa omaa pärstää...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla kyl kaikki on ollu kivuiltaan yms erilaiset, mutta silti en koe niitä vaikeina tai kauheina...kivut on mullaki melkoset ollu, mutta osaan ns. siirtää sitä kipua...hmm...tajuuko kukaan Siis osaan päästä sen kivun herraksi... :/Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Jos sama ihminen kestää yhden synnytyksen hyvin ja toisessa on kamalat kivut, niin eihän se ole silloin kipukynnyksestä kyse, koska muutenhan tämä sama ihminen kestäisi kaikki synnytykset hyvin.
Ensimmäinen mulla oli "kauhea" imukuppisynnytys, mutta senkin koin vaan ihanana, ei mitään traumoja tms jääny =)
Ja kolmessahan mulla on ollu keinotekoset supparit...tää viimenen itelleen tullut oli kyllä ihan toista luokkaa =) Sempä takia oiskin kiva päässä viel kerran koittaa Tosin kukaan ei voi varmaksi sanoa, että se tulis itelleen
Mutta, mitäpä näistä kinaamaan...
-Palnonko teillä menee korviketta vrk??Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Tuttelin määrästä puhuttiin niin sanoi että aika paljon tuntuu menevän että vois kyllä harkita että rupeis antamaan kasvis/hedelmäsosetta oman harkinnan mukaan. Sanoi että kun yöllä kuitenkin nukkuu hyvin niin vellistä ei varmaan juurikaan apua ole päivän tiheeseen syömiseen. No, katotaan nyt muutama päivä syödäänkö noin tiheesti ja paljonko tota tuttelia menee.
Meillä on rytmit alkaneet löytää paikkaansa tosin illat on edelleen vähän sävellystä ja kokeilen taas vähän erilailla tänään. Katsotaan miten käy. Nuutti kuitenkin nukkuu hyvin kun nukahtaa mut se ei vaan tunnu ymmärtävän että silmät VOI ja PITÄÄKIN laittaa kiinni illalla kun tulee sellainen olo. Unta vastaan ei tarvitse taistella. HUOH. Jep.inhokkikysymykset:
"onkohan sillä nälkä?" ...juu on tai ei ole...tai paskat housussa, tai harmittaa muuten vaan tai on kuuma tai kylmä tai ikävä iskää tai haluaa syliin tahi nukkumaan, voi olla myös kupla mahassa tai vaippa liian kireällä... tai sit sil tosiaan on nälkä...
ja
"miten teil on nyt sit mennyt pienen vauvan kanssa?" (*höystettynä tällasilla ilmeillä: =) *)
(...juu voin kertoa miten meillä menee, jos OIKEESTI kiinnostaa ja jos jaksatte kuunnella semmosen 5 tuntia että saan kaiken kerrottua...) ...tähän vastaan yleensä että " oikein hyvin, kiitos =) =) "