:wave: Mitjan mitat 3 kk
paino: 5960 g (3746g)
pituus: 61 cm (51cm)
Minä kuvittelin, että Mitja olisi ainakin seitsemän kiloa niin paljon hän on minusta kasvanut nyt muutamassa viikossa, kun kolme viikkoa sitten lääkärissä oli 5,3 kg. Kristelle, teillä on iso poika!
Olen aivan zombie väsymyksestä, joten ei tule varmaan mitään järkevää kirjoitettua, mutta addiktoitunut olen minäkin tähän palstaan ja aina täytyy käydä ainakin lukemassa. Olimme koko päivän Mitjan kanssa Allergia- sairaalassa eli puoli kahdeksasta puoli neljään.....Mitjalle annettiin pieninä annoksia normaalia korviketta ja otettiin prick-testit. Poika flirttaili hoitajille, mutta olo alkoi huonontumaan jokaisen syöntikerran jälkeen. Mitja ei itke helposti ja hymyilee, vaikka kuinka sattuisi. Lopulta tuli sitten valtavassa kaaressa jättioksennus, kun sitä ennen oli kouristanut jo pitkän aikaa. Sen jälkeen annettiin "vastalääkettä" ja vielä piti jäädä tarkkailtavaksi. Nyt sitten on "todistettu", että Mitja on allerginen ja saamme Kelan korvausta kalliille korvikkeelle. Kolme purkkia Almironia maksoikin jo noin 150 euroa, mutta onneksi sopii Mitjalle hyvin. Mitjan allergia tuo vähän rajoituksia nyt sitten tulevaisuudessa, joten meillä annetaan nyt varmaan puolivuotiaaksi vain Almironia, mitään vellejä ei voi antaa.
Mitja oireili aikaisemmin ja vaunuilu oli mahdotonta, kun maha meni sekaisin. Refluksia pojalla ei varmaan kuitenkaan ole. Hän on voinut todella hyvin nyt Almironilla ja on hyväntuulinen, nukkuu hyvin myös. Minä väsyin totaalisesti sairaalassa, kun olin jo herännyt aamullakin niin aikaisin syöttämään ja matkaan meni oma aika.....Pitkä päivä oli Mitjallekin ja nyt nukkuu uupuneena kaikkien testien jälkeen. Maha meni niin sekaisin, ettei sitten Almironkaan ole oikein maistunut....Äidin pitää varmaan seurata Mitjan esimerkkiä ja mennä päiväunille....