Me ostettiin Prismasta, alle 40 erkkiä makso :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:[
Nyt pitäis vielä satsata siihen olikos se Eisbärchen tai joku vaunupussiin.Saakos sitä muuten muualta kuin netistä tilaamalla?
Meiltä löytyy Carenan Easyt, ne on kyllä olleet hyvät käytössäAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Onko kellään kokemusta Carenan matkarattaista? Ostin sellaiset kirpparilta, maksoi 25 ?, aika siistikuntoiset.
Mummi oli ostanut pojulle Carenan matkikset mummulaan =) Minusta vaikuttivat hyviltä =)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Meiltä löytyy Carenan Easyt, ne on kyllä olleet hyvät käytössäAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Onko kellään kokemusta Carenan matkarattaista? Ostin sellaiset kirpparilta, maksoi 25 ?, aika siistikuntoiset.
Tuntuu, et nyt TÄNÄ syksynä on ollu useemmallakin tutulla ne isot asiat harmina :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Isot asiat täällä kans mielessä...ottaa niin kupoliin että. en viitti täällä vaan kirjotella jos taustalla niitä tuttuja on :attn:
Noh, kaippa nää tästä...tai sitte ei.
Puhuttekohan te samasta kuin mitä minä oon miettinyt..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuntuu, et nyt TÄNÄ syksynä on ollu useemmallakin tutulla ne isot asiat harmina :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Isot asiat täällä kans mielessä...ottaa niin kupoliin että. en viitti täällä vaan kirjotella jos taustalla niitä tuttuja on :attn:
Jos nyt samasta aiheesta puhutaan :/
Riippuu mitä sie oot miettiny :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Puhuttekohan te samasta kuin mitä minä oon miettinyt..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuntuu, et nyt TÄNÄ syksynä on ollu useemmallakin tutulla ne isot asiat harmina :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Isot asiat täällä kans mielessä...ottaa niin kupoliin että. en viitti täällä vaan kirjotella jos taustalla niitä tuttuja on :attn:
No niin isoja ettei uskalla ääneen sanoa... rakkautta ja... että onko kaikki niinku pitää olla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Riippuu mitä sie oot miettiny :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Puhuttekohan te samasta kuin mitä minä oon miettinyt..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuntuu, et nyt TÄNÄ syksynä on ollu useemmallakin tutulla ne isot asiat harmina :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Isot asiat täällä kans mielessä...ottaa niin kupoliin että. en viitti täällä vaan kirjotella jos taustalla niitä tuttuja on :attn:
Ainaki myö taijetaa olla samassa aiheessaAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:No niin isoja ettei uskalla ääneen sanoa... rakkautta ja... että onko kaikki niinku pitää olla.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Riippuu mitä sie oot miettiny :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Puhuttekohan te samasta kuin mitä minä oon miettinyt..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuntuu, et nyt TÄNÄ syksynä on ollu useemmallakin tutulla ne isot asiat harmina :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Isot asiat täällä kans mielessä...ottaa niin kupoliin että. en viitti täällä vaan kirjotella jos taustalla niitä tuttuja on :attn:
Mistä sen vois tietää..? Ettei oo vaan kuiva kausi..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainaki myö taijetaa olla samassa aiheessa
Tuntuu että tää on ollu ihan poikkeuksellinen syksy sen asian kanssa!! Niin paljon!!
Jaa-a :/Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mistä sen vois tietää..? Ettei oo vaan kuiva kausi..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainaki myö taijetaa olla samassa aiheessa
Tuntuu että tää on ollu ihan poikkeuksellinen syksy sen asian kanssa!! Niin paljon!!
Nii-i. Ei taida olla semmosta viisasten kiveä joka kertois vastauksen.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa-a :/Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Mistä sen vois tietää..? Ettei oo vaan kuiva kausi..?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ainaki myö taijetaa olla samassa aiheessa
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on nykyään niin ihanan aktiivista :saint: Pysyy hitaammatki perässä :xmas:
Paljonhan sieltä tulee hyvääkin ohjelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Muori puhu tuosta juniorista, vähän se on huippu se pinkku poppoo tms