*tuntee itsensä lapatossuksi* |O Mikä supermamma!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Huomenna käyn läpi mun ja ukon talvivermeet ja eteisen hengarikaapit =)
*tuntee itsensä lapatossuksi* |O Mikä supermamma!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Huomenna käyn läpi mun ja ukon talvivermeet ja eteisen hengarikaapit =)
Mulla on kuulo valikoitunu aika hienostiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ootko muute huomannu että äideillä kuuloaisti kehittyy aikas hyväksi? Mä kuulen jopa mitä tuo esikko ajattelee...tai saati sitte tuo siippa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olin jo sammuttaa konetta mut kuuntelin et yks alko viel kattaa pöytääAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...mut eks sä Jahve jo kerran menny nukkuun...
Jos mie pistän eka kämpän kuosiin ja laitan sen inspiksen sitte sinne :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*tuntee itsensä lapatossuksi* |O Mikä supermamma!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Huomenna käyn läpi mun ja ukon talvivermeet ja eteisen hengarikaapit =)
Mitä muita "maaleja" teillä oli :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oltiin tänään värikylvyssä. Hattara ei oikein innostunut. Vähän nykäisi ruusunmarjaa paperille ja se oli siinä. Tai sit on vaan nopea töissänsä. Täytyy kokeilla joskus kotona lämpöisessä kylppärissä, josko se innostais enemmän.
:wave: Kattelen tätä uutta sarjaa ja nautin hiljasuudesta täällä kun isä ja poika on unten mailla :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ketä taustoilla? :wave: :wave:
öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jeps, nyt olis syöty, öitä :wave:
:xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla on kuulo valikoitunu aika hienosti
Tänään ipalla 5v sano miljoona kertaa, että "äiti anna sokeri"...mie vaan latailin kahvinkeitintä, kuulin kyllä, mut ei hissi noussu yläkertaan asti tehdäkseen asian eteen mitään
Porukka kun kysyy vaikka, et tappeleeko meil pojat kovasti, ni ehän mie tiiä, kun en kuule enää nykysin mitää
Aivan riisipuuron kanssahan tuo on luontevaa...täytyykin kokeilla kiitos :flower: !Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--pääsääntösesti pistän iltapuuron sekaan, joka on ollu riisi/ohrapuuro. Mutta oon antanu myös ittellään ( varsinkin jos on akuuttia, eli kakka hukassa pitempään) , joskus sekottanu joukkoon myös omppua :wave:
--olkaattes hyväAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aivan riisipuuron kanssahan tuo on luontevaa...täytyykin kokeilla kiitos :flower: !
--nuha sucks kanssa, tosi paljon on nyt liikkellä :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä lähden ny nenää niistämään...siiihen tuo yö tuhrautuu... :wave:
Meillä kolme neljästä...ukko säästynyt... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--nuha sucks kanssa, tosi paljon on nyt liikkellä :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä lähden ny nenää niistämään...siiihen tuo yö tuhrautuu... :wave:
--meillä oli 3/3sta, onneks aika helpolla meni ohi...toivoen ei tuu takasAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Meillä kolme neljästä...ukko säästynyt... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--nuha sucks kanssa, tosi paljon on nyt liikkellä :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä lähden ny nenää niistämään...siiihen tuo yö tuhrautuu... :wave:
muoks. Miehen isä ei osaa muute nenäänsä niistää... Ootteko ennen kuullu moista? *antaa vissiin valuu vaan tai sit pyhkii hihansa* :$ :x
Oliks pienellä kuumetta? Tääl on. :|Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä oli 3/3sta, onneks aika helpolla meni ohi...toivoen ei tuu takas
Opettaisko?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Heh, vai ei osaa nenukkaa niistää
ei ollu onneks, panadoolipuhalluksi sinne suuntaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oliks pienellä kuumetta? Tääl on. :|Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä oli 3/3sta, onneks aika helpolla meni ohi...toivoen ei tuu takas
--juuh anna mennä , kerro sit oppikoAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Opettaisko?Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Heh, vai ei osaa nenukkaa niistää
luumua, avokadoa ja jotain sekamarjasosettaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mitä muita "maaleja" teillä oli :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oltiin tänään värikylvyssä. Hattara ei oikein innostunut. Vähän nykäisi ruusunmarjaa paperille ja se oli siinä. Tai sit on vaan nopea töissänsä. Täytyy kokeilla joskus kotona lämpöisessä kylppärissä, josko se innostais enemmän.