***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
...mut eks sä Jahve jo kerran menny nukkuun... :LOL:
Olin jo sammuttaa konetta mut kuuntelin et yks alko viel kattaa pöytää :LOL:
...ootko muute huomannu että äideillä kuuloaisti kehittyy aikas hyväksi? Mä kuulen jopa mitä tuo esikko ajattelee...tai saati sitte tuo siippa... :D
Mulla on kuulo valikoitunu aika hienosti :whistle: :LOL:
Tänään ipalla 5v sano miljoona kertaa, että "äiti anna sokeri"...mie vaan latailin kahvinkeitintä, kuulin kyllä, mut ei hissi noussu yläkertaan asti tehdäkseen asian eteen mitään :LOL: :LOL:
Porukka kun kysyy vaikka, et tappeleeko meil pojat kovasti, ni ehän mie tiiä, kun en kuule enää nykysin mitää :LOL: :LOL:

Oltiin tänään värikylvyssä. :) Hattara ei oikein innostunut. Vähän nykäisi ruusunmarjaa paperille ja se oli siinä. Tai sit on vaan nopea töissänsä. :D Täytyy kokeilla joskus kotona lämpöisessä kylppärissä, josko se innostais enemmän. :)

Meillä muuten tänään maisteltiin riisikakun murusia..neiti harjotteli myös pinsettiotetta mutta aika kouraotteella vielä mennään :wave: :D . Mutta voi sitä toisen ilmettä kun ähis ja puhis riisinmurusen kanssa ja sitten kun sai sen käteen niin katto ihan selvästi minnuun ja sano että "kato äiti, enkö ollukkki taitava" :heart: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Oltiin tänään värikylvyssä. :) Hattara ei oikein innostunut. Vähän nykäisi ruusunmarjaa paperille ja se oli siinä. Tai sit on vaan nopea töissänsä. :D Täytyy kokeilla joskus kotona lämpöisessä kylppärissä, josko se innostais enemmän. :)
Mitä muita "maaleja" teillä oli :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla on kuulo valikoitunu aika hienosti :whistle: :LOL:
Tänään ipalla 5v sano miljoona kertaa, että "äiti anna sokeri"...mie vaan latailin kahvinkeitintä, kuulin kyllä, mut ei hissi noussu yläkertaan asti tehdäkseen asian eteen mitään :LOL: :LOL:
Porukka kun kysyy vaikka, et tappeleeko meil pojat kovasti, ni ehän mie tiiä, kun en kuule enää nykysin mitää :LOL: :LOL:
:LOL: :xmas: :LOL: :xmas:

Tää on päivän pelastus!!! :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--pääsääntösesti pistän iltapuuron sekaan, joka on ollu riisi/ohrapuuro. Mutta oon antanu myös ittellään ( varsinkin jos on akuuttia, eli kakka hukassa pitempään) , joskus sekottanu joukkoon myös omppua :wave:
Aivan riisipuuron kanssahan tuo on luontevaa...täytyykin kokeilla kiitos :flower: !

Mä lähden ny nenää niistämään...siiihen tuo yö tuhrautuu... :wave:
--nuha sucks kanssa, tosi paljon on nyt liikkellä :/
Meillä kolme neljästä...ukko säästynyt... :headwall: :D

muoks. Miehen isä ei osaa muute nenäänsä niistää... Ootteko ennen kuullu moista? *antaa vissiin valuu vaan tai sit pyhkii hihansa* :$ :x
--meillä oli 3/3sta, onneks aika helpolla meni ohi...toivoen ei tuu takas :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mitä muita "maaleja" teillä oli :wave:
luumua, avokadoa ja jotain sekamarjasosetta :p

Yhteistyössä