***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Aamukahvi, kohta hommiin :D
Lakanat jo penskoilta revin alas ja eka koneellinen pyörii =) Aattelin tänään olla ihan supertehokas :D B)
Ainaskii noi lakanahommat (6 lakanat :x :x ), pesen ja laitan samat takas, ni ei tarvii viikkailla :saint:
Omat talvikamat katsastan ja pyykkään, ikkunat voi pyyhkässä sisäpuolelta, vähän pölyjä sieltä ja täältä jne...ja jossaan vaiheessa pitäs ehtii jannu kerhoon viiä, mut jos sit ulkoilis siin samalla =)

Viime yö meni IHAN pikapriks, ainakin 10 kertaa kävin neidille tuttia antamassa...johtuu varmaan tuosta eilisestä, kun unet meni miten meni, kun kerhoiltiin ja iltapäivästä kyläiltiin just uniaikaan, torkku sitten n. 19-19.20 autossa pikkasen kotimatkalla :/
Et kyllä ne yötkii menee hyvin, jos vaan päikkäritki on menny :whistle:
 
jahvettihan meinaa olla ahkera tänään :eek: :D

Taitaa mulla tommoset jäädä ihan haaveeksi :whistle: Viime yö oli taas ihan kamala, poika röhisi ja yski koko yön ja heräili 0,5-1h välein, raukkaparka :(

Uusia taitoja ja hampaita tullut monelle, onnea kaikille tasapuolisesti :flower:

 
Hampionnitteluja!! :flower: =)

Jahvetti, et viittis nakkaa mulle osan tuosta tarmostasi? :eek: Minä sain väännettyä omppupiirakan vol. 2 uuniin just, nipsluin piirakkaa edelleen! :D Piipero saa testata onko siittä mihinkään! ;)

Mut hei.. keskustellaanpa välillä vakavastikin. Tuosta rakkaudesta...
Mistä sen tietää? Mitä on rakkaus? Mistä erottaa, että toista RAKASTAA, eikä vain TYKKÄÄ, oikein tosi kovasti?
Kun minä kyllä tykkään, ihan kauhiasti tykkään, ja meillä on kivaakin yhdessä. Mut sit toisaalta tuntuu, että aivan liian usein ärsyttää jokin, ja aivan liian usein mietin että rakastanko enää, ja sit tämä seksittömyys... ihan ku vaan tosi kivan kämppiksen kans asuis saman katon alla.
muoks:
Et onko se vaan tämä pikkulasten kans elämä... ei oo aikaa parisuhteelle? Tai jos ois aikaakin, ni ei jaksa, mieluummin on vain itsensä kanssa?
 
Pikavisiitti! Pian lähdetään BabyBioon ja sitä ennen pitäis vielä ittensä kuosiin laittaa, mutta en voi vielä hiukasia laittaa, kun pesukone hyryyttää (ei oo sopivaa pistoketta peilin lähettyvillä muualla :kieh: )

Onnea uusista taidoista ja hampaista :flower:

:hug: rakkaushuolten kanssa kamppaileville :/ En mä ainakaan tiedä vastausta Ipun kysymyksiin :/ Aika ajoin oon itekin noita samoja asioita päässäni pyöritellyt, mutta nyt onneksi parempi vaihe meneillään...

Mä muuten aion viedä tavaraa kirppikselle, eilisillan lastasin pinoa vaatehuoneista lattialle ja aloitin hinnoittelunkin jo. Pitää jatkaa tänään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ippu, en jaksa koko stooria enää uudelleen :kieh:
Mutta rakkaus muuttaa muotoaan ja sille pitää antaa aikaa ja mahdollisuuksia. Rakastua voi palavasti myös vuosien jälkeen :heart:
Kauas ootte yhessä olleet?
Pian 7v. OIsko se se kuuluisa 7v-kriisi? :whistle:

 

Yhteistyössä