***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä onnistuu pinsettiote joskus. Nauhat ja narut, esim. omasta lakista tai äidin tai isin hupparista) saa aina näppärästi poimittua hyppysiinsä. Niitä on ilmeisen kiva imeksiä. :heart:
--meillä kans näin, mut noi ihan pienet jutskat on viel hakusessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä onnistuu pinsettiote joskus. Nauhat ja narut, esim. omasta lakista tai äidin tai isin hupparista) saa aina näppärästi poimittua hyppysiinsä. Niitä on ilmeisen kiva imeksiä. :heart:
--meillä kans näin, mut noi ihan pienet jutskat on viel hakusessa :whistle:
Me ei olla treenattu edes. Pittääpä huomenna koklata jollain murenalla. :p

Määäää en pysy teitin perässä kun tää pärkkeleen kone on niiin hidas :headwall: :headwall: |O

Nipsuli mistäs teet sen riisipuuron,ihan aidosta kamasta vai siitä mikä lie pikariisipuurosta.Jo oli mulla hyvin muotoiltu kysymys :LOL:

Ei paljon mitään. Hattara ei oikein tykänny hommasta. äippäHkin neiti tykkäs sitten meidänkin tytön edestä. :D *klubilla kuvia* ;)
--ok :D . Pitänee joskus kokeilla...onkohan tuol askartelu kaupoissa jotain myrkyttömiä maaleja ( siis on varmaan ) kun meidän pitäs kummi-tädille väsätä taulu uuden kodin kunniaks..oon ajatellu että ostas ihan lakana kangasta ja sit siihen antas neidin vähän taiteilla ja sit pingottas sen puukehyksiin, oisko muita hyviä ja helppoja idiksiä asian tiimoilta :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Määäää en pysy teitin perässä kun tää pärkkeleen kone on niiin hidas :headwall: :headwall: |O

Nipsuli mistäs teet sen riisipuuron,ihan aidosta kamasta vai siitä mikä lie pikariisipuurosta.Jo oli mulla hyvin muotoiltu kysymys :LOL:
--meillä oli eilen hidas kone, piti sammuttaa ja uudelleen käynnistää koko p*aska :whistle:

Teen ihan tavan riisihiutaleista, mikrossa ekaks 3 min ja sit 2 min puolella tehoo, joskus lisään sekaan ohra hiutaleita, ohennan nannilla :wave:

Mä ostin tänään kaupasta sellaista Muksun riisipuurojauhetta. Meillä kun ei tuo itsetehty kaurapuuro oikein uppoa, neiti on ihan :x :x :x ja yökkii vaan, niin ajattelin, jotta kokeilen nyt tuota riisipuuroa ja ehkä jotain kaupan kauraversiota, jos löytyy maidottomana. :/ Ja josko koittais tuota itsetehtyä vähän myöhemmin taas. :/

Laitoin muuten FB:n myös niitä värikylpy-kuvia. =)

Mä ostin tänään kaupasta sellaista Muksun riisipuurojauhetta. Meillä kun ei tuo itsetehty kaurapuuro oikein uppoa, neiti on ihan :x :x :x ja yökkii vaan, niin ajattelin, jotta kokeilen nyt tuota riisipuuroa ja ehkä jotain kaupan kauraversiota, jos löytyy maidottomana. :/ Ja josko koittais tuota itsetehtyä vähän myöhemmin taas. :/
--mäkin taisin yhen paketi käyttää tota jauhopuuroo, aikas helppo puuro valmistaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ootteko antanu muuten mannapuuroa jo? Neuvolassa tänää sano täti että vois antaa ni meinasin tehä marjapuuroa joku päivä noista pakkasessa olevista marjojen jämistä..
--en oo viel, mut suunnitelmissa on paikoin tehdä, marjapuuroo ittekkin ajattelin :wave:

Mie olen tehny pojalle riisipuuron Nalle riisihiutaleista ja poitsu tykkää ihan hirveesti =) Ohrapuurosta ei tykkää yhtään, syleksii vaan kokonaisia suullisia :x Kaura- ja riisipuuro on pop :p Ruista vois kans ruveta kokeilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Mie olen tehny pojalle riisipuuron Nalle riisihiutaleista ja poitsu tykkää ihan hirveesti =) Ohrapuurosta ei tykkää yhtään, syleksii vaan kokonaisia suullisia :x Kaura- ja riisipuuro on pop :p Ruista vois kans ruveta kokeilemaan.
--mä usein sekotan ohraa tonne riisipuuron sekaan, ihan vaan että saapi paketin loppuun, tuli muutes tosi hyviä leipiä sen ohrapaketin kyljessä olevan ohjeen mukaan :p :wave:

Yhteistyössä