--kuinka paljon meni suuhun :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:luumua, avokadoa ja jotain sekamarjasosetta
--kuinka paljon meni suuhun :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:luumua, avokadoa ja jotain sekamarjasosetta
--meillä kans näin, mut noi ihan pienet jutskat on viel hakusessaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä onnistuu pinsettiote joskus. Nauhat ja narut, esim. omasta lakista tai äidin tai isin hupparista) saa aina näppärästi poimittua hyppysiinsä. Niitä on ilmeisen kiva imeksiä. :heart:
Ei paljon mitään. Hattara ei oikein tykänny hommasta. äippäHkin neiti tykkäs sitten meidänkin tytön edestä. *klubilla kuvia*Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--kuinka paljon meni suuhun :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:luumua, avokadoa ja jotain sekamarjasosetta
Me ei olla treenattu edes. Pittääpä huomenna koklata jollain murenalla.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä kans näin, mut noi ihan pienet jutskat on viel hakusessaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä onnistuu pinsettiote joskus. Nauhat ja narut, esim. omasta lakista tai äidin tai isin hupparista) saa aina näppärästi poimittua hyppysiinsä. Niitä on ilmeisen kiva imeksiä. :heart:
--ok . Pitänee joskus kokeilla...onkohan tuol askartelu kaupoissa jotain myrkyttömiä maaleja ( siis on varmaan ) kun meidän pitäs kummi-tädille väsätä taulu uuden kodin kunniaks..oon ajatellu että ostas ihan lakana kangasta ja sit siihen antas neidin vähän taiteilla ja sit pingottas sen puukehyksiin, oisko muita hyviä ja helppoja idiksiä asian tiimoilta :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ei paljon mitään. Hattara ei oikein tykänny hommasta. äippäHkin neiti tykkäs sitten meidänkin tytön edestä. *klubilla kuvia*
--meillä oli eilen hidas kone, piti sammuttaa ja uudelleen käynnistää koko p*askaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Määäää en pysy teitin perässä kun tää pärkkeleen kone on niiin hidas :headwall: :headwall: |O
Nipsuli mistäs teet sen riisipuuron,ihan aidosta kamasta vai siitä mikä lie pikariisipuurosta.Jo oli mulla hyvin muotoiltu kysymys
Et kai sä nyt sit oo ottanu sitä 24/7? |O :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, Bbssä on siis bileet, eli pimpsailu hommat taitanee jatkua |O :x
--en toki . uutis sivustoo lueskelen et pysyn "ajantasalla"Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Et kai sä nyt sit oo ottanu sitä 24/7? |O :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, Bbssä on siis bileet, eli pimpsailu hommat taitanee jatkua |O :x
--mä kävin kaikki yksitellen läpi paitti venhän, sitä sitten koklattin neljän viljan puurossaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiitokset Nipsuli täytyypi kokeilla niin poika saa muutakin kuin kaura- ja ruispuuroa.
--mäkin taisin yhen paketi käyttää tota jauhopuuroo, aikas helppo puuro valmistaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä ostin tänään kaupasta sellaista Muksun riisipuurojauhetta. Meillä kun ei tuo itsetehty kaurapuuro oikein uppoa, neiti on ihan :x :x :x ja yökkii vaan, niin ajattelin, jotta kokeilen nyt tuota riisipuuroa ja ehkä jotain kaupan kauraversiota, jos löytyy maidottomana. :/ Ja josko koittais tuota itsetehtyä vähän myöhemmin taas. :/
--hauskoja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin muuten FB:n myös niitä värikylpy-kuvia. =)
--en oo viel, mut suunnitelmissa on paikoin tehdä, marjapuuroo ittekkin ajattelin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ootteko antanu muuten mannapuuroa jo? Neuvolassa tänää sano täti että vois antaa ni meinasin tehä marjapuuroa joku päivä noista pakkasessa olevista marjojen jämistä..
Aivan ihania :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laitoin muuten FB:n myös niitä värikylpy-kuvia. =)
--mä usein sekotan ohraa tonne riisipuuron sekaan, ihan vaan että saapi paketin loppuun, tuli muutes tosi hyviä leipiä sen ohrapaketin kyljessä olevan ohjeen mukaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie olen tehny pojalle riisipuuron Nalle riisihiutaleista ja poitsu tykkää ihan hirveesti =) Ohrapuurosta ei tykkää yhtään, syleksii vaan kokonaisia suullisia :x Kaura- ja riisipuuro on pop Ruista vois kans ruveta kokeilemaan.