***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko kukaan kokeillu muksulle mallasuutetta? saa Apteekista... :xmas:
Saako toi mahan toimimaan vai mikä siinä on ideana? Meillä toimi luumu hyvin. Pari päivää tuli tuskasen pientä ja kovaa papanaa. Iltapäivällä annoin purkin luumua ja johan urut aukes. :LOL:

Niin, ja jos ei ollu mallasuutteessa kyse mahan toiminnasta, niin saittepahan nyt kuitenkin kakkaraportaasn täältä meidän rintamalta. :kieh:

Nyt taidan hipsiä muualle. :wave: Jos kohta pääsis petiinkin. :wave:
 
Jepsulle onnittelut tavoitepainosta :flower:

Rakkausasioiden kanssa painiskeleville :hug:

Hauska tuo meillevauvan hammasjuttu miehen kanssa :D juu ei se katoa :LOL:

Hampaista puheenollen...meikäläiselle tulossa helvetillinen hammasremppa |O just kun saatiin 2 kk juurihoitoloppuun niin lisäääääääää |O |O millä hitolla mä sen maksan,nyt jo tonnin lasku.Toivottavasti poika perii isänsä kaltaiset hampaat joissa ei reiän reikää

Sitten paras asia Pojalle tuli toinen hammas viikon sisällä :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Onko kukaan kokeillu muksulle mallasuutetta? saa Apteekista... :xmas:
Saako toi mahan toimimaan vai mikä siinä on ideana? Meillä toimi luumu hyvin. Pari päivää tuli tuskasen pientä ja kovaa papanaa. Iltapäivällä annoin purkin luumua ja johan urut aukes. :LOL:
...kakkapa hyvinkin... :D

Tänään annoin enemmän lisäjuomaa...vettä ja maitoo.. Tais kuiteski se jo tepsiä... *käärii vaippaa*
 
Mitäköhän kaikkee täs nyt pitikään muistaa...eli onnitteluja päiväsankareille, täteille,hampeille, ihanille miehille jne.. :wave: :D . Oikeesti ei meinaa muisti taas olla yhteistyökykynen :whistle:

Meillä kans tuota luumua annan pari kertaa viikkoon ja aikas hyvin on onneks vatta toiminu :wave:

Liinikselle symppishalit, hammaslekurit sucks :x , just tuli kans laskua mun reissuilt..80? nekin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä kans tuota luumua annan pari kertaa viikkoon ja aikas hyvin on onneks vatta toiminu :wave:
Annatko ihan sinällään vai sotketko puuron kaveriksi? Meillä menee irvistelyksi, vaik voihan se johtua tuosta turbovauhtihampaidenkasvatus-projektista joka pojulla menossa :heart: .

Tänään tosiaan lisämaito/neste auttoi asiaa...luulen että mun t-maito riitä. Mä oon ollu aika hoopo kun en oo aikaisemmin ns. ottanut asiakseni maistatuttaa pojalla korvikemaitoo... Nyt on aikas hoikkeli mies ja nyt olis hyvä hetki alkaa oppimaan tuohon lisämaitoon. |O Toki muutakin jo saa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä kans tuota luumua annan pari kertaa viikkoon ja aikas hyvin on onneks vatta toiminu :wave:
Annatko ihan sinällään vai sotketko puuron kaveriksi? Meillä menee irvistelyksi, vaik voihan se johtua tuosta turbovauhtihampaidenkasvatus-projektista joka pojulla menossa :heart: .
--pääsääntösesti pistän iltapuuron sekaan, joka on ollu riisi/ohrapuuro. Mutta oon antanu myös ittellään ( varsinkin jos on akuuttia, eli kakka hukassa pitempään) , joskus sekottanu joukkoon myös omppua :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mitäköhän kaikkee täs nyt pitikään muistaa...eli onnitteluja päiväsankareille, täteille,hampeille, ihanille miehille jne.. :wave: :D . Oikeesti ei meinaa muisti taas olla yhteistyökykynen :whistle:

Meillä kans tuota luumua annan pari kertaa viikkoon ja aikas hyvin on onneks vatta toiminu :wave:

Liinikselle symppishalit
peesaan näitä :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mitäköhän kaikkee täs nyt pitikään muistaa...eli onnitteluja päiväsankareille, täteille,hampeille, ihanille miehille jne.. :wave: :D . Oikeesti ei meinaa muisti taas olla yhteistyökykynen :whistle:

Meillä kans tuota luumua annan pari kertaa viikkoon ja aikas hyvin on onneks vatta toiminu :wave:

Liinikselle symppishalit
peesaan näitä :xmas:
:D
 

Yhteistyössä