***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Tää pilkkimestari menee nyt sänkyyn,toivottavasti sais tänä yönä nukkua.

Kehtaanko edes enään sanoa...mut olisin sittenkin halunnut ne ruskeat matkikset enkä punaisia |O :ashamed: no joo tää on niin mua. Puolustukseksi voin sanoa,et löysin nyt paremmat kuvatkin..... Montakohan kertaa joku mummeli tulee kärryn takaa katsomaan meidän tyttöä ja meinaa saada sydäri kun siellä makoileekin iso jäpikkä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kehtaanko edes enään sanoa...mut olisin sittenkin halunnut ne ruskeat matkikset enkä punaisia |O :ashamed:
Nyt et enää saa luuria niitä kuvia :D Tiedän tunteen, mä mietin aina kans vielä jälkikäteen, että oliskohan sittenkin pitänyt ottaa just se toinen :headwall:

Öitä ja hyviä unia :wave:

..ja sit joskus jos ei ostakkaan jotain mitä on pitkään hivelly niin jääpi sit kaiveleen ja sit ku menee ostaan niin ei ookkaan enää sitä tuotetta minkä ois halunnu..eli jos joku ajaa pihtiputaan ohi niin sinne jäi yks hattu kauppaan joka toudellakin kaivertelee :whistle: :headwall: :LOL:

Tulinkin takasin lukemaan teijän jutut, kun ukko-kulta poistu koneelta. Mutta nyt meen. Ennen sitä totean vielä, että punainen on todellakin tosimiesten väri (sellasten joiden ei tartte esittää muuta kun on) :heart: Ja just sellainehan Liiniksen poju on. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
..ja sit joskus jos ei ostakkaan jotain mitä on pitkään hivelly niin jääpi sit kaiveleen ja sit ku menee ostaan niin ei ookkaan enää sitä tuotetta minkä ois halunnu..eli jos joku ajaa pihtiputaan ohi niin sinne jäi yks hattu kauppaan joka toudellakin kaivertelee :whistle: :headwall: :LOL:
MUa vaivaa vieläkin yks mekko, mitä en ostanut kirpparilta pari vuotta sitten :LOL: :LOL: :LOL:

Tää on niin totta! :attn: Esimerkiksi juuri ne siilitossut... :kieh: Onneksi sitten sain ne kuitenkin loppujen lopuksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Voi luoja, että jaksaa sataa |O |O |O Mä en ala, kun koirat ei suostu liikkumaan tuolla sateessa ja eipä siitä nyt itekään kauheesti nauti, kun vettä tulee niinku esteristä :headwall:
--näinpä :wave: , just kävin lekurireissun yhteydessä hiplimässä läheissessä urheilukaupassa sellasta vettä ja tuulta pitävää ohkasta takkia..hinta tarjouksessa jotain 159? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Me käppäiltiin tänään vajaa tunti esterisateessa. :D Oli ihan kivaa. Kivempi oli kyllä sitten sen päälle tulla kotiin ja mennä lämpimään suihkuun. :saint:
--me ei ulos taiettu mennä lainkaan :eek: :ashamed:
Me käytiin pakolliset, mutta siinäpä se, jo kahtena päivänä..Huomaa kyllä ulkoilun vähyyden, kun on pää kipeä jo toista päivää :|

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tosi miehet käyttää punasta ja Liiniksen pojuli on just semmonen :heart: :) :wave:
Asiasta kukkaruukkuun, mutta punainenhan on alkujaan ollut miesten väri. Kuvannut miehisyyttä siis. =)
Niinpä, ja lisäksi se on intohimon ja rakkauden väri :) Ja sininen on oikeesti feminiininen väri =)

Kiitokset kaikille mun punaisten matkisten symppaamisesta :) mies itseasiassa sanoi värejä pähkäillessäni et punaisista hänkin tykkää kun se kuvaa voimaa :heart: ja täytyy kyllä sanoa etten ole hempeiden värien ystävä.Turkoosit olis ollu mulle täys kymppi,mut ei ollu myynnissä,joten näillä mennään ja hyvä näin :D

Nyt pitäis vielä satsata siihen olikos se Eisbärchen tai joku vaunupussiin.Saakos sitä muuten muualta kuin netistä tilaamalla?

meni yhdellä syötöllä ja kuudelta ylös.Mietin eilen et jokapaikassa on ohjeita ja neuvoja yöheräilyyn,mutta missään ei kerrota vauvan nukkumaanmeno kammosta,se meinaan on jo ihan kammoa sen näkee ilmeestäkin et jotenkin pelkää ja sama yöllä kun herää.

Huomenet ja merks!

Niisku-rouvalle halimukset täältäkin, :hug: toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!!

Unipussi-systeemit meilläkin kehitteillä, mutta mun äiti tekee meille ite, pitäis käydä mulla vaan vetoketju ostamassa tänään valmiiksi.

Meillä oli hassu ilta eilen. Ukko oli kokouksessa illalla ja mun piti hoitaa nukuttamiset.. Tai no, mä yritin tehä just niinku ukko aina tekee eli laitoin tytyn taljalle, tutin suuhun ja aloin katella telkkaria. Tyty siis YLEENSÄ rauhoittuu ite ja nukahtaa. Mut eipäs eilen. Se bailasi oikein olan takaa :eek:. Ukko nauroi kun tuli kotiin. Mutta menipä hetki hältäkin saada tyty hyytymään :saint:

Ja mulla piti olla nyt aamulla suunisti. Olipa sitten sairastunut ja seuraava vapaa aika on lokakuun lopulla |O. Näin kunnallinen hammashoito toimii..

Maisteltiin justiinsa HIPP:n riisipuuro-hedelmäsosetta. Mä luulin että se ois puuroa mut pskan marjat, sehän oli ihan litkuhedelmää!

Ja tänään piti paistaa aurinko. Sateesta huolimatta pitää keksiä tekemistä..

Niiskulle :hug: toivottavasti epäilyt ei käy toteen.

Ja kaikille muillekin jaksuja, jotka sitä tarvii =)

Yhteistyössä