Helloja mammat! :wave:
Niiskulle isoisoiso :hug: ja toivottavasti olis kaikki ok pienellä masukilla! :hug:
Liiniksen tukka on mun mielestä ihan mukavan näköinen! Ja rillit on hyvät kans.
Oon aina puoliks toivonut rillejä, kun olisivat niin hienot. :xmas: En siis tietenkään oikeasti haluaisi mitään näköjuttuja, mutta kakkulat olisivat hienot. B) Ja sä et nyt
Liinis saa surffailla noilla nettisivuilla enää. :kieh: Kohta löydät pian jotkut vielä hienommat ja sit kaduttaa.
Tortillat (ostetaan niitä täysjyvätortillalettuja) tehdään meillä siten, että tehdään aina yksi lämmin täyte (silloin kun olin vege tehtiin kaksi
), joka on joko paistettua jauhelihaa taikka maustamattomia broiskunsuikaleita. Maustellaan nuo sitten pippurilla, suolalla ja chilillä. Lisäksi raastetaan juustoa, pilkotaan paljon erilaisia kasviksia (kurkku, tomaatti, sipuli, jenkkisalaatti) ja lisäksi on vaihtelevasti hillosipuleita, oliiveja, auraa, maissia, ananasta, valkosipulia, suolakurkkua ja aina jalapenoja. Tehdään aina yksi kermaviilikastike ja yleensä ostetaan yksi valmis soosi, guacamole tai salsa. Ja noista sitten moelmmat kokoavat mieleisensä. Eli molemmat laittaa kaikkea, mitä on.
:kieh: Pitäisköhän viikonloppuna tehdä?
: