***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
*kurkkaa* :xmas:
Pöö :LOL:
kääääääääääk! |O :LOL:
Tsorge :ashamed: :LOL: :LOL:

Myö lähtää nyt pelottelemasta iltapuuroille :D
me syötin vasta iltaruoka :ashamed:

SHOPPAILIJAT :whistle:
http://www.kenguru.fi/linkit/links.php?cat=35
tuol on linkkejä netti lastenvaate liikkeisiin

morjentes :wave:

työpäivä tehty 6-13. kyllä se vaan on kivaa. :D mutta ihana tulla kyllä kotiinkin. :heart: :heart:

M tuolla on pyöriny keittiöön ja roskapussin kimpussa... :whistle:
kovasti koittaa konttaamaan nousta mutta tympeää kun ei pääse.

Tyttö kattoo vekaroita nauhalta. innostusta löytyy piirrettyjen maailmaa...

liberokerhon leikkimatto tuli vihdoin. Jee!

Ostin uudensadon omppuja ja lohkoin ne pakkaseen talveksi. ihania olivat! kova homma vaan kuorimisessa ja viipaloinnissa. |O mut oli se sen arvosta.

huomiselle ostin 1,2kg jauhenlihaa ja aion tehä pihvejä kunnon satsin. siis töiden jälkeen.

mun joka paikkaa kolottaa ja on ihan jumissa kun eilen kävelin töihin... |O ei mun hommaa näköjään. alaselkä just sanoo sopimuksen irti...ja aamulla purin ison elintarvikekuorman. :whistle: :D

Mä en taas muista mitä piti kommentoida...hmm...

nyt siis vaan omaa napaa,,
-J-

Juu...eilen valittelin täällä että poju ei syö...ja ummella. No, tänään sitte veti ulkona 3 tunnin tirsat ja sen jälkeen söi lautasellisen pöperöö...ja viel jälkkärit päälle :D . Nyt sit odottelen josko se tulis kohta toisesta päästä... (tosin aamulla oli jo satsi vaipassa...) :D Kummasti auttaa ku tänne asiasta kuin asiasta kirjoittaa... :LOL:

Vajaan tunnin ulkoilu sateessa teki eetvarttia. B) Kotona oottikin valmis ruoka, lohta ja kasviksia taas :p :p ja nyt mies tekee iltapuuhia tytön kanssa. Oli onneksi päässyt tänään töistä jo viiden maissa. Miehellä on nyt joku koulutus, niin on myös vapaapäivinään töissä. |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Neiti nukkuu. Tuo nukku koko aamupäivän, muskarissa herätin, sitte haettiin veikka ja taas toi nukahti vaunuun. On siis syöny viimeks aamupalan yheksältä. :whistle:
:eek: :eek: Hertsyykkeri sentään! Mitä unilääkettä sä sille annat? :xmas: Meillä tyttö nukkuu max. tunnin päivällä, yleensä ei sitäkään. Ja jos nukkuu tunnin, niin tasan yhdet tunnin päikkärit ottaa. Meillä on ihan arvuuttelua välillä näiden päiväunien kanssa, kun joskus tyttö on simahtamaisillaan, mutta ei malta nukkua. Vaikka siis ihan kotona oltaisiin. :/ Wode kyseli unien lukumäärää. Meillä nukutaan 2-4 unet/päivä. Tavallisesti unet on n. klo 9.30, 12.30 ja 15.30, ja kestävät kerrallaan puoli tuntia. Yhdet unet saattaa olla 45min-1h. Mutta siis vaihtelee kovasti unimäärä.

Onnea onnistuneista öistä ainakin zukulle ja Hipalle! :flower: Olikohan muitakin? =)

Hello :wave:

Hyvä että piirakka on maistunu:D, meillä just ruvetaan syömishommiin ja lääkärireissu oli sen verta onnistunut että juhlistetaan sitä sit jälkkärillä eli vanilijajätskillä kera paistettujen omppujen :wave: :p

Meillä nukutaan oikeestaan kolmet unet, riippuen monelta herätään, ne viimest on yleensä jo melkkis iltauni aikaan :whistle:

Noin! Nyt on poika yöunillaan, toivottavasti ainakin! Tosiaan tänään nukkui vain yhdet unet 25min :eek: Johtuen varmaan myöhään, eli kahdeksaan, nukkumisesta :/ Normaalisti otetaan kahdet päikkärit. Mun puolesta voidaan nousta vaikka puol kuudelta joka aamu, jos nukkuis edes tunnin päikkäreitä. Oon nimittäin ihan poikki nyt ja päätäkin särkee :( Miestä ei tietty oo näkynyt kuin vilaukselta, koska töistä tullessaan käytti tilaisuuden hyödykseen ja häipyi, sillä meillä oli niitä mun kamuja kylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä varasin tänään ajan lääkärineuvolaan, 8kk.
Onko joku oma juttu että lääkärineuvola vai kuuluuko teillä olla?Meillä seuraava normineukku 8-9kk iässä ja lääkäri vasta 1,5 vuoden iässä.. Näissäkin eroja vissiin..
Helsingissä on neuvolat puoleen vuoteen asti kuukauden välein (paitsi silloin alussa tais olla useampi), sit on lääkärineuvola (edellinen lääkärineuvola tais olla 2kk?) 8kk ja seuraava sitten 1-vuotiaana. 10kk-neuvolan saa tarvittaessa/halutessaan. =)
*muoks* Ja on siis todellakin kuntien välillä eroja. Näissäkin. ;)

Meillä nukutaan kahdet päikkärit, mutta sit jos on tällainen päivä kuin tänään, että herää yöunilta jo puoli seittemältä, ni sitten tarttee kolmet päikkärit, joiden kesto oli tänään 3h, 2h, ja 45min.

Meillä neuvolareissuja on 6kk ikään asti kuukauden välein, ja seuraava on sitte 8kk lääkärineuvola. Sit on tavan neuvola 10kk iässä, ja taas vuosikkaana. Ja välilläkin saa käydä, jos on tarvis.

Kirpparirahoilla löytyi takki, ja kahdet rintsikat! =) Nyt koitan saada päätettyä, ostanko lopuilla rahoilla kengät vai laukun, molempiin ei taida riittää..

Meillä myös 7kk neuvola huomenna. Olisi ollut mahdollista mennä vasta ku poju 8kk, mut halusin itse mennä joten antoi ajan... Kiva tietää miten pienimies saa ruokaa. Neuvolan tätikin sanoi että hyvä se on tuo painon kehitys tarkastaa, ku vähä menossa käyrillä alaspäin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kiva, että oli onnistunut lääkärireissu nipsuli. =) Mulla on tainnut mennä vähän ohi, mutta mikä lääkäri teillä oli? :ashamed: :ashamed: Mä varasin tänään ajan lääkärineuvolaan, 8kk.
--siis tää oli mun lekuri :D, neidillä kans sit 8kk

Missäköhän kaikki luuraa? Mulla särkee päätä niin, ettei juttu luista ja aattelin tulla taustailemaan, mutta eihän täällä taida olla kun mä ja PP, joten PP jutteleppas nyt itekses hiukan, ni mä seurailen täältä taustalta :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Missäköhän kaikki luuraa? Mulla särkee päätä niin, ettei juttu luista ja aattelin tulla taustailemaan, mutta eihän täällä taida olla kun mä ja PP, joten PP jutteleppas nyt itekses hiukan, ni mä seurailen täältä taustalta :whistle: ;)
:LOL: Ei mulla nyt tänään iha noin heikosti mee... :whistle: Nukuin viime yön hyvin, joten en pysty yksinpuheluun tänään...

Yhteistyössä