Tsorge :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:kääääääääääk! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PööAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*kurkkaa* :xmas:
Myö lähtää nyt pelottelemasta iltapuuroille
Tsorge :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:kääääääääääk! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PööAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*kurkkaa* :xmas:
me syötin vasta iltaruoka :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tsorge :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:kääääääääääk! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PööAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*kurkkaa* :xmas:
Myö lähtää nyt pelottelemasta iltapuuroille
Hertsyykkeri sentään! Mitä unilääkettä sä sille annat? :xmas: Meillä tyttö nukkuu max. tunnin päivällä, yleensä ei sitäkään. Ja jos nukkuu tunnin, niin tasan yhdet tunnin päikkärit ottaa. Meillä on ihan arvuuttelua välillä näiden päiväunien kanssa, kun joskus tyttö on simahtamaisillaan, mutta ei malta nukkua. Vaikka siis ihan kotona oltaisiin. :/ Wode kyseli unien lukumäärää. Meillä nukutaan 2-4 unet/päivä. Tavallisesti unet on n. klo 9.30, 12.30 ja 15.30, ja kestävät kerrallaan puoli tuntia. Yhdet unet saattaa olla 45min-1h. Mutta siis vaihtelee kovasti unimäärä.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Neiti nukkuu. Tuo nukku koko aamupäivän, muskarissa herätin, sitte haettiin veikka ja taas toi nukahti vaunuun. On siis syöny viimeks aamupalan yheksältä.
Onko joku oma juttu että lääkärineuvola vai kuuluuko teillä olla?Meillä seuraava normineukku 8-9kk iässä ja lääkäri vasta 1,5 vuoden iässä.. Näissäkin eroja vissiin..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä varasin tänään ajan lääkärineuvolaan, 8kk.
Helsingissä on neuvolat puoleen vuoteen asti kuukauden välein (paitsi silloin alussa tais olla useampi), sit on lääkärineuvola (edellinen lääkärineuvola tais olla 2kk?) 8kk ja seuraava sitten 1-vuotiaana. 10kk-neuvolan saa tarvittaessa/halutessaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Onko joku oma juttu että lääkärineuvola vai kuuluuko teillä olla?Meillä seuraava normineukku 8-9kk iässä ja lääkäri vasta 1,5 vuoden iässä.. Näissäkin eroja vissiin..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä varasin tänään ajan lääkärineuvolaan, 8kk.
--siis tää oli mun lekuri , neidillä kans sit 8kkAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Kiva, että oli onnistunut lääkärireissu nipsuli. =) Mulla on tainnut mennä vähän ohi, mutta mikä lääkäri teillä oli? :ashamed: :ashamed: Mä varasin tänään ajan lääkärineuvolaan, 8kk.
...mä ostaisin kengät...niitä kun ei voi millään korvata. Laukun voi korvata vaik muovikassilla, mut muovit jaloissa on vähä vilposet... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:ostanko lopuilla rahoilla kengät vai laukun, molempiin ei taida riittää..
Tosiaan...eihän tässä itsekään meinaa uskaltaa "pihahtaa"...tulee ihan sama fiilis kuin kirjastossa...Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle::xmas:
Hipihiljaista :|
Ei mulla nyt tänään iha noin heikosti mee... Nukuin viime yön hyvin, joten en pysty yksinpuheluun tänään...Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Missäköhän kaikki luuraa? Mulla särkee päätä niin, ettei juttu luista ja aattelin tulla taustailemaan, mutta eihän täällä taida olla kun mä ja PP, joten PP jutteleppas nyt itekses hiukan, ni mä seurailen täältä taustalta
:wave: Toivottavasti poravasara päässä pian helpottaa! :/Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noh, mä jätän sut PP nyt kumminkin ja meen surffaamaan tv-kanavilla, kun en tältä hedarilta muuhun kykene :wave: