--eipäs kestä, hyvä että resepti löysi tiensä moniin uusiin koteihin *pistää hyvän kiertoon*Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:nipsulin ohjeella omppupiirakka uunissa!
*kiittää jo etukäteen reseptistä*
--eipäs kestä, hyvä että resepti löysi tiensä moniin uusiin koteihin *pistää hyvän kiertoon*Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:nipsulin ohjeella omppupiirakka uunissa!
*kiittää jo etukäteen reseptistä*
Mäki aattelin etten jaksa siel mitään tehä, ja olin todella yllättyny, kun jaksoinkiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:zuku: Mä kävin joskus lukioaikoina joitain kertoja kuntonyrkkeilyssä. Kivaa ja huisin rankkaa oli. =) Nyt ei varmaan jaksais edes hanskaa nostaa... :ashamed: Vatsoja en vielä kunnolla uskaltaisi tehdäkään, mutta voishan tässä muuten liikkua...
...mä oon tainnu saada jonkun pistoksen..oon tänää siivonnu . Tosin vasta päälimmäisiä saanu järjesteltyä omille paikoilleen, mutta tästä se lähtee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aamukahvilla tässä, kohta vois alkaa siivoilee tjn =)
--juu, toi varmaan on kans uunikohtasta, meil on ihka uus uuni joten varmaan sen takia tuli niin nopsaan, voi olla että joillain uuneilla saapi olla 30-35min..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Pitäkää omppupiirakan tekijät piirakkaa tarpeeks kauan uunissa! Mulla oli 25 min kohdalla keskeltä vielä ihan taikinaa, omenaa oli aika reilusti päällä ni ei jaksanu vissiin paistua.. Mutta maku.. aivan taivaallista! Yksinkertaisen hyvää!
Mulla siivoominen jäi imurointiin ja eteisen peilin pyyhkimiseen :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...mä oon tainnu saada jonkun pistoksen..oon tänää siivonnu . Tosin vasta päälimmäisiä saanu järjesteltyä omille paikoilleen, mutta tästä se lähtee...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aamukahvilla tässä, kohta vois alkaa siivoilee tjn =)
Pakko ryhdistäytyy...ollaan muute koko porukka kohta homeessa.. :xmas:
Mä levitin taikinan uunipellilliselle melko ohueks, niin hyvin riitti 20 minsaa. Mullakin oli melko reilusti omppua päällä. Aattelin illalla keittää vielä yhen kattilallisen sosetta, tehdä huomenna piirakan vielä toisellakin reseptillä ja pakastaa loput viipaleina. Saa sitte talvellakin tehtyä piirakkaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--juu, toi varmaan on kans uunikohtasta, meil on ihka uus uuni joten varmaan sen takia tuli niin nopsaan, voi olla että joillain uuneilla saapi olla 30-35min..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Pitäkää omppupiirakan tekijät piirakkaa tarpeeks kauan uunissa! Mulla oli 25 min kohdalla keskeltä vielä ihan taikinaa, omenaa oli aika reilusti päällä ni ei jaksanu vissiin paistua.. Mutta maku.. aivan taivaallista! Yksinkertaisen hyvää!
Normaalisti kahdet, 10-13 (14) ja 17.00-17.30, noin suunilleen, mutta tänään ei nukkunut aamupäivällä kuin reilun tunnin, niin nyt on jo poikkeuksellisesti 3. unilla.Alkuperäinen kirjoittaja Wode:monetko päikkärit tein vauvelit päivässä ottaa ? .
Tääl ei paljon lähetä ku vettä tulee ku Esterin ääsholesta |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Me lähtään puistoon keinumaan
kääääääääääk! |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PööAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*kurkkaa* :xmas: