***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Muut neuvot tulikin jo, mutta joskus kun meidän muksulla on kova kakka ja huomaan, että yrittää pukata, niin autan sitä siten, että kun se makaa selälleen niin painan sen omilla polvila kevyesti mahaan. Tulee kakka helpommin! :D
 
Uskokaa tai älkää mä oon vielä täällä... :headwall: . Mun iltarituaaleihin kuuluu tarkistaa että tallessa on lompakko ja puhelin...mania sekin |O ... No, puhelin löyty, mut lompakko hukassa...meni siis reilu puoli tuntii... Kunnes lopulta kävin makkarissa...lompakko oli peiton alla. Esikko 3v. piilottanu... :whistle: :headwall: :D Täytynee viritellä paikka kaapin päälle... :xmas:

Nyt :wave: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Uskokaa tai älkää mä oon vielä täällä... :headwall: . Mun iltarituaaleihin kuuluu tarkistaa että tallessa on lompakko ja puhelin...mania sekin |O ... No, puhelin löyty, mut lompakko hukassa...meni siis reilu puoli tuntii... Kunnes lopulta kävin makkarissa...lompakko oli peiton alla. Esikko 3v. piilottanu... :whistle: :headwall: :D Täytynee viritellä paikka kaapin päälle... :xmas:

Nyt :wave: !
Heh, mä muistan kun oma sisko piilotti kerran autonavaimet leiväpaahtimeen..voin kertoo että oli viimonen paikka mistä tajuttiin ehtiä :LOL: :LOL:

öitä :wave:
 
Huomenta!

Ompuista me on tehty sosetta, kaurapaistosta sekä mehua.

Paypal tili mulla on mut koskaan en oo käyttäny, avasin sen kun johki galluppi juttuihin vastailen niin laittavat sit sinne rahat, tosin ei siel varmaan mitää oo...

Mä etin kans kerran lompakkoa, oltiin johki lähössä. No, kaikki paikat kaivettiin eikä mistään löydy, lopulta (oisko ollu tunnin päästä ku oli alotettu) ni neiti ehdotti että pianon päällä. Siis siellä kannen alla, olin eka et ei se nyt siel voi olla, kun samalla tuli ahaa elämys että laitoin sen muuten siihen koskettimien viereen ja nyt on joku laittanu kannen kiinni. Tadaa, siellä oli lompakkko :D
 
Huomenet! :wave:
Ja kiitos haleista, nekin aina piristää vähän! Pitää tässä kovasti vaan koittaa puuhaa keksiä, tänäänkin ollaan menossa kaverin luo kylään, hän on siellä aika viimeisillään, joten pitää masutilanne käydä katsastamassa ;)

Omppuja saatiin mekin, joten kiitos vinkeistä kaikille, kaura-omenapaistosta taidankin tehdä heti tänään päiväruoan jälkkäriksi!! :p
Miten tehdään omenasosetta pakkaseen? :ashamed:
Ja mitä siitä voi sitten talvella tehdä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Jokos Liinis sai tilattua kärryt? :p
Vihdoin ja viimein

:D elikkäs poika saa punaiset kärryt,mä vielä pähkäilin ennen napin painallusta.Mä olen ihan toivoton päätöksen teoissa |O kaupassakin pähkäilen kahden tavaran välillä ikuisuuden ja kassalla voin vielä harmitella et sittenkin se toinen :ashamed: argh

Poika heräs puoli kuusi ihan hysteerisenä :eek: nyt en saa sitä nukkumaan ja on tosi väsynyt.Vettä sataa ku Esterin takalistosta joten kärryily ei nappaa...happea kyllä tarvis tää mamma
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Ryömimisonnittelut Liinikselle! :flower: =)
Ja hampionnitteluja myös, Hippa ja pilvipouta! :flower: =)
Täältä myös onnitteluja. :flower: :heart:

Mun on tänään varmaan pakko kunnostautua noiden omenoiden kanssa, kun tuli niin paljon hyviä vinkkejä.
 
Mun täytyy kyllä varmaan soseuttaa ja pakastaa vielä osa, kun eihän mun diettini kestä kauheen monta piirakkaa ja paistosta. Tai sitte vois leipoa ja lähettää ukon mukana töihin, mutta eiköhän nekin pikku hilja kyllästyis. :kieh: :p
 
ol iulliuikjhguy7u98789u99o9otuy<ADTYYY03SAEAö.,+6r543gccn9oyij

Pojan salakoodi :D

Kipeille paranemis :hug: nytkö ne syysflunssat iskee

Hitto kohta mä lähden vesisateeseen kun tämä tuulimylly lisää kierroksia :xmas:
 

Yhteistyössä