:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aivan aivan se on siis se BB joka tän palstan tyhjentää...miten mä en koskaan opi sitä muistamaan...
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aivan aivan se on siis se BB joka tän palstan tyhjentää...miten mä en koskaan opi sitä muistamaan...
Muut neuvot tulikin jo, mutta joskus kun meidän muksulla on kova kakka ja huomaan, että yrittää pukata, niin autan sitä siten, että kun se makaa selälleen niin painan sen omilla polvila kevyesti mahaan. Tulee kakka helpommin!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Kiitos helmis :flower: !Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:autan sitä siten, että kun se makaa selälleen niin painan sen omilla polvila kevyesti mahaan. Tulee kakka helpommin!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Luitteko tuon illan vitsin mitäs nytistä?
Heh, mä muistan kun oma sisko piilotti kerran autonavaimet leiväpaahtimeen..voin kertoo että oli viimonen paikka mistä tajuttiin ehtiäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Uskokaa tai älkää mä oon vielä täällä... :headwall: . Mun iltarituaaleihin kuuluu tarkistaa että tallessa on lompakko ja puhelin...mania sekin |O ... No, puhelin löyty, mut lompakko hukassa...meni siis reilu puoli tuntii... Kunnes lopulta kävin makkarissa...lompakko oli peiton alla. Esikko 3v. piilottanu... :headwall: Täytynee viritellä paikka kaapin päälle... :xmas:
Nyt :wave: !
Meillä taasen ollaan hirveässä yskässä :| Ja nyt nukahti leikkikehään vaikka joku aika sitten heräsi, kuhan vaan ei olis kuume nousemassa :/Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Meille on rantautunut flunssa, poika on ihan tukkonen :/
Vihdoin ja viimeinAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jokos Liinis sai tilattua kärryt?
Täältä myös onnitteluja. :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ryömimisonnittelut Liinikselle! :flower: =)
Ja hampionnitteluja myös, Hippa ja pilvipouta! :flower: =)
Pitäisköhän pistää esikoiselle myyntikoju tohon tienvarteen. Sehän se täällä se pisnesmies on.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Muori myy omput eteenpäin bisnes is bisnes,meinaa kirpputorin puolella joku halus kovin ostaa omppuja