Onnee :flower: siit se vauhti kiihtyy...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Minä taas täällä aattelin vaan ilmoittaa,että poika ryömi tänään eka kerran eteenpäin
Luumua tai päärynää,taitaa ruusunmarjakin tehotaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Mie tein ihan perusomppopiirakkaa (ns. sokerikakkutaikina) pellillisen ja siihe omppoja ja sokeria ja kanelia ja oli ihan sairaan hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä odottelen täällä edelleen kokkaus- ja leivontainspistä, että sais tehtyä jotain noista lopuista naapurilta saaduista omenoista. Noita kun ei voi viikon päästä kärrätä puolimätinä kompostiin, kun naapurit tietty sattuis just silloin pihalle. :saint:
Meil ei oo koskaan ollu mitää mahaongelmia mutta kun tota luumua oli kaapissa niin annoin pojalle pikkasen luumusosetta eilen :xmas: Voi luoja sitä tavaran määrää sitte illalla Joten voin suositella sitäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Luumua tai päärynää,taitaa ruusunmarjakin tehotaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Päärynää syö joka pv, lemppari. Luumua ei syö enää eikä ruusunmarjaa. Vettä oon yrittäny antaa enemmän... No, kai toi aika hoitaa...ja lopulta tulee se itse... =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Luumua tai päärynää,taitaa ruusunmarjakin tehotaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Tuli mieleen että apteekista saa mallasuutetta,pitäis kuulemma tehota vauhdikkaastiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Päärynää syö joka pv, lemppari. Luumua ei syö enää eikä ruusunmarjaa. Vettä oon yrittäny antaa enemmän... No, kai toi aika hoitaa...ja lopulta tulee se itse... =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Luumua tai päärynää,taitaa ruusunmarjakin tehotaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Poika liki ummella...vinkkejä... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiitokset onnitteluista Ieva ja PP Olin niin innoissani et piti soittaa miehelle kesken sen lenkin ja mies parka hätääntyi et meillä on jotain hätänä kun vaan huohotin pojan nimeä ja suoranaisesti kiljuin
Kokeilen seuraavaksi tuota...jos ei ala näkymään... :wave: Kiitos :flower: !Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Tuli mieleen että apteekista saa mallasuutetta,pitäis kuulemma tehota vauhdikkaasti
*muoks* niin ja vyöhyketerapiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Muori teeppäs kaura-omena paistosta vai onko se toistepäin,anyway ja vaniljakastiketta