***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä just tajusin että tosiaan saan taas roudata takaisin vinttikomeroon: lelukaaren, kaksi sitteriä, kolme kappaletta leikkialustoja... Olipa lyhyt käyttöaika... |O
Mie myin kaiken :D :wave:
Mä en vielä viitsi myydä pois, kun meillä kuitenkin toiveissa ois muutaman vuoden sisään lisää lapsia... Pois oon antanut kaikkea, muut laittanut talteen. Vielä meille mahtuukin talteen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä just tajusin että tosiaan saan taas roudata takaisin vinttikomeroon: lelukaaren, kaksi sitteriä, kolme kappaletta leikkialustoja... Olipa lyhyt käyttöaika... |O
Mie myin kaiken :D :wave:
Mä en vielä viitsi myydä pois, kun meillä kuitenkin toiveissa ois muutaman vuoden sisään lisää lapsia... Pois oon antanut kaikkea, muut laittanut talteen. Vielä meille mahtuukin talteen ;)
Mie oon myyny periaatteella, et aahan sitä sit uutta jos tarvii :p 2 kertaa oonki jo joutunu kaiken haalimaan alusta asti uudelleen :LOL: :LOL:
Myin siis kaiken pois jo 2. lapsen jälkeen ja samoin 3. jälkeen...ja nyt :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: :LOL: Ilmankos oonki mikä oon ;)
Mä en varmaan reiluun 20 vuoteen, siis niin pitkään kuin muistan :/ Mutta osaanpa olla kiitollinen aina silloin tällöin, kun saan nukkua muutaman tunnin =)
Mie heräilen yöllä tai jos en ite herää, ni sit joku kampee väliin jne jne...tosi tuskastuttavaa välillä :ashamed:
 
Mulle tulee huomenna vanhoja opiskelukavereita kyläilemään =) Ihanaa nähdä niitä :heart: Tuntuu, että muuten nää piirit on tässä kotona ollesaa päässyt hiukan pienenemään :/

Huomenna ois edessä hiukan siivousta ja jotain hyvääkin niille kai vois tehdä tarjottavaksi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: :LOL: Ilmankos oonki mikä oon ;)
Mä en varmaan reiluun 20 vuoteen, siis niin pitkään kuin muistan :/ Mutta osaanpa olla kiitollinen aina silloin tällöin, kun saan nukkua muutaman tunnin =)
Mie heräilen yöllä tai jos en ite herää, ni sit joku kampee väliin jne jne...tosi tuskastuttavaa välillä :ashamed:
Mä kans heräilen ihan itestään noin 2h välein, jos mikään ulkopuolinen ei keskeytä mun unta :/ Siihen on tottunut, eikä se haittaa, jos saa unen päästä nopsaan takas kiinni, mutta sitten kun valvoo joka välissä toset 2h, niin hiukkasen tuntuu, että jotain unettomuutta saattaa olla :whistle: Joskus mä vielä koitan unilääkettä, miltäköhän se mahtaa tuntua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Joskus mä vielä koitan unilääkettä, miltäköhän se mahtaa tuntua?
Mie oon koittanu...tai nukahtamislääke se tais olla...olin pirtee ku peipponen |O :LOL: :headwall: :headwall: :headwall:
Mulla ei oo ongelmia nukahtamisen suhteen. Usein uni tulee nopsaan, mut ekan heräämisen jälkeen alkaa kellon kyttäys :kieh:
 

Yhteistyössä