No, hyvä ku tykkäsitte...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tulipa hyviä sämpylöitä *rasva valuu suupielestä*
No, hyvä ku tykkäsitte...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tulipa hyviä sämpylöitä *rasva valuu suupielestä*
...ihan hyvää, kiitos kysymästä PP... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä PP sulle kuuluu? :xmas:
Meillä kanssa meni just nukkumaan...jos vanhat merkit paikkasa pitää ni herää 7.15Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pikku-ukkeli nukahti juuri...jos merkit paikkansa pitää, ei nuku kauaa... Jotenkin oudon itkuinen. :/ Neiti on isänsä kanssa autoajelulla. =)
ihan yksinkö joudut jutteleen? *liittyy seuraan*Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...ihan hyvää, kiitos kysymästä PP... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä PP sulle kuuluu? :xmas:
Mie myin kaiken :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä just tajusin että tosiaan saan taas roudata takaisin vinttikomeroon: lelukaaren, kaksi sitteriä, kolme kappaletta leikkialustoja... Olipa lyhyt käyttöaika... |O
Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: Ilmankos oonki mikä oonAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Mä en vielä viitsi myydä pois, kun meillä kuitenkin toiveissa ois muutaman vuoden sisään lisää lapsia... Pois oon antanut kaikkea, muut laittanut talteen. Vielä meille mahtuukin talteenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie myin kaiken :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä just tajusin että tosiaan saan taas roudata takaisin vinttikomeroon: lelukaaren, kaksi sitteriä, kolme kappaletta leikkialustoja... Olipa lyhyt käyttöaika... |O
Mä en varmaan reiluun 20 vuoteen, siis niin pitkään kuin muistan :/ Mutta osaanpa olla kiitollinen aina silloin tällöin, kun saan nukkua muutaman tunnin =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: Ilmankos oonki mikä oonAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Mie oon myyny periaatteella, et aahan sitä sit uutta jos tarvii 2 kertaa oonki jo joutunu kaiken haalimaan alusta asti uudelleenAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä en vielä viitsi myydä pois, kun meillä kuitenkin toiveissa ois muutaman vuoden sisään lisää lapsia... Pois oon antanut kaikkea, muut laittanut talteen. Vielä meille mahtuukin talteenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie myin kaiken :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä just tajusin että tosiaan saan taas roudata takaisin vinttikomeroon: lelukaaren, kaksi sitteriä, kolme kappaletta leikkialustoja... Olipa lyhyt käyttöaika... |O
Mie heräilen yöllä tai jos en ite herää, ni sit joku kampee väliin jne jne...tosi tuskastuttavaa välillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä en varmaan reiluun 20 vuoteen, siis niin pitkään kuin muistan :/ Mutta osaanpa olla kiitollinen aina silloin tällöin, kun saan nukkua muutaman tunnin =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: Ilmankos oonki mikä oonAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Onks tääl muitaki!! *tuulettaa* Kiva kiva!!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:ihan yksinkö joudut jutteleen? *liittyy seuraan*
Mä kans heräilen ihan itestään noin 2h välein, jos mikään ulkopuolinen ei keskeytä mun unta :/ Siihen on tottunut, eikä se haittaa, jos saa unen päästä nopsaan takas kiinni, mutta sitten kun valvoo joka välissä toset 2h, niin hiukkasen tuntuu, että jotain unettomuutta saattaa olla Joskus mä vielä koitan unilääkettä, miltäköhän se mahtaa tuntua?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie heräilen yöllä tai jos en ite herää, ni sit joku kampee väliin jne jne...tosi tuskastuttavaa välillä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Mä en varmaan reiluun 20 vuoteen, siis niin pitkään kuin muistan :/ Mutta osaanpa olla kiitollinen aina silloin tällöin, kun saan nukkua muutaman tunnin =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: Ilmankos oonki mikä oonAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Hyvin koulutettuja! *vähä kade*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaahas, huutelin jannulle et alettas lähtä hammaspesulle, mut se nukkuu sohvalla :heart:
|O :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo...hmmm...10 vuoteen :saint: Ilmankos oonki mikä oonAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huomaa etten oo nukkunu hyvin kahteen yöhön... :kieh:
Mie oon koittanu...tai nukahtamislääke se tais olla...olin pirtee ku peipponen |O :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Joskus mä vielä koitan unilääkettä, miltäköhän se mahtaa tuntua?
Noh, hampaat ny jäi pesemättä mut pessään aamullaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Hyvin koulutettuja! *vähä kade*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaahas, huutelin jannulle et alettas lähtä hammaspesulle, mut se nukkuu sohvalla :heart:
Mulla ei oo ongelmia nukahtamisen suhteen. Usein uni tulee nopsaan, mut ekan heräämisen jälkeen alkaa kellon kyttäys :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon koittanu...tai nukahtamislääke se tais olla...olin pirtee ku peipponen |O :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Joskus mä vielä koitan unilääkettä, miltäköhän se mahtaa tuntua?