***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mies tuli, syötiin ja ny se jo meni...oli se kotona..ööö...27min :xmas: :LOL: Kiva oli nähhä :LOL:
Äitee tuleepi kohta lapsenlikaks ni mie lähen shoppailee....ruokaa :kieh: :kieh:
...kuulostaa ihan mun mieheltä... :D Ei ehdi ees riitelee... :xmas:

Pääset shoppailee...*kade* Kerro sit mitä löysit... :p

*muoks. siis ruokaako?... :LOL: Okei okei...ei tartte sit välttämättä luetella kaikkia floorapurnukoita... :LOL:
 
Heipsis!

Joo, nyt oli sitten meilläki huudettu kun isän kanssa jäi kotiin niin koko aika :/ Kävin lääkärissä (että koitan täällä taas yhellä jalalla pärjäillä, kiva että miehellä iltavuoro, likalla alkaa harrastus, poikaa kanniskella ja koiraki pitäis huomioida) ja melkein heti oli alkanu huutaa kun lähin. Ei suostunu syömään eikä nukkumaan (oli kyllä väsyny, meillä myös valvottu viime yö) ennen kun vähän ennen ku tulin niin kelpas maito. Ja sit hymyiltiin niin kivasti iskälle että mitäs väität että oon vaan huutanu :whistle:

Jeps, meen lukee kuulumisia. Kerrankin voi hyvällä omalla tunnolla tässä istua ja lukea kun ei pysty kävelee :LOL:
 
Nonni, ruoka uunissa ja voi naatiskella hetken kaffekupin seurasta.. :D

Meijän likka menee jo ihan täysillä, joka paikassa on päällään varsinki siskonsa huoneeseen heti menossa. Oppi tosi äkkiä tuon ryömimisen jalon taidon. Kohta se jo kävelee eikä ole äiteellä enää vauvaa. :'( Oon jo hädissäni miettiny seuraavaa.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Poistettiin syylä (jota siis jo aikasemmin koitettu poistaa |O ) jalkapohjasta. Nyt rupee puudutus häviämään joten kiva ilta tiedossa :/
Toivottavasti nyt pääsit siitä riesasta. Särkylääkettä kehiin... |O voi olla aikas kipee tosiaan ku puudutus haihtuu... :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Poistettiin syylä (jota siis jo aikasemmin koitettu poistaa |O ) jalkapohjasta. Nyt rupee puudutus häviämään joten kiva ilta tiedossa :/
Toivottavasti nyt pääsit siitä riesasta. Särkylääkettä kehiin... |O voi olla aikas kipee tosiaan ku puudutus haihtuu... :hug:
onko sulla reikälaasaria tms. pehmittämään astumisesta aiheutuvaa kipua.

Mä olen lähössä illalla kuntonyrkkeilyyn.. (mun kunnolla |O )
mut kait se pitää jotain keksiä.. isäntä jää tytön kans kotia..
 
Kiva kirppistuotto tuli! =) =) Loput vien kierrätyskeskukseen, mitään en tämän talon seinien sisälle enää kanna! |O

Meilläki neiti jää illalla iskän hoiviin, kun mä lähden isomman kanssa taaperotouhikseen, semmonen liikuntajuttu tuolle elohopealle ;)
 
hellou,

siivouskärpänen
on jo nähty näillä main, eli jonniin moista edistystä meijän siivouksessa on havaittavissa, tyylillä vähän päivässä paljon viikossa :LOL: . Oon neidin huonetta koittanu vähän järkkäillä täs pikku hiljaa :D

Sit mää otin ja leipasin sangen makoisan ja helpon omppupomppu piirakan..pistän nyt ohetta varuiks tulemaan jos jollain ei vielä oo...

2 munaa
n. 1 3/4 dl sokeria
2tl vaniliini sokeria
1 1/2tl leivinjauhetta
3dl vehnäjauhoja
150gr margariiniä sulana, tai öljyä n. 1 dl
1dl maitoa tai mehua

ainekset sekoitetaan hyvin, pistetään omppukuutiot/viipaleet kera kanelin ja sokerin päälle ( tai muita marjoja maun mukaan ) ja eiku uuniin 200 astetta ja semmoset 20-25 min paistellaan.

Nautitaan hyvässä seurassa, toki maistuu myös itsekseenkin vaniljakastikkeella tai ilman
:p :D

Myö herkuteltiin piirakalla ja neiti pienillä kurkunsisus murusilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Sit mää otin ja leipasin sangen makoisan ja helpon omppupomppu piirakan..pistän nyt ohetta varuiks tulemaan jos jollain ei vielä oo...

2 munaa
n. 1 3/4 dl sokeria
2tl vaniliini sokeria
1 1/2dl leivinjauhetta
3dl vehnäjauhoja
150gr margariiniä sulana, tai öljyä n. 1 dl
1dl maitoa tai mehua

ainekset sekoitetaan hyvin, pistetään omppukuutiot/viipaleet kera kanelin ja sokerin päälle ( tai muita marjoja maun mukaan ) ja eiku uuniin 200 astetta ja semmoset 20-25 min paistellaan.

Nautitaan hyvässä seurassa, toki maistuu myös itsekseenkin vaniljakastikkeella tai ilman
:p :D

Myö herkuteltiin piirakalla ja neiti pienillä kurkunsisus murusilla :D
Varmaan on kyse teelusikallisista tuossa leivinjauheen kohdalla ;) . Ajattelin heti huomauttaa, ettei joku räjäytä taikinaa uuniinsa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Sit mää otin ja leipasin sangen makoisan ja helpon omppupomppu piirakan..pistän nyt ohetta varuiks tulemaan jos jollain ei vielä oo...

2 munaa
n. 1 3/4 dl sokeria
2tl vaniliini sokeria
1 1/2dl leivinjauhetta
3dl vehnäjauhoja
150gr margariiniä sulana, tai öljyä n. 1 dl
1dl maitoa tai mehua

ainekset sekoitetaan hyvin, pistetään omppukuutiot/viipaleet kera kanelin ja sokerin päälle ( tai muita marjoja maun mukaan ) ja eiku uuniin 200 astetta ja semmoset 20-25 min paistellaan.

Nautitaan hyvässä seurassa, toki maistuu myös itsekseenkin vaniljakastikkeella tai ilman
:p :D

Myö herkuteltiin piirakalla ja neiti pienillä kurkunsisus murusilla :D
Varmaan on kyse teelusikallisista tuossa leivinjauheen kohdalla ;) . Ajattelin heti huomauttaa, ettei joku räjäytä taikinaa uuniinsa :LOL:
--juurikin näin :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mies tuli, syötiin ja ny se jo meni...oli se kotona..ööö...27min :xmas: :LOL: Kiva oli nähhä :LOL:
Äitee tuleepi kohta lapsenlikaks ni mie lähen shoppailee....ruokaa :kieh: :kieh:
...kuulostaa ihan mun mieheltä... :D Ei ehdi ees riitelee... :xmas:

Pääset shoppailee...*kade* Kerro sit mitä löysit... :p

*muoks. siis ruokaako?... :LOL: Okei okei...ei tartte sit välttämättä luetella kaikkia floorapurnukoita... :LOL:
No keskimmäiselle jampalle ostin myös lippiksen :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä