***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ippu, teetpäs sä runsaita satseja soseita pakkaseen.
Joo, kerralla kunnolla ettei tarvi olla yhtenään tekemässä ;)
Reilussa parissa viikossa nuo menevät, kun 2 prk/pvä, joten pysyvät vielä hyvinä kuitenkin, kun eivät tuon kauempaa pakkasessa joudu olemaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Jokos oot Liinamari valintas tehnyt? :wave:

zuku: Tuo kirja on myöskin Raul Roinen. =) Mä oon miettinyt, että milloinkohan tuota vois tytölle lukea. :/ Muistelisin, että oon lukenu sitä itsekseni joskus 6-vuotiaana... :eek:
Mä oon saanu tuon 12v synttärilahjaksi! Valikoiden varmaan voi alkaa lukeen siitä 5v paikkeilla :/ Osa saduista aika pitkiä, eikä olé jurikaan kuvia
 
Huomenta.

Yö oli taas aika normi, herättiin jo puol seiska mut siinä köllittiin ja nukahettiin uuestaan puol 8 ja herättiin vartti sitten :D

Sosesatsin sais tehä täälläkin, vasta kyllä tein kilosta porkkanoita ja 1,6kg bataattia mut nyt ku menee kaks ateriaa päivässä nii tuntuu että yhtenään saa olla tekemässä...

Taaperotiimissä ollaan synnyttämässä :heart:
Ehkä itekki vielä joskus...

Mut puuron syöntiin ja sitä ennen pska vaipan vaihtoon..

Saanukka ja J
 
Huomenta.

Täällähän on ollut vaihteeksi rauhallinen ilta :xmas:

Mulla olikin "vapaata" koko ilta kun mies tuli kotiin. Pojat kävivät Mäkkärissä ja vesiurkuja katsomassa pikkku-Veskulla, sain olla ihan itsekseni :) mies yritti syöttää pojalle iltapuuroa, mistä jäbä loukkaantui niin kovin, ettei meinannut sitten enää maistua munkaan syöttämänä... Ihme herkkis tuo pikkumuru, pitkävihainenkin vielä.

Kirjoista olitte puhuneet. Mä oon ollut ihan pienestä asti himolukija, opin lukemaan jotain 6-vuotiaana. Lukiko kukaan muu niitä pikku-vampyyri -kirjoja? Rydiger taisi olla sen nimi. Täälläkin on ahmittu Tiinat, Lotta-kirjat, Neiti Etsivät ym ym. Harmittaa kun ei nykyisin oikein jaksa lukea. Kyllä mulla aina joku kirja on yöpöydällä, etenee vaan aika hitaasti :headwall:

Ruokakaapit huutaa tyhjyyttään.... täytyy varmaan hakea pikatäydennys rattailla, ja kunnon satsi illemmalla.
 
Täytyy vissiin lähteä päivän puuhiin. Selailin tossa kestovaippasivuilla. Ajattelin tilata lankoja villaisiin vaippahousuihin ja tehdä anopilta tilauksen. Mulla on joitakin vaippoja, jotka vuotaa sivusta ja ajattelin, että nyt syksyllä ja talvella voi hyvin pitää noita villaisia housuja, kun ei oo hikistäkään. =)
 
Heips pikaseen täältäkin!

Olen siis ihan pihalla jutuista, kun tosiaan tuo kone otti ja hajosi, mutta nyt on uus kone hyppysissä, jotta kelpaa taas palstailla... :D

Niiskulle ainakin onnittelut plussasta :flower: :heart: !!!

Tänne ei mitään kummempia kuulu:
Ryömimällä mennään edelleen ja kova hinku on nousta polvilleen kaikkea vasten (seisomaankin (varpailleen!!!) pääsee silloin tällöin :)

No niin, nythän tuolta jo huutelu kuuluukin...pakko rientää, mutta palailen paremmalla ajalla. Lähdetään tästä harrasteisiin neidin kanssa!
 
Vilkas yö ja touhukas aamupäivä takana ;) Käytiin muskarissa ekaa kertaa ja sitten kaupassa ruokaostoksilla pojan kanssa. Kotiin tullessa oli tietty poika kaukalossa ja kassit kädessä..fiksuna tyttönä luulin laittaneeni hälytykset pois (sellaisella kulunvalvontaläpyskällä ) ja ihmettelin vaan, että mitä se nyt piippaa, kunnes hälärit kajahti päälle :kieh: Äkkiä soitin miehelle (soittavat keskuksesta ekax sille), että mä vaan sompailin, että ei tainnu ottaa mun läpyskää tuo laite. No sitten kun hälytys hiljeni, mentiin eteistä pidemmälle, niin eikös liiketunnistin napsahtanu ja taas hälärit päälle :kieh: Mä sitten yritin koodia näpytellä ym. mut nyt en enää tiedä minkälaiset asetukset tuossa laitteessa on :whistle: :/ Eli ovea en enää avaa tänään :kieh: Liiketunnistin nyt ainakin on pois, jotta voidaan liikkua sisällä vapaasti.

Mua ottaa nyt päähän nuo koko laitteet, kun muutenkin tuntuu, että joku "kyttää", vaikka ei kameraa ookkaan missään. Mutta silti tuntuu, että ois jotenkin valvonnan alainen :eek: :ashamed: Mä luen tota käyttöopasta tänään iltalukemiseksi :whistle:

Pienenä oon lukenut niitä pikku vampyyrejä, neiti etsiviä ym. Nykyisin en enää pahemmin kirjoja lue, joskus satunnaisesti lainaan joltain jonkun kirjan. Kirjastokorttikaan ei taida olla enää terässä :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mua ottaa nyt päähän nuo koko laitteet, kun muutenkin tuntuu, että joku "kyttää", vaikka ei kameraa ookkaan missään. Mutta silti tuntuu, että ois jotenkin valvonnan alainen :eek: :ashamed:
Tiedän tunteen. Meillä on liiketunnistimet kanssa ja etenki yöllä on aika inhaa, kun sinne syttyy pieni punainen valo, kun vavaitsee liikettä |O :LOL: No, ei niihin nyt juuri enää kiinnitä huomioo... :whistle:
Lapset sillon aikoinaan leikki monasti, et jos nyt tän verran kurkkaan tästä nurkalta, niin syttyykö :whistle: :LOL:
 
Meillä noustiin eilen illalla seisomaan!!!! :eek: isin jalkaa vasten... sitteriä vasten... ja sit ei nukuttu kokoyönä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Väsy väsy väsy........ :| :| Ja mie oon lihonnu 5kg...*perkkele* :eek: :eek: MITEN SE ON MAHDOLLISTA??????? |O |O herkku perse kun olen..... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tarppa ja Netta 7kk!


*sori omaa napaa* Onnea kaikille plussanneille!!!! :heart: :heart: Lisää vauvoja ihanaa ;)
 
Onnitelut kaikille hyvin nukutuista öistä :heart: Ja sitte valitutusta että ne **rseyöt on sitte siirtyny tänne |O Miten kiva sitä onkaa huutaa ennen ku sammuu ku saunalyhty ja sitte herätä taas parin tunnin päästä huutamaan niin ettei mikään auta :headwall: No nukku sitte puol 11 asti kun nukahti. Meillä on rytmi niin sekasin kun vaa voi olla, mä en ymmärrä miten toi nukku eilen neljät unet!!!!! Nukkunu niin monia unia sitte kaks kuukautisen. Ja kaikki vielä päiväsaikaan eikä myöhään illalla. Kohta ois kyllä hyvä olla rivi hampaita siellä suussa tolla huutamisella |O Mitää muuta keksi.

Sitte vielä isot onnittelut Niisku-Rouvalle :heart: Tervetuloa kanssaodottajaks =)

Nyt mä oon niin kiukkunen kaikesta eikä tuu oikee juttua joten meen keittää aamukahvit :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Onnitelut kaikille hyvin nukutuista öistä :heart: Ja sitte valitutusta että ne **rseyöt on sitte siirtyny tänne |O
Meillekin vissiin osa noista p****öistä tullut :kieh: |O Neljä viimeisintä yötä heräilty koko ajan. Tunti on ollut pisin unipätkä alkuyön (20-23) pätkää lukuunottamatta. Meillä ei poika kyllä itke vaan lähinnä kitisee ja kiukkuisen oloisena komentaa mut luokseen tuomaan tuttia taikka auttamaan pois vaikeasta asennosta. Mä elättelen toiveita, että tää on vaan joku vaihe, pian toivottavasti taas parempi vaihe luvassa :whistle:
 
Anno teretulemast Ja me ei kyllä nukuta-kerhoon :D
kitinää, käninää ja sängyssä seisoskelua täällä. Annoin taas maitoa 4-5 aikaan, ei avittanut sekään kunnon unille. Ylös noustaan joka aamu 7 viimeistään, ei edes tarvi miehelle laittaa herätyskelloa soimaan :D

Ihana ilma ulkona B) Tää mamma ei ole vielä edes suihkuun saakka ehtinyt :ashamed: jospa kävisi äkkiä, katsoisi nelosen vauvaohjelman ja sitten ulos =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Meidän neiti sai ekat omat perin juurin neitimäiset lelut: muoviastiat!! :D Niitä nyt jyrsii innoissaan tuolla! :heart:
Siitä se sitten lähtee...joulupukki tuo sitten keittiön :D :heart:

*muoks. meitin neiti sai viime jouluna pukilta sellaisen fischer pricen keittiön jossa hellanlevyt, pesukone, jääkaappi...jne. Kyllä on äidille tehnyt siinä PALJON ruokaa.. :D
 

Yhteistyössä