Vilkas yö ja touhukas aamupäivä takana
Käytiin muskarissa ekaa kertaa ja sitten kaupassa ruokaostoksilla pojan kanssa. Kotiin tullessa oli tietty poika kaukalossa ja kassit kädessä..fiksuna tyttönä luulin laittaneeni hälytykset pois (sellaisella kulunvalvontaläpyskällä ) ja ihmettelin vaan, että mitä se nyt piippaa, kunnes hälärit kajahti päälle :kieh: Äkkiä soitin miehelle (soittavat keskuksesta ekax sille), että mä vaan sompailin, että ei tainnu ottaa mun läpyskää tuo laite. No sitten kun hälytys hiljeni, mentiin eteistä pidemmälle, niin eikös liiketunnistin napsahtanu ja taas hälärit päälle :kieh: Mä sitten yritin koodia näpytellä ym. mut nyt en enää tiedä minkälaiset asetukset tuossa laitteessa on
:/ Eli ovea en enää avaa tänään :kieh: Liiketunnistin nyt ainakin on pois, jotta voidaan liikkua sisällä vapaasti.
Mua ottaa nyt päähän nuo koko laitteet, kun muutenkin tuntuu, että joku "kyttää", vaikka ei kameraa ookkaan missään. Mutta silti tuntuu, että ois jotenkin valvonnan alainen
:ashamed: Mä luen tota käyttöopasta tänään iltalukemiseksi
Pienenä oon lukenut niitä
pikku vampyyrejä, neiti etsiviä ym. Nykyisin en enää pahemmin kirjoja lue, joskus satunnaisesti lainaan joltain jonkun kirjan. Kirjastokorttikaan ei taida olla enää terässä
:ashamed: