Tietääkö kukaan näkeekö mistään kohtaa nettiä Tuttiritarii ja Rusinantee... En oo nähny Huvitutti-DVD:tä ikuna missään... Nyt olis tarve tälle... :xmas:
--aikalailla näin meilläkin, tänään kun ei olla oltu missään niin jossain vaiheessa oli niiiin levottomat jalat ettäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ippu: Mukavaa, että teillä on ollut tänään tekemistä! Mä huomaan itsessäni sen, että tylsistyn helposti ilman menoja. Välillä on ihanaa olla koko päivä kotona, mutta pääosin, silloin kun mies töissä siis, kaipaan kyllä jotain touhua. Tyttökin on paremmalla tuulella, jos touhuillaan jotain ja nähdään ihmisiä.
Niiiin mun puhetta!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä huomaan itsessäni sen, että tylsistyn helposti ilman menoja. Välillä on ihanaa olla koko päivä kotona, mutta pääosin, silloin kun mies töissä siis, kaipaan kyllä jotain touhua. Tyttökin on paremmalla tuulella, jos touhuillaan jotain ja nähdään ihmisiä.
Kaveri on joskus pyytäny, muttei oo tullu lähettyyAlkuperäinen kirjoittaja zuku:kunto nyrkkeilystä palattu, kyllä kannatti lähteä :saint:
Menikö multa ohi mutta mihis väriin sä päädyit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Tää taas kyselee et onkos kukaan koskaan ikinä maksanut Paypallin kautta miten ihmeessä tapahtuu |O yritän siirtää sinne rahaa mut ei :headwall:
*muoks* onkos kauhean riskialtista maksaa ulkomaille suoraan luottokortilla ,yritän niitä helkkarin matkiksia tilata,mut on hiukan ylivoimaista,juu mies ei viitti auttaa eikä sen tarvi edes tietää hintaa
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Menikö multa ohi mutta mihis väriin sä päädyit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Tää taas kyselee et onkos kukaan koskaan ikinä maksanut Paypallin kautta miten ihmeessä tapahtuu |O yritän siirtää sinne rahaa mut ei :headwall:
*muoks* onkos kauhean riskialtista maksaa ulkomaille suoraan luottokortilla ,yritän niitä helkkarin matkiksia tilata,mut on hiukan ylivoimaista,juu mies ei viitti auttaa eikä sen tarvi edes tietää hintaa
Moi. Mitäs tänään? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna::wave: