***HELMET 2008*** Syysviikko 37

Plääh, kai mun pitää mennä iltapalalle, sit tiskaamaan ja siivoomaan silitysvehkeet pois ym. Mä en saa "sisäistä rauhaa" jos joku homma jää tekemättä, minkä oon päivälle suunnitellut tai jos jokin jää levälleen :kieh:

Mies lähti tän päivän toisiin treeneihin just, eipä mullakaan siis miestä oo täällä tänään(kään) paljoa näkynyt :whistle:

Toivottelen siis hyviä öitä :wave:
 
Mulla on vähän elämänhalu kadoksissa taas... aina kun lähtee ja pääsee kotoota pois, on ihan kivaa ja kaikki jees, mut sit jotenki tänne kotiin ku tulee, ni latistuu.. täällä taas, tätä taas. Vissiin vähä liikaa ollu kotona jo... :'( Tai sitte on tämmönen joku vaihe vaan. En tiiä. Hammittaa.
 
Moi! :xmas: Myös taustoille :wave: Ja kiitoksia lounasseuralaisille! =)

Ippu: Mukavaa, että teillä on ollut tänään tekemistä! :) Mä huomaan itsessäni sen, että tylsistyn helposti ilman menoja. Välillä on ihanaa olla koko päivä kotona, mutta pääosin, silloin kun mies töissä siis, kaipaan kyllä jotain touhua. Tyttökin on paremmalla tuulella, jos touhuillaan jotain ja nähdään ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ippu: Mukavaa, että teillä on ollut tänään tekemistä! :) Mä huomaan itsessäni sen, että tylsistyn helposti ilman menoja. Välillä on ihanaa olla koko päivä kotona, mutta pääosin, silloin kun mies töissä siis, kaipaan kyllä jotain touhua. Tyttökin on paremmalla tuulella, jos touhuillaan jotain ja nähdään ihmisiä.
--aikalailla näin meilläkin, tänään kun ei olla oltu missään niin jossain vaiheessa oli niiiin levottomat jalat että :eek:

Mä kans tartuin tuumasta toimeen ja leipaa pyöräytin myös noita ohrarieskasia/leipäsiä, tuol noi nyt kohoo, kassotaan mitä niistä tuloo :wave:
 



Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä huomaan itsessäni sen, että tylsistyn helposti ilman menoja. Välillä on ihanaa olla koko päivä kotona, mutta pääosin, silloin kun mies töissä siis, kaipaan kyllä jotain touhua. Tyttökin on paremmalla tuulella, jos touhuillaan jotain ja nähdään ihmisiä.
Niiiin mun puhetta!





 
Tää taas kyselee et onkos kukaan koskaan ikinä maksanut Paypallin kautta miten ihmeessä tapahtuu |O yritän siirtää sinne rahaa mut ei :headwall:

*muoks* onkos kauhean riskialtista maksaa ulkomaille suoraan luottokortilla ,yritän niitä helkkarin matkiksia tilata,mut on hiukan ylivoimaista,juu mies ei viitti auttaa eikä sen tarvi edes tietää hintaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tää taas kyselee et onkos kukaan koskaan ikinä maksanut Paypallin kautta miten ihmeessä tapahtuu |O yritän siirtää sinne rahaa mut ei :headwall:

*muoks* onkos kauhean riskialtista maksaa ulkomaille suoraan luottokortilla ,yritän niitä helkkarin matkiksia tilata,mut on hiukan ylivoimaista,juu mies ei viitti auttaa eikä sen tarvi edes tietää hintaa :whistle:
Menikö multa ohi mutta mihis väriin sä päädyit? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tää taas kyselee et onkos kukaan koskaan ikinä maksanut Paypallin kautta miten ihmeessä tapahtuu |O yritän siirtää sinne rahaa mut ei :headwall:

*muoks* onkos kauhean riskialtista maksaa ulkomaille suoraan luottokortilla ,yritän niitä helkkarin matkiksia tilata,mut on hiukan ylivoimaista,juu mies ei viitti auttaa eikä sen tarvi edes tietää hintaa :whistle:
Menikö multa ohi mutta mihis väriin sä päädyit? =)

Ei mennyt
:D just päätin ,että poika kärräilee punaisissa matkiksissa.Tuli vaan tuo uusi ongelma :headwall: :saint:
 
Sainpa taas päivän saldon selattua, mutta toi mies haluu nyt tän koneen.

Jaksuja Ipulle :hug:

Mä odottelen täällä edelleen kokkaus- ja leivontainspistä, että sais tehtyä jotain noista lopuista naapurilta saaduista omenoista. Noita kun ei voi viikon päästä kärrätä puolimätinä kompostiin, kun naapurit tietty sattuis just silloin pihalle. :saint:
 
Liinis: Paypalilla ei olla mitään makseltu, mutta luottokortilla on joitain ulkomaan nettimaksuja hoideltu. Lähinnä mies on tilannut Saksasta noita perhostelukamoja; ovat siellä todella paljon halvempia kuin Suomessa. Riskeistä en tiedä... Ei kait niissä sen suurempia riskejä ole, jos on ihan asiallisen oloinen firma. :/

zuku: Mä kävin joskus lukioaikoina joitain kertoja kuntonyrkkeilyssä. Kivaa ja huisin rankkaa oli. =) Nyt ei varmaan jaksais edes hanskaa nostaa... :ashamed: Vatsoja en vielä kunnolla uskaltaisi tehdäkään, mutta voishan tässä muuten liikkua... :whistle:
 

Yhteistyössä