Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä kanssa kattelin sitä cittarin tarjousta potasta..Se vihree ois aika ihana Eikä oo tosiaan huono hinta ollenkaan Mihinkäs saakka se oli voimassa :attn: :attn:
pitääkö sitä hakeakinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillevauva Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu
Mun mielestä ne pitäs postissa tulla sitte, kun on sen aikaAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:pitääkö sitä hakeakinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillevauva Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu
Täidän käydä hakemassa tänään ne paperit kelasta. Jos vaikka täyttelis.
No jos näin, niin eihän tässä sitten kannata hätäillä. Iski joukko paniikki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun mielestä ne pitäs postissa tulla sitte, kun on sen aikaAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:pitääkö sitä hakeakinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillevauva Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu
Jos et ole kht:n aikana töissä, ni mun mielestä riittää pelkkä miehen tilinauha :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kävin Kelan sivuilla,hitto mulla mitään palkkakuitteja enään ole niillähän on jo mun tulo tiedot äitiyspäivärahaa haettaessa,ne mikskään ole muuttunut.Saakelin saakelin tätä paperi sotaa.Kiva kiva ukolla viime vuoden tulot hyvät ja nyt ei ole ku aloitti oman firman ja kela kattoo viimevuoden tulot.Tulee hulluksi |O syödään siis sormia ja poika kulkee alasti,,,
Sori tämä paasaus,meni kuppi nurin |O |O
Mun mielestä se ainaki on ennen noin ollu...mulla ä-loma loppuu marraskuun alussa, et uskoisin lokakuun aikana tulevan =)Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:No jos näin, niin eihän tässä sitten kannata hätäillä. Iski joukko paniikki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun mielestä ne pitäs postissa tulla sitte, kun on sen aikaAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:pitääkö sitä hakeakinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillevauva Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu
Ei tarvi kuin miehen palkkatodistus, jos et itse tee töitä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Mitäs palkkakuitteja se Kela kaipaa? Enhän mä tienaa kodinhoitotuen aikana, kuin loma-ajan palkan. Senkö määrää mun pitää todistella?
|O :/Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jaa, enpäs tiennyt että ne postissa oikein lähettävät hakemukset.
Anteeksi kovasti jos nyt noin ihmetyttää oma-alotteinen hakeminen :xmas: onpahan hoidettu pois.
Kiitos mä olen ihan käsi paperiasioiden kanssa,kaikki menee takuuvarmasti hukkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei tarvi kuin miehen palkkatodistus, jos et itse tee töitä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Mitäs palkkakuitteja se Kela kaipaa? Enhän mä tienaa kodinhoitotuen aikana, kuin loma-ajan palkan. Senkö määrää mun pitää todistella?
Mä oon viime tingan ihminen kaikessa ja siitä vitsiä heitän. Mullahan myöhästy äitiyspäivärahahakemuskin ja kela uhkasi, etten saa lantin lanttia. Pitkän selityskirjeen sinne lähetin ja oikaisivat hylky päätöksen. Tosin suurin syy oli työnantajassani, mutta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jaa, enpäs tiennyt että ne postissa oikein lähettävät hakemukset.
Anteeksi kovasti jos nyt noin ihmetyttää oma-alotteinen hakeminen :xmas: onpahan hoidettu pois.
Tän onneksi jostain kuulinkin jo aiemmin, mutta mä voin oikeesti siitäkin myöhästyäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja vaikka myöhästyis, niin kht maksetaan takautuvasti 6kk