***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Äiti tossa kysy, et oonko jo varannu lekuriajan sinne tutkimuksiin...no EN oo :snotty: :snotty: :snotty: Jää taas...huoh...veikkapoika oli heti samana päivänä varannu, kun asiasta kuuli |O Ärsyttävän tehokas :LOL:
 
Heh, Kelalta tulikin nopeesti kotihoidontuki-päätös (onks ne jotenkin ryhtyneet tehokkaiksi?). Että pitäis sit elää jollain 300 eukulla kuukausittain (verojen jälkeen).. Paitsi marraskuussa: mä saan 350eukkua josta lähtee verot :LOL:

No joo, ehkä mä saan viikkorahaa ukolta..

Tyttö nukahti. Onnistuin tainnuttamaan maidolla, ainakin hetkeksi. Pyykit on pesty, ainakin osa. Just mietin lähtiskö ilahduttamaan työkavereita..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:


Mä kanssa kattelin sitä cittarin tarjousta potasta..Se vihree ois aika ihana :p Eikä oo tosiaan huono hinta ollenkaan :) Mihinkäs saakka se oli voimassa :attn: :attn:



Mikä potta
:attn: mä en löydä mittää cittarin sivuilta vai oliks se siellä

*muoks*mitä helkkarin mustauksia tuli |O
 
Kävin Kelan sivuilla,hitto mulla mitään palkkakuitteja enään ole :eek: niillähän on jo mun tulo tiedot äitiyspäivärahaa haettaessa,ne mikskään ole muuttunut.Saakelin saakelin tätä paperi sotaa.Kiva kiva ukolla viime vuoden tulot hyvät ja nyt ei ole ku aloitti oman firman ja kela kattoo viimevuoden tulot.Tulee hulluksi |O syödään siis sormia ja poika kulkee alasti,,,

Sori tämä paasaus,meni kuppi nurin |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillevauva :eek: :eek: Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu :eek:
pitääkö sitä hakeakin :LOL: :LOL: :eek: :eek:

Täidän käydä hakemassa tänään ne paperit kelasta. Jos vaikka täyttelis. :whistle:
Mun mielestä ne pitäs postissa tulla sitte, kun on sen aika :whistle:
No jos näin, niin eihän tässä sitten kannata hätäillä. :D Iski joukko paniikki :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kävin Kelan sivuilla,hitto mulla mitään palkkakuitteja enään ole :eek: niillähän on jo mun tulo tiedot äitiyspäivärahaa haettaessa,ne mikskään ole muuttunut.Saakelin saakelin tätä paperi sotaa.Kiva kiva ukolla viime vuoden tulot hyvät ja nyt ei ole ku aloitti oman firman ja kela kattoo viimevuoden tulot.Tulee hulluksi |O syödään siis sormia ja poika kulkee alasti,,,

Sori tämä paasaus,meni kuppi nurin |O |O
Jos et ole kht:n aikana töissä, ni mun mielestä riittää pelkkä miehen tilinauha :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillevauva :eek: :eek: Nyt jo päätös kht:stä...en mie oo vielä ees hakenu :eek:
pitääkö sitä hakeakin :LOL: :LOL: :eek: :eek:

Täidän käydä hakemassa tänään ne paperit kelasta. Jos vaikka täyttelis. :whistle:
Mun mielestä ne pitäs postissa tulla sitte, kun on sen aika :whistle:
No jos näin, niin eihän tässä sitten kannata hätäillä. :D Iski joukko paniikki :xmas:
Mun mielestä se ainaki on ennen noin ollu...mulla ä-loma loppuu marraskuun alussa, et uskoisin lokakuun aikana tulevan =)
Siks vähä ihmettelin, ku jotku on jo hakeneet :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Mitäs palkkakuitteja se Kela kaipaa? Enhän mä tienaa kodinhoitotuen aikana, kuin loma-ajan palkan. Senkö määrää mun pitää todistella?
Ei tarvi kuin miehen palkkatodistus, jos et itse tee töitä.
Kiitos mä olen ihan käsi paperiasioiden kanssa,kaikki menee takuuvarmasti hukkaan.


*muoks* jahvetti tais samaa kans vastatakin,tää on niin angstissa ettei edes huomaa vastauksia :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Jaa, enpäs tiennyt että ne postissa oikein lähettävät hakemukset.
Anteeksi kovasti jos nyt noin ihmetyttää oma-alotteinen hakeminen :xmas: onpahan hoidettu pois.
Mä oon viime tingan ihminen kaikessa ja siitä vitsiä heitän. Mullahan myöhästy äitiyspäivärahahakemuskin ja kela uhkasi, etten saa lantin lanttia. Pitkän selityskirjeen sinne lähetin ja oikaisivat hylky päätöksen. Tosin suurin syy oli työnantajassani, mutta kuitenkin.

Oikeesti tuli paniikki, kun mielessä on toi hakeminen mullakin jo ollut :) .
 
Mua ahdistaa, jos roikkuu ns. hoitamattomia asioita. Siksi hoidan mielummin heti pois kun mahdollista. Kiinnosti myös konkreettisesti tietää paljonko (heh) sieltä sitten tilille räpsähtää. Eihän tuolla huimalla summalla saa edes vastiketta maksettua :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä