***HELMET 2008*** Syysviikko 36

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta :LOL: :LOL:
mitähähätäth :wave: :whistle:
Minna ja Maria
Vitsi se Minna on ärsyttävä! Ei oo ihmekään, että jollain palo siihen käpy. :whistle:
Joo, hauskinta on että se on varmaan se pahin vastus jolla se käpy palo :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta :LOL: :LOL:
mitähähätäth :wave: :whistle:
Minna ja Maria
Vitsi se Minna on ärsyttävä! Ei oo ihmekään, että jollain palo siihen käpy. :whistle:
Joo, hauskinta on että se on varmaan se pahin vastus jolla se käpy palo :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Kiitos yölliset hauskoista hymiöistä ja keskusteluista =) oon saanu täällä naama messingillä lueskella

Oi ihanuus,muutama helmivauva jo vilkuttaa. Meidän täytyy alkaa treenamaan,ihan sadepäivän ratoksi vaan :whistle:

Unikoilulaiset mites meni ? Täällä nukahdettiin itsekseen,jee ja yöllä poika vähän itkeskeli,mutta rauhoittui ilman kummempia tassutteluja ,no vähän avitin hakemaan tutin.Seiskalta poika heräsi pirteänä ja onnellisen näköisena,söi nälkäisenä tissiä ja puraisi hampaantyngällään palan painikkeeksi,auts ja nauroi kun äiti kiljaisi :heart:

Ieva jos järvenpäästä ei löydy tossukoita voin täällä espoossa myös metsästää

Nipsuli kiitos kuvista,onneks sulla oli kamera :D oli siinä imuttelua kerrakseen ja täällä on ylpeä isä kun poika sai imutella :LOL:
 
Ihan tyhmä yö oli :( tunnin huusi ja kiemurteli yöllä, sorruin antamaan maitoa mutta siinä vaiheessa sekään ei auttanut. Aamusta asti ollut kauhea kitinä päällä, nytkin tuolla huutaa sängyssä kun ei muka nukuta. Kolme ekaa yötä meni niin mukavasti..
 
Huomenta mammat!

Ihana oli lueskella yön saldoa, varsinkin äitiysfiilistelyjä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Unikoilulaiset mites meni ? Täällä nukahdettiin itsekseen,jee ja yöllä poika vähän itkeskeli,mutta rauhoittui ilman kummempia tassutteluja ,no vähän avitin hakemaan tutin.Seiskalta poika heräsi pirteänä ja onnellisen näköisena,söi nälkäisenä tissiä ja puraisi hampaantyngällään palan painikkeeksi,auts ja nauroi kun äiti kiljaisi :heart:
No minäpä päätin kokeilla yöllä tota tassutteluotetta neidin rauhoittamiseks. Ensiks tuntu toimivan, mutta sitte kitinä vaan jatku, niin annoin maitoa. Puol vuotta tulee siis meillä virallisesri täyteen torstaina ja silloin alkaa unikoulu. No ei siis menny unikoukun harjoittelu ihan putkeen, neiti nimittäin nukahti sitteriin aamupuurolle. Vetelee tossa nyt sitte sikeitä vieressä. :p :LOL: :/
 
Kummelin Jackpot-leffasta olitte puhuneet. Mä kyllä ihan tykkään kummeli-huumorista pienissä erissä :D
Viime syksynä olin Wellan koulutusristeilyllä, ja siellä oli Kummeli-show. Sai kyllä nauraa! Oli vähän "erilainen" risteily; oltiin tultu yöllä miehen kanssa etelästä, aamulla lähtö laivalle. Laiva täynnä (nais)kampaajia, olin varmaan ainut selvä ihminen koko paatissa ja muutenkin väsytti törkeästi :xmas:
 
Pessi ihana se palo-auto sänky. Tää haaveilee edelleen lastenhuoneesta.....

Muori teretulemast unikoululaisten joukkoon =)

Unikoulusta kyllähän nuo yöt vaihtelee,meillä nyt sattunut pari hyvää yötä varmaankin kun poika ollut tosi tosi väsynyt,mutta aina sitä illalla jännitän mitä seuraava yö tuo tullessaan.Mun täytyy varmaan alkaa tassuttelemaan itseänikin,kun viime yönä heräsni parin tunnein välein.Ilmeisesti just niitä aikoja kun vauveleilla tulee niitä pieniä havahtumispiikkejä,sain siitäkin neuvolasta jonkun kaavion.

Pessille piti vielä sanoa,että positiivistahan on ,että teillä on ollut jo kolme hyvää yötä,joten ei mitenkään toivotonta =) :hug:

Tosi ihanaa ,että on muitakin kohtalotovereita joiden kanssa saa jakaa näitä yökuulumisia.Koitetaan vaan sitkeästi jaksaa jatkaa



 
Liinamari opeta sitten mullekin itseis-tassuttelu :LOL: osaakohan sitä ikinä enää nukkuakaan hötkyilemättä.. Meinasin yöllä vähän "tassutella" meidän kissaakin :kieh: kissa rillaa kun poika nukkuu prkl :/

Eihän J vielä tietenkään voi siinä sängyssä nukkua, mutta onpahan jo odottamassa kun kohdalle sattui =)
 
Onks tääkään nyt fiksua.. Tyttö on jättänyt aamupäivän pikanokosetkin väliin jo kahtena aamuna ja sen kyllä huomaa: kitinää koko rahan edestä :|

Mä seuraan mielenkiinnolla unikoululaisten kokemuksia kun mulla on se kaveri jonka pitäis alottaa tassuttelu.

Joo, me mennään vissiin keksimään tekemistä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai nii mie oon unohtanu kertoa.. Oltiin unohettu kokonaan toi vilkutuksen opetteleminen pojan kanssa kun tuntu aika turhauttavalta heilutella itekseen vaan jatkuvasti.. Mutta eilen lähin miehen ja pojan luota toiseen huoneeseen ja vilkutin heipat pojalle ja äitin hurmuri vilkutti takasin :heart: Oi että se oli ihanaa :heart: Tänää ollaa vilkutettu sitte enemmänki :D
Meillä opittiin myös vilkuttamaan toissapäivänä. Isoveikalle piti nukkumaan mentäessä kättä heiluttaa :D
 

Yhteistyössä