Vitsi se Minna on ärsyttävä! Ei oo ihmekään, että jollain palo siihen käpy.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Minna ja MariaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:mitähähätäth :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta
Joo, hauskinta on että se on varmaan se pahin vastus jolla se käpy paloAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Vitsi se Minna on ärsyttävä! Ei oo ihmekään, että jollain palo siihen käpy.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Minna ja MariaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:mitähähätäth :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo, hauskinta on että se on varmaan se pahin vastus jolla se käpy paloAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Vitsi se Minna on ärsyttävä! Ei oo ihmekään, että jollain palo siihen käpy.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Minna ja MariaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:mitähähätäth :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta
No nyt on sullaki kolahtanuAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No nyt MÄ oon ihan ulkona! |O Eiks munkin lootan jo pitäis kolahdella?!! :kieh:
No juu, oikeinpa arvelin. Aattelin vaan, että mulle kans lootaa kolisemaan. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt on sullaki kolahtanuAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No nyt MÄ oon ihan ulkona! |O Eiks munkin lootan jo pitäis kolahdella?!! :kieh:
No minäpä päätin kokeilla yöllä tota tassutteluotetta neidin rauhoittamiseks. Ensiks tuntu toimivan, mutta sitte kitinä vaan jatku, niin annoin maitoa. Puol vuotta tulee siis meillä virallisesri täyteen torstaina ja silloin alkaa unikoulu. No ei siis menny unikoukun harjoittelu ihan putkeen, neiti nimittäin nukahti sitteriin aamupuurolle. Vetelee tossa nyt sitte sikeitä vieressä. :/Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Unikoilulaiset mites meni ? Täällä nukahdettiin itsekseen,jee ja yöllä poika vähän itkeskeli,mutta rauhoittui ilman kummempia tassutteluja ,no vähän avitin hakemaan tutin.Seiskalta poika heräsi pirteänä ja onnellisen näköisena,söi nälkäisenä tissiä ja puraisi hampaantyngällään palan painikkeeksi,auts ja nauroi kun äiti kiljaisi :heart:
Meillä opittiin myös vilkuttamaan toissapäivänä. Isoveikalle piti nukkumaan mentäessä kättä heiluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai nii mie oon unohtanu kertoa.. Oltiin unohettu kokonaan toi vilkutuksen opetteleminen pojan kanssa kun tuntu aika turhauttavalta heilutella itekseen vaan jatkuvasti.. Mutta eilen lähin miehen ja pojan luota toiseen huoneeseen ja vilkutin heipat pojalle ja äitin hurmuri vilkutti takasin :heart: Oi että se oli ihanaa :heart: Tänää ollaa vilkutettu sitte enemmänki