Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul ei kolise mikää :snotty:koliseeko ny
Itse asiassa samanlainen olo alko oleen just kun tuolla BB-talossa alettiin laulaa taas kännissä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul ei kolise mikää :snotty:koliseeko ny
Ei mulkaan. Mutta taidan tietää, miks jollain kolisee. Ei koske meitä. ...pä vissiin.... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mul ei kolise mikää :snotty:
--heh, mun miäs aina tota lauleskelee :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Laulaako ne siellä: "Antakaa määki laulan, määkin olen kännissä!"
Laulaaks se kännissä vai selvistä päin? Oikeesti mä inhoon Kummeleita, mutta se leffa oli kyllä hauskaa rapulahuumoria aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--heh, mun miäs aina tota lauleskelee :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
--ihan selvistä päin onneks - Kummeli fani on siis mieskin. Mä en. Mut taisin ton leffan kans kattoo ja nauraakkin jopa pariin otteseenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Laulaaks se kännissä vai selvistä päin? Oikeesti mä inhoon Kummeleita, mutta se leffa oli kyllä hauskaa rapulahuumoria aikanaan.
Ei ku sitä Hit me baby one more timeAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:
voi elämän käsi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei ku sitä Hit me baby one more timeAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:
No täs oli jossain vaiheessa että Cheryl ja Risto, Marianne ja Tero ja Minnaki kävi tos äsken suuteloittemassa Johanin kanssa.. mutta ku en oo varma oonko enää pysyny kärryilläAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää?
..mä nään tosi paljon unia ja monasti ihan tuttujakin niissä seikkailee..painajaisia en onneks nää, tai ainakaan muista niitä . Öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla ei oo muuten ikinä ollu palstat unissa. No ehkä ihan hyvä vaan. Öitä nipsuli! :wave:
Anno, huomenna sit meille tiivistelmä yön tapahtumista (jos jaksat valvoa siihen saakka, kun BB:läiset sammuu ), pysytään tilanteen tasalla talon tapahtumistaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:No täs oli jossain vaiheessa että Cheryl ja Risto, Marianne ja Tero ja Minnaki kävi tos äsken suuteloittemassa Johanin kanssa.. mutta ku en oo varma oonko enää pysyny kärryilläAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No onks kellään ollu mitään oikeeta säpinää?
mitähähätäth :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta
Minna ja MariaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:mitähähätäth :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No nyt tää alko mielenkiintoseks ku taitaa tulla catfight kohta
Keskusteluissa tulee parhaiten reaaliajassa mitä tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Riiloudaa bbn sivuja :headwall: :headwall: :headwall:
totta, thanks :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Keskusteluissa tulee parhaiten reaaliajassa mitä tapahtuuAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Riiloudaa bbn sivuja :headwall: :headwall: :headwall: