Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No ei sentään. =) Onkos täällä muut maistellu maissinaksuja? Mua vieläkin ihmetyttää, miten onnelinen tuo lapsonen oli yhdestä naksusta. :heart:
..ne on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pelastus tässä hammashässäkässä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiehtois kovasti poitsulle antaa,mut en millään tajua miten semmoinen koukero voi sulaa suuhun tukehtumatta :ashamed: juu mää oon tällanen kaiken murehtija
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiehtois kovasti poitsulle antaa,mut en millään tajua miten semmoinen koukero voi sulaa suuhun tukehtumatta :ashamed: juu mää oon tällanen kaiken murehtija
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä![]()
No sitä mietinkin kun ei ole meilläkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ja meillähän ei ees oo noita hamppeja vielä![]()
No sitä mietinkin kun ei ole meilläkään![]()
Hyvin onnistuu ilmankin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, mut on hyljätty, kerhon kautta nukkuumaan lähteepi hän![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans, mut on hyljätty, kerhon kautta nukkuumaan lähteepi hän![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Juu suussa sulaa, testattu on.Mietin itse asiassa, että oliskohan hyviä dipin kanssa leffanaposteluina. Tosin, mun pitäis aloittaa laihis. :snotty: Kesäloma on ohi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
..mulla alkaa keskiviikkona ja oon ihankun ees aattelen asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hampaista tulikin mieleen et huomenna jatkuu taas juurihoito ja meikäläistä ei pelota yhtään .huulluks siis varmaan oon tullu :xmas:
..mulla alkaa keskiviikkona ja oon ihankun ees aattelen asiaa![]()
Nassu vaan kunnolla puuduksiin niin avot
Jaahas täällä edelleenkin paasaan,nyt tuli jo mieskin yöpalalle ja mussuttaa niin lujaa et herrrmot menee ja miks pitää syödä jääkaapin ovi auki
|O olikohan edes hereillä