Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:nukkui kiltisti jo kuudennen yön putkeen heräämättä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:nukkui kiltisti jo kuudennen yön putkeen heräämättä =)
Hienoa!:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:nukkui kiltisti jo kuudennen yön putkeen heräämättä =)
Taisi poika päättää, että kun puolivuotta täyttyy ollaan jo niin isoa poikaa, ettei viitsitä yöllä enää herätä
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:nukkui kiltisti jo kuudennen yön putkeen heräämättä =)
Taisi poika päättää, että kun puolivuotta täyttyy ollaan jo niin isoa poikaa, ettei viitsitä yöllä enää herätä
Sekö se on... *odottaa sunnuntaita kuin kuuta nousevaa*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Huomenta!
Hengissä ollaan stressaavan viikonlopun jäljiltä :kieh: Appivanhemmat oli siis kylässä, eikä anopille mee edlleenkään jakeluun, että minä olen lapseni äitinä se, joka sanoo, milloin syödään, nukutaan jne. Anoppi ei esimerkiksi antanut mulle poikaa syömään, vaikka ruokakin oli jo valmiina pöydässä ja mä yritin ruokalappu kädessä pyytää, että nyt ois pojan aika tulla syömäänSe siitä, koitan olla ajattelematta enempää. Täällä on taas tuttu kaaos heidän vierailunsa jäljiltä, joten siivoamista piisaa koko päiväksi. oon jo aloitellutkin, mutta jatkan kunhan jaksan. Sain pojan juuri päikkäreille.
kuullostaa vähä samanlaiselta ku meillä :hug: tiedän et on rankkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Myö meinattii 5veen kanssa leipassa niitä sämpylöitä....et jos ei täältä kuulu enää tänään mitään, ni ollaan poltettu koko torppa![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ja kaksplussakin tuli tilattua :saint:
No mieti, sitä ku on ensin vuoden täysin juomatta, ni yksi siideri tekee ihmeitä...Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nonni, nyt se loppu se saateri, joten lähen isännän perässä pehkuihin. Tiiä vaikka kutittaisin sitä himppasen.. pitäkää mammat peukkuja että käy flaksi!!![]()
oi vitsi, ippu vetässy yhden sidukan ja heti eikun kinuumaan vaan![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Ja kaksplussakin tuli tilattua :saint:
Täällä kans! Kiitokset vinkistä mammat! :wave:
No mieti, sitä ku on ensin vuoden täysin juomatta, ni yksi siideri tekee ihmeitä...Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Nonni, nyt se loppu se saateri, joten lähen isännän perässä pehkuihin. Tiiä vaikka kutittaisin sitä himppasen.. pitäkää mammat peukkuja että käy flaksi!!![]()
oi vitsi, ippu vetässy yhden sidukan ja heti eikun kinuumaan vaan![]()
![]()
![]()
Ja se flaksi muuten kävi!! Ei tarvinnu ees kinua!
![]()
Kristelle, kyllä se sitte kuulostaaki kivalta tuo sinun anoppisi!Mulla ei hermo kestäis, saattais muutama valikoitu sana livahtaa... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Mites te muuten pakastetatte soseita pilttipurkeissa? Eikö ne räjähä tai tms..?
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Huomenta :xmas:
Saanukka, emmie, Kiin ja muut huutislaiset! :attn: :attn: :attn: Miten saatte tuotteenne esiin massasta? :/ Yritin äsken etsiä kohteitani haulla, ei löytynyt tai olisi siis ollut varmaan jossain sivulla miljoona. No, omalta sivulta toki löytyy,mutte miten muut ihmiset löytävät ne? :wave:
Mie myyn ilman postareita yleensä.. Ja laitan siihen otsikkoon ilm. siitä.. Mut en nyt tiiä onko siitäkään oikiasti apuja... Mut en mie mitää tehosteita käytä, maksaa ihan turhasta.. Ja mitä lähempänä sulkemisaika on nii sitä lähimmillä sivuillsa se on.. Miun ymmärtääkseni..
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Mites te muuten pakastetatte soseita pilttipurkeissa? Eikö ne räjähä tai tms..?
Huomenta!
Viime viikolla pakastin ekat. Eivät näyttäneet räjähtävän tms. Aika kylmäks vaan menivät, jos laittoi sillä metallikannella kiinni. Meinaan, että sai melkein patahanskoilla ottaa pois, kun lasi ja metalli oli molemmat niin jäisiä. Parempi versio tais olla sulkea kelmulla ja kuminauhalla, niin sai kelmusta otettua kiinni, ku siirsi jääkaappiin sulamaan. (hirviä sepustus) =)