Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:mä säästän "hyvät" vaipat ja myyn vaan ne mitkä ei käyny A:lle... ihanku et jos tulee lisää vauvoja et niille kävis just samat mallit... mut niin epäloogisesti päättelen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:käyn krhos =)
Samma här. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
No tuo kamojen myyntiin laittaminen! |O Helpommalla pääsis, jos veis vaan johki kirppikselle.
joo mut mä nään sen kivana pikku harrastuksena =) :xmas:(tosi koukuttavana kylläkin...) mut kivaa musta et ei tarvi roudaa kamaa kirpparille, voi hoitaa myyntihommat kotoa suoraan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:.. ja joskus ilman vaatteitaki![]()
Tarttisko pyytää perhepotretti...![]()
Muistathan että valokuvaamot laittaa parhaat otokset näyteikkunaansa kaikille nähtäviks![]()
Ei ne ilman lupaa laita!
Ei ni. Mun yo-kuvan olisivat halunneet laittaa, en suostunut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Meillä oli ihan fiasko yö |O
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Huomenta :xmas:
Saanukka, emmie, Kiin ja muut huutislaiset! :attn: :attn: :attn: Miten saatte tuotteenne esiin massasta? :/ Yritin äsken etsiä kohteitani haulla, ei löytynyt tai olisi siis ollut varmaan jossain sivulla miljoona. No, omalta sivulta toki löytyy,mutte miten muut ihmiset löytävät ne? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Meillä syötiin aamupuuro telkun ääressä :ashamed: Eikä ollu eka kerta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Meillä syötiin aamupuuro telkun ääressä :ashamed: Eikä ollu eka kerta...![]()