Niin no te tosin otatte monta kk mun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jiihaa! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:ai näinköAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ottakaahan munki puolestaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:kippis ja kulaus nipsuli! :xmas:
--mun yks vanha työkamu täytteli aina itekkiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Musta se ois kans söpöä. Oon miettiny, kun siinä neuvolakortissahan lukee, että "vanhempien ja ammattihenkilöiden arviot", niin mitäköhän terkkari sanois, jos olis itte jo kirjotellu kohdan täyteen neuvolaan mennessään.
Tyyliin "ihana vauva, maailman ihanin".
*oih haaveilee kuivasta, mutta hakee toisen lasin tätä vattua*Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua...lauloi Kikka aikoinaanAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tää on hyvä.
Mä oon jostain lukenut, että kaksi annosta pystyis juomaan, ennen kuin se vaikuttaa äidin maitoon..Mutta enpä tiedä tuon enempää asiasta..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:tiedetään myös parhaat hoitopaikatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mulle tulee punkusta aina pää kipeeksi. Paitsi sangrian yhteydessä Valkkari on hyvää Ja la cidrae on siidereistä parastaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mä en oo ikinä tykänny noista esanssisista sipukoista. Crowmoor tai Strongbow menee.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä huomasin että raskauden jälkee ei maistunu samat siiderit enää ku ennen. Tuntu että kaikki oli liian äklömakeita :x
Mä herkuttelen aika useinkin yhdellä siiderillä, kun A on mennyt unten maille. Alkkis siis täälläkin
No, me ollaankin alan ihmisiä. :xmas:
Mä oon vähän nipo näissä alkohommissa. Otan mieluummin varman päälle ja juon tota alkoholitonta tummaa Nikolaita, kun sellainen fiilis tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon jostain lukenut, että kaksi annosta pystyis juomaan, ennen kuin se vaikuttaa äidin maitoon..Mutta enpä tiedä tuon enempää asiasta..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
Mä meinasin tehä ens kerraks tollee Täti ei meinaan kirjottanu ees päivämäärää siihe korttiin |O Joten eiks se tarkota sitä että me saatii se kotitehtäväks täyttää valmiiksAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Musta se ois kans söpöä. Oon miettiny, kun siinä neuvolakortissahan lukee, että "vanhempien ja ammattihenkilöiden arviot", niin mitäköhän terkkari sanois, jos olis itte jo kirjotellu kohdan täyteen neuvolaan mennessään.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Vetoaa ainakin muhunAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Ei oo ennen saanu, mut nyt tuli. Oiskohan täti pehmentyny vai onkohan tää jotain uutta äitiydentukemispedagokiikkaa? Ihan liikkis se kyllä oli. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Aika söpöä, että Muorin neuvolassa saa tarran :heart:
Tyyliin "ihana vauva, maailman ihanin".
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Niin no te tosin otatte monta kk mun puolestaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Jiihaa! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:ai näinköAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ottakaahan munki puolestaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:kippis ja kulaus nipsuli! :xmas:
Mä join Niksua raskausaikana.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä oon vähän nipo näissä alkohommissa. Otan mieluummin varman päälle ja juon tota alkoholitonta tummaa Nikolaita, kun sellainen fiilis tulee. =)Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon jostain lukenut, että kaksi annosta pystyis juomaan, ennen kuin se vaikuttaa äidin maitoon..Mutta enpä tiedä tuon enempää asiasta..Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
Iiihana kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Käyn käyttämässä koirat ulkona
Ai kauhee tolla vauhilla kusee kintuille kylläAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Käyn käyttämässä koirat ulkona
--ne hampaat ne hampaat tai 5kk villitys :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!