***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Musta se ois kans söpöä. :) Oon miettiny, kun siinä neuvolakortissahan lukee, että "vanhempien ja ammattihenkilöiden arviot", niin mitäköhän terkkari sanois, jos olis itte jo kirjotellu kohdan täyteen neuvolaan mennessään. :p
Tyyliin "ihana vauva, maailman ihanin".
--mun yks vanha työkamu täytteli aina itekki :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
*oih haaveilee kuivasta, mutta hakee toisen lasin tätä vattua*

Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
Mä oon jostain lukenut, että kaksi annosta pystyis juomaan, ennen kuin se vaikuttaa äidin maitoon..Mutta enpä tiedä tuon enempää asiasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä huomasin että raskauden jälkee ei maistunu samat siiderit enää ku ennen. Tuntu että kaikki oli liian äklömakeita :x
Mä en oo ikinä tykänny noista esanssisista sipukoista. Crowmoor tai Strongbow menee. :p
Mulle tulee punkusta aina pää kipeeksi. Paitsi sangrian yhteydessä :p Valkkari on hyvää :p Ja la cidrae on siidereistä parasta :p

Mä herkuttelen aika useinkin yhdellä siiderillä, kun A on mennyt unten maille. Alkkis siis täälläkin :D

No, me ollaankin alan ihmisiä. :xmas:
tiedetään myös parhaat hoitopaikat :D
:D

Mä oon jostain lukenut, että kaksi annosta pystyis juomaan, ennen kuin se vaikuttaa äidin maitoon..Mutta enpä tiedä tuon enempää asiasta..
Mä oon vähän nipo näissä alkohommissa. Otan mieluummin varman päälle ja juon tota alkoholitonta tummaa Nikolaita, kun sellainen fiilis tulee. =)

Aika söpöä, että Muorin neuvolassa saa tarran :heart:
Ei oo ennen saanu, mut nyt tuli. Oiskohan täti pehmentyny vai onkohan tää jotain uutta äitiydentukemispedagokiikkaa? Ihan liikkis se kyllä oli. :heart:
Vetoaa ainakin muhun :D
Musta se ois kans söpöä. :) Oon miettiny, kun siinä neuvolakortissahan lukee, että "vanhempien ja ammattihenkilöiden arviot", niin mitäköhän terkkari sanois, jos olis itte jo kirjotellu kohdan täyteen neuvolaan mennessään. :p
Tyyliin "ihana vauva, maailman ihanin".
Mä meinasin tehä ens kerraks tollee :D Täti ei meinaan kirjottanu ees päivämäärää siihe korttiin |O Joten eiks se tarkota sitä että me saatii se kotitehtäväks täyttää valmiiks

Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!

Jospa lähtis miehen kanssa viettää aikaa, vaikka kyllä täällä teidänkin seurana riekkuis. Tuo tuli just varastosta pikkuautoaan rakentelemasta. Harrastelee tollaisia rc-autoja ja huomenna on menossa Turkuun ajamaan. Meidän eskarilainen lähtee huomemna juoksemaan minimarathonin (600 m) Stadikalle.

:wave: :wave:

Mä oon vähän nipo näissä alkohommissa. Otan mieluummin varman päälle ja juon tota alkoholitonta tummaa Nikolaita, kun sellainen fiilis tulee. =)
Mä join Niksua raskausaikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
--ne hampaat ne hampaat tai 5kk villitys :wave:

Yhteistyössä