Mieki vastaan tähä vaikka multa ei mitään kysyttykään mutta kun en jaksa mennä tonne tapettiralliin ihan vieläAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Et kyllä multa kysyny mut vastaan kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Piti kysymäni, että oliko sun lapsukaiset yötä mummolassa tms.vai kotona hoidossa?Itse tätä pohdin, kun tietty miehen kanssa juhliin mennään !
Meillä oli sekä polttareiden että häiden aikana mun vanhemmat täällä lasten kanssa, väliä oli muutama viikko. Hyvin meni! Itse jaksoin kans häissä valvoa 3, sitten aamulla pirteenä 10 ylös Itseasiassa 9 jälkeen ei enää väsyttäny mut pakko oli olla sängyssä kun kerrankin oli mahdollista
Meil on ollu tänä kesänä kahdet häät ja niihin liittyvät polttarit. Polttareiden aikana isi on ollu pojan kanssa kotona. Toisten häiden aikana poika oli mummollaan, meillä oli täällä yövieraita ja oli vähä rankempi reissu :ashamed: Toisella kerralla pojan mummu ja vaari oli täällä hoitamassa poikaa (sattuhan ne just pojan puolvuotis päivän aikaan ) Se oli rauhallisempi reissu sitten Molemmilla kerroilla kaikki on mennyt hyvin. Ja itse asiassa mä oon ollu hyvilläni että poika on jätetty pois juhlista (ei oo ollu tyylin kummitäti tai läheinen sukulainen menossa naimisiin) koska ei kunnolla tai pitkään viitsi istuttaa syöttötuolissa, juhlatilat ei oo ollu rattaille soveltuvat ja olis varmaan kaikilta meiltä (minä, mies ja poika) menny hermo kun on kuuma ja hikinen ja koko ajan olis varmaan pitäny hyysätä sylissä vaikka tuo rauhallinen tapaus onki.