***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Jospa lähtis miehen kanssa viettää aikaa, vaikka kyllä täällä teidänkin seurana riekkuis. Tuo tuli just varastosta pikkuautoaan rakentelemasta. Harrastelee tollaisia rc-autoja ja huomenna on menossa Turkuun ajamaan. Meidän eskarilainen lähtee huomemna juoksemaan minimarathonin (600 m) Stadikalle.

:wave: :wave:
Mukavaa maratoonia
:wave: mä en jaksa juosta edes minimaratoonia.Jääkaapille asti just ja just :saint: :LOL:
 
niitä hampaita ei kyllä näy/tunnu mutta pakko kai se on sitä olla, koska ei kai se muuten supon avulla nukkuis paremmin??? dorka-lapsi!

Huomenna laitan maitoon vähän konjakkia - niinhän sitä on ennen vanhaan tehty |O ja juotettu sokerivettä yöllä :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*
En ole, kun ei ole lämpöä. Räkää ei tule niin paljon, että tarvis imutella, yritin kyllä, mutta valuu nätisti ilmankin :snotty:

Ai pitäsikö jo käyttää lääkärissä? Kun en tiedä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
niitä hampaita ei kyllä näy/tunnu mutta pakko kai se on sitä olla, koska ei kai se muuten supon avulla nukkuis paremmin??? dorka-lapsi!
Kait niissä särkylääkkeissä on jotain, mikä rauhottaa. :/ Voihan se lapsi olla kipeäkin. Onko lämpöä? Kuinka pitkään on yskä ja nuha ollut?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*
En ole, kun ei ole lämpöä. Räkää ei tule niin paljon, että tarvis imutella, yritin kyllä, mutta valuu nätisti ilmankin :snotty:

Ai pitäsikö jo käyttää lääkärissä? Kun en tiedä :ashamed:
Ai laitoitkin jo... Onko oppinut uusia taitoja just? Ootko kohottanut sängynpäätyä? :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
niitä hampaita ei kyllä näy/tunnu mutta pakko kai se on sitä olla, koska ei kai se muuten supon avulla nukkuis paremmin??? dorka-lapsi!
Kait niissä särkylääkkeissä on jotain, mikä rauhottaa. :/ Voihan se lapsi olla kipeäkin. Onko lämpöä? Kuinka pitkään on yskä ja nuha ollut?
Kaks päivää vasta, en tänään mitannu, mutta eilen ei ollut...
 

Yhteistyössä