Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Iltaa :wave: ja hyvää yötä! :wave: *pyörähtää sivulla niin nopsaan että kengät jää matkasta*
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Iltaa :wave: ja hyvää yötä! :wave: *pyörähtää sivulla niin nopsaan että kengät jää matkasta*
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:, vaihon pikku lasin tuoppiin, eli juon niinkos nyt koko siiderin kerralla
Mukavaa maratooniaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Jospa lähtis miehen kanssa viettää aikaa, vaikka kyllä täällä teidänkin seurana riekkuis. Tuo tuli just varastosta pikkuautoaan rakentelemasta. Harrastelee tollaisia rc-autoja ja huomenna on menossa Turkuun ajamaan. Meidän eskarilainen lähtee huomemna juoksemaan minimarathonin (600 m) Stadikalle.
:wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai kauhee tolla vauhilla kusee kintuille kylläAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Käyn käyttämässä koirat ulkona
Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Käyn käyttämässä koirat ulkona
En ole, kun ei ole lämpöä. Räkää ei tule niin paljon, että tarvis imutella, yritin kyllä, mutta valuu nätisti ilmankin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Onks teillä hyppykiikku? =) laitas kuvaa... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:= meidän neiti hyppykiikussa
--ettei mullaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Lähti nyt mulla kyllä ihan lapasesta tää hymiöhomma.Ei helvata nauran täällä vedet silmissä...
Kait niissä särkylääkkeissä on jotain, mikä rauhottaa. :/ Voihan se lapsi olla kipeäkin. Onko lämpöä? Kuinka pitkään on yskä ja nuha ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:niitä hampaita ei kyllä näy/tunnu mutta pakko kai se on sitä olla, koska ei kai se muuten supon avulla nukkuis paremmin??? dorka-lapsi!
--juu, saatiin lainaks ja testatiin, neiti ihan fiilareissa , täytynee kuvata kun nyt vaankuvat kännyssä ja en saa niitä ladattua koneellle ku ei oo muistikorttiaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onks teillä hyppykiikku? =) laitas kuvaa... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:= meidän neiti hyppykiikussa
Ai laitoitkin jo... Onko oppinut uusia taitoja just? Ootko kohottanut sängynpäätyä? :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:En ole, kun ei ole lämpöä. Räkää ei tule niin paljon, että tarvis imutella, yritin kyllä, mutta valuu nätisti ilmankin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ootteko jo käyny lääkärissä? ootko saanu räkää imettyä? Kurjia varmaankin nuo pikkuisten taudit. *koputtaapuuta*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Siis ei ymmärrä??? Mä olen kahtena ed iltana laittanut pojalle supon ja on nukkunut hyvin yön. Tänään en laittanut ja nyt tuolla itkee (välillä unissaan ja välillä heräilee) ja tätä oli siis ennen suppojen laittoa. Nuhaa on ja siitä johtuvaa yskää, mutta eihän niihin kai suppo auta. Taitaa olla joku lääkeaddikti, sillä onhan se jo 5kk elämänsä aikana napsinu 2 suppoa!!!
Ai pitäsikö jo käyttää lääkärissä? Kun en tiedä :ashamed:
Kaks päivää vasta, en tänään mitannu, mutta eilen ei ollut...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Kait niissä särkylääkkeissä on jotain, mikä rauhottaa. :/ Voihan se lapsi olla kipeäkin. Onko lämpöä? Kuinka pitkään on yskä ja nuha ollut?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:niitä hampaita ei kyllä näy/tunnu mutta pakko kai se on sitä olla, koska ei kai se muuten supon avulla nukkuis paremmin??? dorka-lapsi!