Tehokkaasti, niinkuin ainaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hyvinkö koirat pissiAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Takasin taas, hetkeksi
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mua alkaa oikeesti nyt jamituttamaan tää Santana.
Kuullostaa niin tutulta..meillä kun täälä tiluksilla asustaa noin..öööö aikas monta fasaania ( öö..semmonen 500kpl ehket) niin voit vaan kuvitella millasta meijän lenkkeily on...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Tehokkaasti, niinkuin ainaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hyvinkö koirat pissiAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Takasin taas, hetkeksieli kaikkee haistellen ja ihmetellen
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kuullostaa niin tutulta..meillä kun täälä tiluksilla asustaa noin..öööö aikas monta fasaania ( öö..semmonen 500kpl ehket) niin voit vaan kuvitella millasta meijän lenkkeily on...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Tehokkaasti, niinkuin ainaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hyvinkö koirat pissiAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Takasin taas, hetkeksieli kaikkee haistellen ja ihmetellen
henges mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mua alkaa oikeesti nyt jamituttamaan tää Santana.
Sunhan täytyy sitten jamitella
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mun FB:ssäkää oo tapahtunu pitkään aikaan mitään.. Paitti että mä tajusin että nykyajan tapa sanoa että mä en leiki sun kanssa enää on poistaa toinen FB:stä Ei hemmetti
mä en osaa vieläkään sitä käyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mun FB:ssäkää oo tapahtunu pitkään aikaan mitään.. Paitti että mä tajusin että nykyajan tapa sanoa että mä en leiki sun kanssa enää on poistaa toinen FB:stä Ei hemmetti
OonAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Hippa: Ootko FB:ssa? :wave:
Voin Meillä on taas niitä hkin kiroja, pikkupupuja, pitkin nurkkia...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kuullostaa niin tutulta..meillä kun täälä tiluksilla asustaa noin..öööö aikas monta fasaania ( öö..semmonen 500kpl ehket) niin voit vaan kuvitella millasta meijän lenkkeily on...Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Tehokkaasti, niinkuin ainaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--hyvinkö koirat pissiAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Takasin taas, hetkeksieli kaikkee haistellen ja ihmetellen
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:OonAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Hippa: Ootko FB:ssa? :wave:
Tää menee nyt kyllä jo vähän överiksi tää mun hymiöiden käyttö
Nää on vaan kyllä aika hauskoja
Lapasesta on lähtenyt täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:OonAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Hippa: Ootko FB:ssa? :wave:
Tää menee nyt kyllä jo vähän överiksi tää mun hymiöiden käyttö
Nää on vaan kyllä aika hauskoja
--edustatteko siis eri uskontoja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täst tulee mieleen meijän ristiäiset Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle