***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kyllä ortodokseillakin on oma leiri. Mulla ei silloin ollut ketään tuttua sinne lähdössä, enkä tietystikään halunnut missata riparia kavereiden seurassa :D Jaa, eiköhän tuo "kääntyminen" takaisin ihan onnistuisi.
Joo niinhän sitä teininä kavereita seuraa

=) ikonit on myös tosi kauniita ja ortodoksikirkot.Mä kun pidän kirkoista joissa on paljon kultaa ja kimallusta.Mä tykkään itseasiassa käydä reissuilla tutustumassa kirkoissa,vanhemmissa lähinnä.Uusista puuttuu se jokin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mun mies kuolee nauruun kun kuulee että olen opastanut jotakuta koneen käytössä :LOL: yleensä osaan itse just ehkä laittaa tän masiinan päälle :ashamed:

No nyt toivottavasti miehetkin tajuaa kuinka yleishyödyllistä ja sivistävää tämä palstailu on
:D :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mun mies kuolee nauruun kun kuulee että olen opastanut jotakuta koneen käytössä :LOL: yleensä osaan itse just ehkä laittaa tän masiinan päälle :ashamed:

No nyt toivottavasti miehetkin tajuaa kuinka yleishyödyllistä ja sivistävää tämä palstailu on
:D :saint: :LOL:
No niinpä!
 
Oisko mein tytyllä vähän flunssa.. Simmut vuotaa ja niiskuttaa. Just pyyhin räkää pois.. :(
katoin netistä että eipä flunssaa saa millään pois vauvoiltakaan, se kestää sen vko-kaks kuitenkin. Toki voi helpottaa oloa nostamalla päätyä pinniksessä ja antamalla nenätippoja.
Ja tietty särkylääkettä jos kuumetta pukkaa. Meillä on kans nestemäistä panadolia, mä inhoan suppoja..

Eihän vauvoilla voi olla heinä/eläinallergiaa?

Ei sit mennä ilmaiselle minilattarit-tunnille, ois tunnin päästä. Emmä jaksa.. Kirppikselle mennään keräämään tavarat pois, onneksi mun kaveri tulee auttamaan :)

 
Me saatiin häälahjaksi ikoni (sen on miehen isän tuttava itse tehnyt) ja musta se on aivan ihana. Mies vaan siirsi sen tosta ihan näkyviltä pois kun se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
 
Meillevauva joo,eipä vauvojen nuhalle paljon mitään voi.Kun poika oli 5 vk sai kauhean flunssan,mistä lie.Se oli hirveetä :eek: se oli ihan tukossa ja yskä vaan kumisi keuhkoissa.Limaa imettiin pitkin yötä nenusta. Sitä kesti viikon verran.Mä tuoreena äitinä itkin enemmän kuin poika. Käytiin Jorvissakin imetyttämässä sitä limaa pois keskellä yötä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
Hirvee häpee :xmas:
No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäin
;) :whistle: niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
Hirvee häpee :xmas:
No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäin
;) :whistle: niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
No en mä tosissani :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
Hirvee häpee :xmas:
No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäin
;) :whistle: niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
No en mä tosissani :)
:LOL: eikun tota Vinjan miestä mä kommentoin.Tajusin kyllä sun huumorin :D ne vaan sekoittui kun aloin saarnaa pitämään :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
Hirvee häpee :xmas:
No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäin
;) :whistle: niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
No en mä tosissani :)
:LOL: eikun tota Vinjan miestä mä kommentoin.Tajusin kyllä sun huumorin :D ne vaan sekoittui kun aloin saarnaa pitämään :saint:
joo en mäkään oo mitenkään uskonnollinen enkä ortodoksista mitän tiedä mut ehdottomasti toi pitää olla seinällä kun on niin kaunis!
 

Yhteistyössä