Joo niinhän sitä teininä kavereita seuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Kyllä ortodokseillakin on oma leiri. Mulla ei silloin ollut ketään tuttua sinne lähdössä, enkä tietystikään halunnut missata riparia kavereiden seurassa Jaa, eiköhän tuo "kääntyminen" takaisin ihan onnistuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mun mies kuolee nauruun kun kuulee että olen opastanut jotakuta koneen käytössä yleensä osaan itse just ehkä laittaa tän masiinan päälle :ashamed:
No niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mun mies kuolee nauruun kun kuulee että olen opastanut jotakuta koneen käytössä yleensä osaan itse just ehkä laittaa tän masiinan päälle :ashamed:
No nyt toivottavasti miehetkin tajuaa kuinka yleishyödyllistä ja sivistävää tämä palstailu on
:saint:
Hirvee häpee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja outo :kieh:
No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäinAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hirvee häpee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja outo :kieh:
No en mä tosissaniAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäinAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hirvee häpee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja outo :kieh:
niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
eikun tota Vinjan miestä mä kommentoin.Tajusin kyllä sun huumorin ne vaan sekoittui kun aloin saarnaa pitämään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No en mä tosissaniAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäinAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hirvee häpee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja outo :kieh:
niin ja itseasiassa vaikka en ortodoksi ole laittaisin ikonin seinälle jos semmosen saisin
joo en mäkään oo mitenkään uskonnollinen enkä ortodoksista mitän tiedä mut ehdottomasti toi pitää olla seinällä kun on niin kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:eikun tota Vinjan miestä mä kommentoin.Tajusin kyllä sun huumorin ne vaan sekoittui kun aloin saarnaa pitämään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No en mä tosissaniAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:No höh,sehän on hieno asia eikä häpeä.Häpeä olis jos teillä olis seinät täynnä ristinmerkkejä väärinpäinAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hirvee häpee :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja outo :kieh:
me päästääm illalla sabusaunaanAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808168104453_uu.shtml
Ihana =)