***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Oltiin eilen kans saunassa tai no oltiin ja oltiin.Miehen oikea älyväläys :D eli osti pojalle uima-altaan ja Bumbon ihan saunareissua varten.Täytti altaan ja laitto Bumbon siihen ja pojan istumaan ja kumiankkoja ympärille et sais leikkiä.No joo ihan hellyyttävää,mutta mun saunominen loppu alkuunsa kun Bumbo meinas kokoajan keikata nurin ja jouduin pitelemään poikaa kaksin käsin kiinni :headwall: :headwall: mies vaan hoki et kyllä se toimii ja yritti viritellä systeemiä,kunnes mulla meni hermot ja otin pojan syliin ja käskin miehen itte polskia altaassa :D
 
Mä haluaisin kanssa tuon Bumbon. Me ollaan vaan ostettu kaiken maailman härpäkkeitä pojalle, joista on osa jäänyt käyttämättä (ekan lapsen huumassa jne.). Tulisikohan sitä käytettyä :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mä haluaisin kanssa tuon Bumbon. Me ollaan vaan ostettu kaiken maailman härpäkkeitä pojalle, joista on osa jäänyt käyttämättä (ekan lapsen huumassa jne.). Tulisikohan sitä käytettyä :snotty:
Tosi kivahan se on ,mutta meillä taitaa jäädä käyttämättä kun reidet ei oikein mahdu

:heart: :heart: nuo sydämet laitto näköjään poika itselleen :D
 
Huomenta,

Kylläpäs olikin yöllä mukavaa, oikee hymiöitten kokoontumisajot :LOL:, jospas nyt vähän rauhottas tahtia :whistle:

Meillä mies on semmonen toope että ei särkylääkettä ihan hevillä ota muta moni asia parantus nopeemmin/ja ennen kaikke parantus jos söis särkylääkettä tyyliin jo kun hieman on pää kipeä tai jos selkää jomottelee. Itte syön lääkkeitä kans harkiten mutta tiedän että se on mun etu jos otan sen burnanan het aamusta esim päänsärkyyn kun ootteleen iltapäivään että miten etenee koska sit voi olla jo myöhästä. Neidille anna kyll kans harkiten lääkettä mutta ilman muuta annnan jos näen että toinen on kipeä ja että pystyn häntä helpottamaan edes nukkumisen ajaks niin toki. Ei meinaan oo ollenkaan normaalia että meidän neiti kitisee ja itkahtelee klo 18-22 ja unen saaminnekin on itkuista :eek: . Ja kun itte viel muistan miltä noi hampaitten tulo tuntuu niin ihan vissiin rasvaluoti (=suppo :D ) peppuun tarvittaessa sujahtaa. Must noi supot on pienenä kätsyjä, nestemäistä kun saa antaa niin paljon ja tahmastakin on.

*muoks* mut kukin tyylillään toki :wave:

Meillä neiti varmaan tietää et on viikonloppu ku järestäin herää paljon aikasemmin kun arkena, täänään heräs jo puol kasilta |O

Joops, nyt riennän kun ollaan lähössä hesaan ja mies hoppuilee tos, mukavaa lauantaita :hug:
 


Hauskaa polttareita Ipulle! Otahan munki puolesta :D


Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
se ei haluu et vieraat luulee et ollaan ortodokseja :eek: outo :kieh:
Hirvee häpee :xmas:
:LOL: No pitäkää te ikonia siellä, mie voin myöntää ettei mul oo yhtään ikonia täällä :ashamed: Yhen sain kriparilla mutta se oli oikeesti niin R-U-M-A etten ees tiiä missä se on :whistle: On meillä leiri, tosin me saadaan naimalupa kasteessa joten ei oo pakollinen. Se kestääki vaan neljä päivää ja koska Kouvolassaki oli sillo samaan aikaan kolme (!) henkee tulossa leirille ni se pidettiin koko Itä-Suomelle samassa paikkaa :D vähä mies on hehkuttanu että nyt hänen pojallaan on naimalupa jo
Musta se tuntuu vaan ihan kamalalta :'(
Naimisiin haluun ehottomasti ortodoksikirkossa, rakkaani suunnittelee jo rollaattorin ostamista että jaksaa seisoa ja kiertää alttaria :kieh: No onneks sille ei oo niin väliä oikeesti eikä tosissaan noita heittele :LOL:

Täällä mä istun ja vedän aamupalaa.. Verotti vähä tota toiminta-aikaa toi viime öinen :p

Mutta nyt
 
LÄÄKKEISTÄ:

Mä inhoan itse suppoja. Jouduin kerran käyttään kun olin kuoleman kielissä ja muut ei pysyny enää sisällä. ja mikä hirveintä, mun nykyinen anoppi laitto sen!!! voitteko kuvitella :eek: siis oikeasti olin kuoleman kielissä...
Mutta mulla taas oli sellainen käsitys, että ne on siis parempia mahan kannalta ja vaikuttaa nopeammin. En siks ostanut nestemmäistä. Onneks poika ei sanonut mitään kun laitoin sen, ei varmaan edes huomannut sitä. Hauskaa kyllä oli kun se pari kertaa pulpahti ulos :LOL: En ole kyllä varma olisitteko halunnu tietää tätä... :p mutta kerroinpa kuitenkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä mies on semmonen toope että ei särkylääkettä ihan hevillä ota muta moni asia parantus nopeemmin/ja ennen kaikke parantus jos söis särkylääkettä tyyliin jo kun hieman on pää kipeä tai jos selkää jomottelee. Itte syön lääkkeitä kans harkiten mutta tiedän että se on mun etu jos otan sen burnanan het aamusta esim päänsärkyyn kun ootteleen iltapäivään että miten etenee koska sit voi olla jo myöhästä. Neidille anna kyll kans harkiten lääkettä mutta ilman muuta annnan jos näen että toinen on kipeä ja että pystyn häntä helpottamaan edes nukkumisen ajaks niin toki. Ei meinaan oo ollenkaan normaalia että meidän neiti kitisee ja itkahtelee klo 18-22 ja unen saaminnekin on itkuista :eek: . Ja kun itte viel muistan miltä noi hampaitten tulo tuntuu niin ihan vissiin rasvaluoti (=suppo :D ) peppuun tarvittaessa sujahtaa. Must noi supot on pienenä kätsyjä, nestemäistä kun saa antaa niin paljon ja tahmastakin on.
samoilla linjoilla, myös mies kuulostaa samalta ;)

Mä olin jossain vaiheessa itsekin aika huono ottaan lääkkeitä, mutta opiskelujen yhetydessä olin parilla kurssilla missä käsiteltiin farmakologiaa ja sairauksein hoitamista lääkkeillä niin tajusin että joskus on oikeasti parempi ottaa lääke vaikka ehkä selviäiskin ilman. Mutta älkää käsittäkö silti väärin, en mä niitä kakkeina napsi

:)
 
Ai niin ja BUMBOSTA, meillä on ja on aika vähällä käytöllä ollut, kunnes tällä viikolla keksin käyttää pojan kans sitä suihkussa. Kylvettäminen ottaa joskus todella selän päälle ja suihkuttelu siinä bumbossa näyttää pojan mielestäkin olevan hauskaa. Innoissaan työntää kieltä ulos ja nuoleskelee suihkusta vettä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä mies on semmonen toope että ei särkylääkettä ihan hevillä ota muta moni asia parantus nopeemmin/ja ennen kaikke parantus jos söis särkylääkettä tyyliin jo kun hieman on pää kipeä tai jos selkää jomottelee. Itte syön lääkkeitä kans harkiten mutta tiedän että se on mun etu jos otan sen burnanan het aamusta esim päänsärkyyn kun ootteleen iltapäivään että miten etenee koska sit voi olla jo myöhästä. Neidille anna kyll kans harkiten lääkettä mutta ilman muuta annnan jos näen että toinen on kipeä ja että pystyn häntä helpottamaan edes nukkumisen ajaks niin toki. Ei meinaan oo ollenkaan normaalia että meidän neiti kitisee ja itkahtelee klo 18-22 ja unen saaminnekin on itkuista :eek: . Ja kun itte viel muistan miltä noi hampaitten tulo tuntuu niin ihan vissiin rasvaluoti (=suppo :D ) peppuun tarvittaessa sujahtaa. Must noi supot on pienenä kätsyjä, nestemäistä kun saa antaa niin paljon ja tahmastakin on.
samoilla linjoilla, myös mies kuulostaa samalta ;)

Mä olin jossain vaiheessa itsekin aika huono ottaan lääkkeitä, mutta opiskelujen yhetydessä olin parilla kurssilla missä käsiteltiin farmakologiaa ja sairauksein hoitamista lääkkeillä niin tajusin että joskus on oikeasti parempi ottaa lääke vaikka ehkä selviäiskin ilman. Mutta älkää käsittäkö silti väärin, en mä niitä kakkeina napsi

:)
Enkä karkkeina

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Ja mulla on korva ihan lukossa, ei taida sen huuhtelu olla ihan päivystysasia... Miks tääkin piti tulla viikonloppuna |O

No jotain hyvääkin, kaveri tulossa tänään käymään pitkästä aikaa =)
Mulla myös korva tukkoinen edelleen ja tuntuu että muutenkin oon ihan tukossa...nenu ei kyl vuoda, mut nenänielussa jotain liikuu... :snotty:

 
Yön hymiösaldot luettu :D

Hauskoja polttareita ja häitä juhlimaan meneville! Parenemisia sairaille ja :hug: myös huonosti nukkuville.

Meillä nyt ilmeisesti poika alkaa nukkumaan yöt syömättä ja lähes heräämättäkin :D Nyt jo 4 yötä mennyt syöttämättä, pariin otteeseen oon käynyt asentoa parantamassa ja tutin samalla laittamassa =) Uni tekee ihmeitä =) Mä en ole reipaasti yli puoleen vuoteen nukkunut näin hyvin kuin viime yönä, kun mieskin nukkui työhuoneessa, jotta mä saisin kunnolla unta :heart: Nukuin kaksi 3h pätkää ja lisäksi vielä pikku torkut vajaa tunnin :D Maailma näyttää nyt niin paljon kirkkaammalta ja muutenkin tässä valtakunnassa on kaikki tällä hetkellä hyvin =)

Mua on aina kiehtonut eri uskonnot. Meiltä löytyy ihan pieni ikoni, joka ei nyt tässä asunnossa ole löytäny paikkaansa. Ostin sen Valamon luostarista siellä käydessäni (syksyllä 2006). Tuosta tulikin mieleeni, että sieltä ostettu punkkupullo on viinipullotelineessä edelleen :whistle:

Tuo Bumbo saattais olla kätevä kyllä noissa suihku ja saunahommeleissa :whistle: Nyt on kyllä sen verran tiukkaa taloudellisesti, että unohdan kaikki tuollaiset, jotka eivät ole välttämättömiä :/

Meille saapuu pian vieraita. Kakku odottaa syöjiä, vaikka ei kovin kaunis olekaan. Välistä löytyy cappucinomoussea+murskattuja mokkapapukarkkeja sekä mango-passionmoussea. kostutettu kahvilla ja koristeltu kermalla ja suklaarouheella :p

Kristelle & poju tasan 6kk :heart:
 
Melkein jo innostuin että pitäiskö kuitenkin bumbo hommata tonne suihkuun, mutta eipä taida kannattaa kun oli 4-10kg. Johan tuo meijän jässikkä oli n.9kg kuukausi sitten :whistle: Varmaan ainakin reidet ottaa vastaan :kieh:
 

Yhteistyössä