Yön hymiösaldot luettu
Hauskoja polttareita ja häitä juhlimaan meneville! Parenemisia sairaille ja :hug: myös huonosti nukkuville.
Meillä nyt ilmeisesti poika alkaa nukkumaan yöt syömättä ja lähes heräämättäkin
Nyt jo 4 yötä mennyt syöttämättä, pariin otteeseen oon käynyt asentoa parantamassa ja tutin samalla laittamassa =) Uni tekee ihmeitä =) Mä en ole reipaasti yli puoleen vuoteen nukkunut näin hyvin kuin viime yönä, kun mieskin nukkui työhuoneessa, jotta mä saisin kunnolla unta :heart: Nukuin kaksi 3h pätkää ja lisäksi vielä pikku torkut vajaa tunnin
Maailma näyttää nyt niin paljon kirkkaammalta ja muutenkin tässä valtakunnassa on kaikki tällä hetkellä hyvin =)
Mua on aina kiehtonut eri uskonnot. Meiltä löytyy ihan pieni
ikoni, joka ei nyt tässä asunnossa ole löytäny paikkaansa. Ostin sen Valamon luostarista siellä käydessäni (syksyllä 2006). Tuosta tulikin mieleeni, että sieltä ostettu punkkupullo on viinipullotelineessä edelleen
Tuo
Bumbo saattais olla kätevä kyllä noissa suihku ja saunahommeleissa
Nyt on kyllä sen verran tiukkaa taloudellisesti, että unohdan kaikki tuollaiset, jotka eivät ole välttämättömiä :/
Meille saapuu pian vieraita. Kakku odottaa syöjiä, vaikka ei kovin kaunis olekaan. Välistä löytyy cappucinomoussea+murskattuja mokkapapukarkkeja sekä mango-passionmoussea. kostutettu kahvilla ja koristeltu kermalla ja suklaarouheella
Kristelle & poju
tasan 6kk :heart: