--iltahan on vasta nuoriAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Öitä :wave:
--iltahan on vasta nuoriAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Öitä :wave:
Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--edustatteko siis eri uskontoja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täst tulee mieleen meijän ristiäiset Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle
Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminenAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--edustatteko siis eri uskontoja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täst tulee mieleen meijän ristiäiset Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminenAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--edustatteko siis eri uskontoja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täst tulee mieleen meijän ristiäiset Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminenAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--edustatteko siis eri uskontoja :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Täst tulee mieleen meijän ristiäiset Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle
Mie kansAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:henges mukanaAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mua alkaa oikeesti nyt jamituttamaan tää Santana.
Sunhan täytyy sitten jamitella
Tuo kakku oli kuorrutettu ihan kermalla, nuo koristeet vaan oli vaahtokarkkitaikinaa. Sillä taikinalla voi kyllä kuorruttaa koko kakunkin, en itse vain ole kokeillut sitä vielä!Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Miten Ippu teet sen vaahtokarkkikuorrutuksen (vai mikä se oli)?
Onkos orttodokseilla jotain vastaavaa ev.lut riparien tai siis ripillepääsyn tilalle? Niin ja mites se takas ortodoksiksi kääntyminen sujuis jos haluaisit,kysee uteliasAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Meidän koko suku isän puolelta on ortodokseja. Mä en enää ole, hinkusin ripari-ikäisenä niin kovasti samalle leirille kavereiden kanssa :ashamed: