***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Täst tulee mieleen meijän ristiäiset :LOL: Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä :LOL: Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle :whistle:
--edustatteko siis eri uskontoja :wave:
Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo :eek: ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä :D ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan siellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Täst tulee mieleen meijän ristiäiset :LOL: Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä :LOL: Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle :whistle:
--edustatteko siis eri uskontoja :wave:
Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo :eek: ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä :D ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan siellä :D
Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Täst tulee mieleen meijän ristiäiset :LOL: Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä :LOL: Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle :whistle:
--edustatteko siis eri uskontoja :wave:
Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo :eek: ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä :D ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan siellä :D
Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminen :)

Oli se ihan kaunis seremonia ja paljon oli asioita joita mä en ite muistanu siellä olevan :) Enkä tosiaan ois voinu ajatellakaan ettei mun lapsista tulis ortodokseja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Täst tulee mieleen meijän ristiäiset :LOL: Mies ei oo varmaa vieläkää toipunu niistä :LOL: Itepähän sano että poika voi olla ortodoksi jos tulee hänen sukunimelle :whistle:
--edustatteko siis eri uskontoja :wave:
Joo mä oon ortodoksi.. Oli ne kyl ristiäiset.. Kummit puhalsi kiusaajat pois pojan ympäriltä (Mun veli puhals mua kohti sillo :eek: ), sitte leikattii pojalta hiuksia (oishan se kiva jos papilla ja niillä kahdella muulla miehellä ois ollu jotkut muut ku isot Fiskarsit kun oli pojan pään vieressä :D ) Oli mies pari kertaa vähä kauhuissaan siellä :D
Kuulostaa silti kauniilta tuo kiusaajien poispuhaltaminen :)

--komppaus
 

perkkuleeeee,kerrankin kun sais nukkua,koska poika heräs vaan kerran ,niin eikö mies aamu neljältä tule kyttäämään nukkuuko poika.....sit tulee uudestaan puol seiskalta ja kolistelee niin että nyt herää poikakin ja menee itse tyytyväisenä takas nukkuu |O |O luultavasti ottaa vielä nokkiinsa kun huomautan asiasta jos joskus nyt tuolta kampeaa itsnsä ylös :headwall: :headwall:

Annolle
mukavaa päivää ritareiden ja linnanneitojen parissa ja ihanalta kuulosti teidän ristiäiset =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Miten Ippu teet sen vaahtokarkkikuorrutuksen (vai mikä se oli)?
Tuo kakku oli kuorrutettu ihan kermalla, nuo koristeet vaan oli vaahtokarkkitaikinaa. Sillä taikinalla voi kyllä kuorruttaa koko kakunkin, en itse vain ole kokeillut sitä vielä!
Täällä ohje vaahtokarkkitaikinaan!

Hippa oli arvioinu aika hyvin kakulle hintaa! Minä ite sanoin kaverille että tarvikkeet teki 15e, ja oman tunnon mukaan saa maksaa tekopalkkaa, mutta pakko ei TODELLAKAAN ole. Aattelin että parikymppiä varmaan tulee, ni oli tullu sitte vielä kymppi lisää tilille! Wow. :eek: En mä nyt niiiin hyvä oo!!
Ja hei tähän väliin kiitokset kaikille kehuista, lämmittävät mieltä kovasti! =)

Siiderihommat Tänään ois ne polttarit, saas nähdä miten maistuu samaiset siiderit, mitä ennenki oon juonu... "kopparpärin" vadelma-light ja "koldenkäpin" omena-light. :p Ja miten sitä uskaltaa juua kun ei oo ollu huppelissa kun sitte viimeksi.. :whistle:

Yhdyn Nipsulin mielipiteeseen että punkku = :x !!

Mutta nyt laittamaan päätä ja pakkaamaan tavaroita, ja sit polttaroimaan. Juhlakalu sieltä onkin jo 6 maissa aamulla haettu ja ovat matkalla tänne meijän pitäjään.. saa nähä mitä jäynää ne automatkalla sille keksivät. Toivottavasti tulee kiva päivä! Kuullaan huomenna! :wave:
 
Täällähän on ollu oikeen ryyppäjäiset eilen :D Aina mä jään kaikesta kivasta paitsi :kieh:

Liinamari mä kans heräsin kiukkusena ku poika heräs miehen herätyskelloon (no ainaki samaan aikaan :whistle: ) ja mä oisin halunnu nukkua :kieh: Pakkoko sitä on kello olla lauantainna soimassa jos töihin menee :kieh:

Ja mulla on korva ihan lukossa, ei taida sen huuhtelu olla ihan päivystysasia... Miks tääkin piti tulla viikonloppuna |O

No jotain hyvääkin, kaveri tulossa tänään käymään pitkästä aikaa =)
 
No on teillä ollu oikein hymiöiden kokoontumisajot yöllä.. ja ilman Jahvea :eek:
Mulla alkoi "yh-äiti viikko" :(. Oikeesti, mä en osaa olla ilman miestä!
Mitäs täällä on puhuttu..?
Vauvauinti mä harkitsin sitä mutta päätettiin että opetellaan uimaan sit kun tyty on vähän isompi. Meillä on kuiteski nuita harrastuksia riittämiin:muskari,minilattarit ja baby-jumppa.
Hampaat ei edelleenkään. Kuolaaminenkin on loppunut! Mä en osaa antaa särkylääkettä.. :/ Muutaman kerran vähällä jo antanut mutta sit jääny antamatta. Ja vaikka kuinka oletin noina kertoina että NYT hammas puhkeaa, niin eipä ole tullut.. Että sit mä vaan kolkkaisin tytön lääkkeillä hiljaiseksi :ashamed:

Pärkkele kun alkoi sataa.. Tollaset säät masentaa eikä viittis tehä mitään mutta kun on pakko.
Niin, ja koiratkin pitää ulkoiluttaa avec tyttö :eek:

 


Ei mennyt (tietenkään) ihan putkeen se mun "lepo-yö". Tein pedin vierashuoneen sohvalle ja mies meni pojan kanssa nukkumaan meidän makkariin (siirrettiin pojan sänky sinne). Kahdeltatoista tuo jo heräsi ja huusi niin kauan että minä tulin antamaan pullosta maitoa. Olisi huutanut varmaan aamuun asti :'( ihan uskomatonta....

...pikalukee yöllisiä viestejä..
 
Pessi :hug: voi hitsi ettet saanut nukkua :(

Ippu hullunhauskaa polttaririehaa :D

Meillevauva
mä olen kans lääkepihtari ,kun en kans tiedä tuleeko hampaita vai ei . Kädet täristen annoin satsin silloin ku pojalla oli vähän lämpöä,en onneks antanut täys määrää kun pienempikin auttoi.Tottakai olis lisää saanu jos kuume olis pilviin noussut.Mä en oikein diggaa suppoja,inhosin niitä jo silloin kun itselle niitä peffaan tungettiin :eek: pojalle olen antanut ( kerran ) mansikan makuista Panadolia ,hyvin maistui =)

Anopilla ja mutsilla on tänään synttärit,hassu yhteensattuma et samana päivänä.Jos vaikka tunkis itsensä tänään anoppilaan,ihan herkkuja olisin vaan vailla... :p :whistle: ;)
 
Meidän koko suku isän puolelta on ortodokseja. Mä en enää ole, hinkusin ripari-ikäisenä niin kovasti samalle leirille kavereiden kanssa :ashamed:

Jes, huomasin Etlarista että Lahteen on avattu Cafe Picnic :p

Meillä ei vieläkään ole hampuja ilmestynyt. Se onkin aina aamuisin hauska leikki pojan mielestä, kun äiti yrittää katsoa suuhun että joko nyt :D

Mies läksi sitä mölkkyä viskelemään. En tasan jaksakaan lähteä katsomaan, ihan on sen näköistä että vettä ripottaa justiinsa.
 
Eikös nestemäinen särkylääke vaikuta nopeammin kuin supot *muistelee jostain lukeneensa*. Ihan jo senkin takia suosin suun kautta annettavaa, ja onhan ne supot vähän inhottavia. Synnärillä sain yhden kipulääkkeen suppona, toista en enää huolinut... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meidän koko suku isän puolelta on ortodokseja. Mä en enää ole, hinkusin ripari-ikäisenä niin kovasti samalle leirille kavereiden kanssa :ashamed:
Onkos orttodokseilla jotain vastaavaa ev.lut riparien tai siis ripillepääsyn tilalle? Niin ja mites se takas ortodoksiksi kääntyminen sujuis jos haluaisit,kysee utelias

=) se on tosi mielenkiintoinen uskonto. Häät yms on tosi kauniita sen verran kun niistä jotain hippusia olen kuullut
 
Kyllä ortodokseillakin on oma leiri. Mulla ei silloin ollut ketään tuttua sinne lähdössä, enkä tietystikään halunnut missata riparia kavereiden seurassa :D Jaa, eiköhän tuo "kääntyminen" takaisin ihan onnistuisi.
 

Yhteistyössä