Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--ettei mullaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Lähti nyt mulla kyllä ihan lapasesta tää hymiöhomma.Ei helvata nauran täällä vedet silmissä...
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari::wave: tää menee lypsylle ennenkuin räjähtää
--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty:
HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty:
selkeesti te aloitte ottaa mun puolesta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tais lähtä ieva avamaan uutta punkkupulloa
--nooh, hyvää kandee odottaaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:selkeesti te aloitte ottaa mun puolesta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tais lähtä ieva avamaan uutta punkkupulloa
Wau, oon muutes tulossa koiranäyttelyyn h-linnaan 24 päiväAlkuperäinen kirjoittaja Anno:HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty:
menee kattomaanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tulko Ieva muuten mun kuvat perille sinnemistäeipuhuta täällä
Noi markkinat on vaan tän viikonlopun siellä Ekaa kertaa meki mennää sinne. Treffataa kaverit sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Wau, oon muutes tulossa koiranäyttelyyn h-linnaan 24 päiväAlkuperäinen kirjoittaja Anno:HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty:
Mut hyvä tietää etä tommoset markkinat on näinkiin lähelläAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Noi markkinat on vaan tän viikonlopun siellä Ekaa kertaa meki mennää sinne. Treffataa kaverit sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Wau, oon muutes tulossa koiranäyttelyyn h-linnaan 24 päiväAlkuperäinen kirjoittaja Anno:HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty:
--hyvinkö koirat pissiAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Takasin taas, hetkeksi
Tuus takaisin sit! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari::wave: tää menee lypsylle ennenkuin räjähtää
Oispa kivat noi keskiaikaisetAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mut hyvä tietää etä tommoset markkinat on näinkiin lähelläAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Noi markkinat on vaan tän viikonlopun siellä Ekaa kertaa meki mennää sinne. Treffataa kaverit sielläAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Wau, oon muutes tulossa koiranäyttelyyn h-linnaan 24 päiväAlkuperäinen kirjoittaja Anno:HämeenlinnassaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--missäs tämmöset markkinat pidetään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie mietin että josko vuokrais huomen keskiaikamarkkinoilla pojalle vaikka haarniskanKaveri sit pilas sen illuusion mun pikkuritarista ku sano että sardiinipurkki ajaa saman asian :snotty: