***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Istumisesta: Meillä terkkari eilen neuvolassa sano,että lihakset on niin vahvat, että voi istuttaa tuettuna. Tänään koitin puistossa vauvakeinua, mutta kyllä se tolle kovin isolta ja huteralta näytti. No niitähän on kyllä paria eri mallia ainakin näissä meidän lähipuistoissa. =)

Muori ja neiti 5 ja ½ kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? :eek: , järkky hinta |O
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...
--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskään
Tuo olis hyvä systeemi! :) Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään. |O Meilläkin tulee nyt syksyn mittaan ainakin muutama kerta, ettei päästä.
No oho... :eek: siis toihan on ihan törkeän hintasta jos esim.koko syksyn ui... :whistle: Ja meille tuo kymppi per kerta alkaa olla jo sellanen hinta, että jos tuosta vielä nousee niin saapi olla. Muuten voitaiskin mennä tytyn kanssa uimaan ihan tavallisesti uimahalliin kun kaikki uintiotteet ym. on tuttuja pojan vauva-uinnista, mut ei oikein viitsi kun normilämpöinen vesi on näin pienelle vielä liian kylmää!
Juu, saa jättää muutamat vauvanvaatteet ostamatta... :whistle: Ajateltiin miehen kanssa, että käydään syksy ja sit ehkä kevät vielä, mutta ei tosiaankaan sen jälkeen. Tai siis tietysti riippuu paljolti siitä, että tykkääkö tyttö ja miten lähtee sujumaan. =)
Täällä taas ei tarvi miettiä jatkamista ensi helmikuun jälkeen-käytäntö on se, että kun täyttää vuoden niin se on puhpah ryhmästä pois! :kieh: Varmistavat näin, että kaikki halukkaat varmasti mahtuvat ryhmiin, että sinänsä kyllä hyvä tarkoitus. Sit saa jatkaa halutessaan lapsen kanssa naperouinnissa, mut siinä on vaan yksi ryhmä ja pojankin kanssa odotettiin paikkaa sinne 9kk...sit käytiin siellä viime syksy kunnes mä olin mahani kanssa niin valas etten mahtunut enää uikkariin! :LOL: Vuoden ikäisen kanssa voi kyllä käydä jo tavallisestikin uimassa ja niin sitten tehtiinkin kun paikkaa odotettiin.
Juu, meilläkin vuoden vanhana siirrytään jo naperouintiin. =) Saas nyt nähdä, miten menee. Jänskättää vähän. Mies ja tyttö aikovat siis pääasiassa käydä kaksin siellä. Se on heidän juttu ja muskari on mun ja tytön juttu. Toisinaan käydään sit kolmisin molemmissa. :)
Me ollaan käyty vauvauinnissa ja vaikka hinta onkin tosi suolainen, niin on se kyllä ihana koko perheen harrastus. Varsinkin, kun A on siellä niin innoissaan :) Se on vaan pylperöstä, että tosiaan kk-maksu pitää maksaa aina etukäteen eikä rahoja saa takaisin, vaikka ei pääsisikään :/ Mutta tosiaan sitä voi sitten jatkaa omatoimisesti uimahallissa myöhemmin, kun on otteet ja kaikki tuttuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä huomasin että raskauden jälkee ei maistunu samat siiderit enää ku ennen. Tuntu että kaikki oli liian äklömakeita :x
Mä en oo ikinä tykänny noista esanssisista sipukoista. Crowmoor tai Strongbow menee. :p
Mulle tulee punkusta aina pää kipeeksi. Paitsi sangrian yhteydessä :p Valkkari on hyvää :p Ja la cidrae on siidereistä parasta :p

Mä herkuttelen aika useinkin yhdellä siiderillä, kun A on mennyt unten maille. Alkkis siis täälläkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä huomasin että raskauden jälkee ei maistunu samat siiderit enää ku ennen. Tuntu että kaikki oli liian äklömakeita :x
Mä en oo ikinä tykänny noista esanssisista sipukoista. Crowmoor tai Strongbow menee. :p
Mulle tulee punkusta aina pää kipeeksi. Paitsi sangrian yhteydessä :p Valkkari on hyvää :p Ja la cidrae on siidereistä parasta :p

Mä herkuttelen aika useinkin yhdellä siiderillä, kun A on mennyt unten maille. Alkkis siis täälläkin :D
No, me ollaankin alan ihmisiä. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä huomasin että raskauden jälkee ei maistunu samat siiderit enää ku ennen. Tuntu että kaikki oli liian äklömakeita :x
Mä en oo ikinä tykänny noista esanssisista sipukoista. Crowmoor tai Strongbow menee. :p
Mulle tulee punkusta aina pää kipeeksi. Paitsi sangrian yhteydessä :p Valkkari on hyvää :p Ja la cidrae on siidereistä parasta :p

Mä herkuttelen aika useinkin yhdellä siiderillä, kun A on mennyt unten maille. Alkkis siis täälläkin :D
No, me ollaankin alan ihmisiä. :xmas:
tiedetään myös parhaat hoitopaikat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Aika söpöä, että Muorin neuvolassa saa tarran :heart:
Ei oo ennen saanu, mut nyt tuli. Oiskohan täti pehmentyny vai onkohan tää jotain uutta äitiydentukemispedagokiikkaa? Ihan liikkis se kyllä oli. :heart:
Vetoaa ainakin muhun :D
Musta se ois kans söpöä. :) Oon miettiny, kun siinä neuvolakortissahan lukee, että "vanhempien ja ammattihenkilöiden arviot", niin mitäköhän terkkari sanois, jos olis itte jo kirjotellu kohdan täyteen neuvolaan mennessään. :p
Tyyliin "ihana vauva, maailman ihanin".
 
Punkku, Crowmoor tai Strongbow (tai sikakuiva Black Rat) mullekin maistuis. En vaan oikein uskalla ottaa, kun toi neiti voi edelleen herätä huutamaan ja vielä toistaiseks neiti on saanu yöhuutoihinsa tissittelyä. =) Aika harvoin se kyllä ainakin näin kotioloissa herää.
 

Yhteistyössä