Voi pientä. :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkuaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuo on aina uudessa duunissa persiistä! Mä säästelin viime vuonna lomia, pidin vaan puolet täysistä lomista, kun oli tämä vauvajuttu tiedossa. Ajattelin, että nyt tarviis enemmän lomaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mulla taas ei ole mitään lomia pidettäväksi... Sain vakipaikan kun olin edellisellä hoitovapaalla, lomien kerryttäminen alkaa kivasti tyhjästä. :kieh: Pitää tarkkaan katsoa koska palaa kokopäivähommiin, väärässä kohtaa kun menee, niin saa tehdä vuoden töitä ilman lomia! :xAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä en ees tiiä paljon mulla lomia..on kans uusia ja vanhoja
Mä kun just miehelle kaakatin et ei todellakaan tule eka kulmiin hampuja kun se sano et jotain valkosta kuultaa läpiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:[
Voi pientä. :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.
--tunnustelemalla tuntus että alhaalle eteen ois tuloillaan, tokikaan ei oo tullu mieleen ees kattoo peremmälle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Voi pientä. :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkuaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Voi pientä. :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkuaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? , järkky hinta |O
--joo, näin mäkin oon aatellu, ittekkin muistan miltä tuntu noitten viisurien tulo |O . Selvästi auttaa tuo suppo *onneks*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Laitat nipsuli vaan tasaseen tahtiin suppoa jos hampaat vaivaa, ite oon sitä mieltä että niitä on turha säästellä jos lapsi kipeä. Poikaa lääkittiin aina tasaisesti ympäri vuorokauden kun känkkäsi hampaitaan ja kovasti tuntui pienen oloa lääke helpottavan. Tytyllekin on nyt parina päivänä suppoa laitettu kun tuntuu vielä ainoalle hampaalle kaveria pukkaavan!
--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskäänAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? , järkky hinta |O
Hyvä hyväAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Täällä ihania kakkutäytteitä, muutoinkin todella hyvät kakku sivut kun neuvotaan ihan kädestä pitäen asioita jotta tollompikin, siis mä , tajuaa
On ollu tää linkki aikasemminkin mutta kerta kiellon pääle
Tuo olis hyvä systeemi! Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään. |O Meilläkin tulee nyt syksyn mittaan ainakin muutama kerta, ettei päästä.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskäänAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? , järkky hinta |O
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuo olis hyvä systeemi! Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään.
--hauskaa huomistaAlkuperäinen kirjoittaja minni80:hei meitsi pääsee huom polttareisihn.vapaailta tiedossa sitten..hmm en edes muista millon viimeksi, vuosia??
minni ja hujoppi 5½kk
Osuva hymiö, taas. |O Tähän ei todellakaan kuulu jammaava bansku. |OAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuo olis hyvä systeemi! Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään.
No oho... siis toihan on ihan törkeän hintasta jos esim.koko syksyn ui... Ja meille tuo kymppi per kerta alkaa olla jo sellanen hinta, että jos tuosta vielä nousee niin saapi olla. Muuten voitaiskin mennä tytyn kanssa uimaan ihan tavallisesti uimahalliin kun kaikki uintiotteet ym. on tuttuja pojan vauva-uinnista, mut ei oikein viitsi kun normilämpöinen vesi on näin pienelle vielä liian kylmää!Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuo olis hyvä systeemi! Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään. |O Meilläkin tulee nyt syksyn mittaan ainakin muutama kerta, ettei päästä.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskäänAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? , järkky hinta |O