***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkua
Voi pientä. :( :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. :( Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä en ees tiiä paljon mulla lomia..on kans uusia ja vanhoja :whistle:
Mulla taas ei ole mitään lomia pidettäväksi... :whistle: Sain vakipaikan kun olin edellisellä hoitovapaalla, lomien kerryttäminen alkaa kivasti tyhjästä. :kieh: Pitää tarkkaan katsoa koska palaa kokopäivähommiin, väärässä kohtaa kun menee, niin saa tehdä vuoden töitä ilman lomia! :x :whistle:
Tuo on aina uudessa duunissa persiistä! Mä säästelin viime vuonna lomia, pidin vaan puolet täysistä lomista, kun oli tämä vauvajuttu tiedossa. Ajattelin, että nyt tarviis enemmän lomaa. =)

Paitsi ettei kyse ole uudesta duunista... :whistle: Olin samoissa hoitotöissä kolmisen vuotta mut sijaisena, työt jatkui kuitenkin keskeytyksettä koko ajan, sit kun jäin ä-lomalle pojasta, niin sopimus loppui siihen... :whistle: Vähän kun muistutteli tasaisin väliajoin itsestään, niin sitten tuli viime kesänä tuo vakkaripaikka, mut kaikki lomathan siinä meni silloin kun tuo määräaikainen sopimus loppui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
[

Voi pientä. :( :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. :( Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.
Mä kun just miehelle kaakatin et ei todellakaan tule eka kulmiin hampuja kun se sano et jotain valkosta kuultaa läpi

:ashamed: huomenissa perusteellinen suun tarkastus =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkua
Voi pientä. :( :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. :( Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.
--tunnustelemalla tuntus että alhaalle eteen ois tuloillaan, tokikaan ei oo tullu mieleen ees kattoo peremmälle :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Onks teilläkin nipsuli hampuja? :wave: Mulla vissiin menny ihan ohi... :ashamed: Ja kiitos onnitteluista, on ne niin söpöt nysät tuolla suukissa. :heart:
--meil tehään tota ekaa/ekoja ihan tosissaan, tänään kitisi hamppeja koko illan, välillä rauhottu kun tutilla kaiveli suuta ja noilla puruleluilla. Nukkumaan mennessä pistin supon että sain ees alkupätkän rauhassa nukkua
Voi pientä. :( :hug: Mun äiti meinas (alalla duunissa), että nää etuhampaat tulis tavallisesti helpommin kuin kulmikset, joten toivottavasti ei oo sit ihan hirmuista niiden kulmureiden kanssa. :( Vai onkohan teille tulossa nyt ekana kulmahamput? =) Joittenkin palstalaisten lapsillahan on tullu ekana kulmat.

Meillä teki pojalla nuo kulmahampaat kipeämpää, etuhampaiden tuloa ei paljoa edes huomannut, mut kaikkein pahimmat oli takahampaat! :/ Viimeiset niistä tuli pojalle vasta tossa keväällä ja kyllä oli kipeä poitsu, lämpöäkin pukkas.

Laitat nipsuli vaan tasaseen tahtiin suppoa jos hampaat vaivaa, ite oon sitä mieltä että niitä on turha säästellä jos lapsi kipeä. Poikaa lääkittiin aina tasaisesti ympäri vuorokauden kun känkkäsi hampaitaan ja kovasti tuntui pienen oloa lääke helpottavan. Tytyllekin on nyt parina päivänä suppoa laitettu kun tuntuu vielä ainoalle hampaalle kaveria pukkaavan!

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? :eek: , järkky hinta |O
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Laitat nipsuli vaan tasaseen tahtiin suppoa jos hampaat vaivaa, ite oon sitä mieltä että niitä on turha säästellä jos lapsi kipeä. Poikaa lääkittiin aina tasaisesti ympäri vuorokauden kun känkkäsi hampaitaan ja kovasti tuntui pienen oloa lääke helpottavan. Tytyllekin on nyt parina päivänä suppoa laitettu kun tuntuu vielä ainoalle hampaalle kaveria pukkaavan!
--joo, näin mäkin oon aatellu, ittekkin muistan miltä tuntu noitten viisurien tulo |O . Selvästi auttaa tuo suppo *onneks*
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? :eek: , järkky hinta |O
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...
--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskään
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Täällä ihania kakkutäytteitä, muutoinkin todella hyvät kakku sivut kun neuvotaan ihan kädestä pitäen asioita jotta tollompikin, siis mä :D , tajuaa

On ollu tää linkki aikasemminkin mutta kerta kiellon pääle ;)
Hyvä hyvä
=) just hyvään saumaan kun miehellä on noin viikon päästä synttärit.Kuola valuu jo täällä :p
 
:wave: täältäkin.anteeks ku ei oo hirveesti koneelle ehtiny..viikko tosiaan reissussa oltiin toisten nurkissa yövyttiin ja nyt ollu kaikenlaista mm pientä kränää anopin ja miehen langon kanssa mikä nyt ei sinänsä ole uutta mut nyt tais välit kyl mennä miehen veljeen.mut olkoon en jaksa enää.ja sit tolla esikoisella on joku ihme herkkyyskausi meneillään, vierastaa ja pelkää ihmejuttuja, järestää vähä hankalia tilanteita ja ollaan mietittty miten sitä vois rohkaista,

nyt täytyy nolona myöntää et paljon juttuja jääny lukematta ei voi mitään.HAMPAIDEN kanssa monet ainaki kamppailee.meilläki kaks alahammasta puhjennu.onnittelut kaikille ekahampeista ja olen myös sitä mieltä et herkästi särkylääkettä hammastuskaan.

meiilläki kovasti liikkeelle yritellään ja tuntuu turhauttvan kun ei siskon perään viel pääse.

hei meitsi pääsee huom polttareisihn.vapaailta tiedossa sitten..hmm en edes muista millon viimeksi, vuosia??

minni ja hujoppi 5½kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? :eek: , järkky hinta |O
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...
--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskään
Tuo olis hyvä systeemi! :) Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään. |O Meilläkin tulee nyt syksyn mittaan ainakin muutama kerta, ettei päästä.
 
Iltaa mammat!

Oot kyllä Ippuaivan uskomaton kondiittori! Aivan mahtava kakku. :heart: Oon ihan Hello Kitty -fani. =)

Meillä mies haluis vauvauintiin, mutta mä oon vähän epäröivä, kun ei toi oo kertaakaan oma-aloitteisesti kylvettäny neitiä. Esikoosta kylvetti kyllä kovasti. Oon sanonu, että jos ilmottaa meidät, niin lähden mukaan, mutta ite en ala ilmoittelemaan ja sitte perumaan, kun miehellä näyttää nykyään olevan melkoisen paljon menoja. :/

Vauvamuskariin ollaan menossa. On tossa lähikoululla tiistaisin aamupäivällä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Kattelin just vauvauintia...ja hinta kaudelle 120? :eek: , järkky hinta |O
Täällä laskutetaan uintikertojen mukaan aina syys- ja kevätkauden päätyttyä. Hintaa tulee 10?/kerta ja sillä ui siis koko perhe, oli lapsia sitten miten monta vaan. Kyllä tolla systeemilläkin hintaa tulee kiitettävästi, mut meille tuo on parempi kuin könttölaskutus-ei joka tapauksessa päästä joka kerta kun mies vuorotöissä, saatikka kun syksy tulee ja alkaa räkätaudit jyllätä...
--tommonen syteemi kuullostas kans passelilta myös meille, viikonloput kun on kans aina aika kiireisiä muutenkin ettei varmaan joka kerta pääsiskään
Tuo olis hyvä systeemi! :) Täällä maksaa 65 euroa/kk ja JOKAINEN kerta/kk laskutetaan, vaikkei pääsisikään. |O Meilläkin tulee nyt syksyn mittaan ainakin muutama kerta, ettei päästä.
No oho... :eek: siis toihan on ihan törkeän hintasta jos esim.koko syksyn ui... :whistle: Ja meille tuo kymppi per kerta alkaa olla jo sellanen hinta, että jos tuosta vielä nousee niin saapi olla. Muuten voitaiskin mennä tytyn kanssa uimaan ihan tavallisesti uimahalliin kun kaikki uintiotteet ym. on tuttuja pojan vauva-uinnista, mut ei oikein viitsi kun normilämpöinen vesi on näin pienelle vielä liian kylmää!
 
Me jatketaan myös vauvamuskaria nyt syksyllä. Keväällä ehdittiin käydä muutama kerta. =) Sinne tosin pitää ilmoittautua uudelleen nyt, mikä on typerää, että vanhat ei saa jatkaa automaattisesti. :$ Uskon kuitenkin, että päästään. Oon ilmoittautumishetkellä sekunnilleen luurissa kiinni. B)
 
Miten Ippu teet sen vaahtokarkkikuorrutuksen (vai mikä se oli)? Esikoisella olis 6vee-synttärit tulossa ja kai sitä joku kakku täytyy väsätä, vaikka ton ikäiset tuntuvat kyllä suosivan enemmän esim. jädeä ja pop corneja. Jospatekiskin pahvisen kakun. vois sit vuoden päästä vähän tuunata ja käyttää samaa. :LOL:
 

Yhteistyössä