Hellou! :wave:
Herttinen, kun te ootte kovia
vääntämään ruokia!
=)
Kristelle ja Ippu ainakin ahkeroineet köökissä hela päivän.
Tulee niin mun äiti mieleen; se on kans oikea keittiöhirmu. =) No, siks mä en varmaan olekaan, mutta ehkä hattarasta sit tulee keittiöihme! =)
Tosi upea kakku, Ippu! :flower: Meillä aloitellaan varmaankin maanantaina soseet
ja sit alkaa meilläkin ruokien tekeminen. Olisin ostanut jääpalarasioita, mutta Prismassa ei ollut. |O Mistäs olette niitä hankkineet? Moni taitaa tosin pakastella ihan pilttipurkeissa ruokia?
Kuinka usein teette itse noita sapuskoja? :wave: Me ollaan tänään vaan lonuttu ympäri kyliä; käppäiltiin ympäriinsä Kalliossa ja Hakaniemessä, käytiin syömässä (Rossossa, ylläripylläri) ja hengailtu vaan. :xmas:
Meillä on tänään käyty
kylvyssä! =) =) =) Viime aikoina ollaan siis vaan käyty suihkussa, kun tyttö ei pitänyt kylvystä. Tänään mies sitten ilmoitti meidät
vauvauintiin ja ajateltiin, että on hyvä totutella taas veteen vähitellen. Tyttö rakasti kylpyä! :heart: Pärskytteli innoissaan ja olisi varmaan viihtynyt vaikka miten kauan.
Vauvauinti aloitetaan syyskuun alussa ja katselin jo vähän, millaiset simmarit tytölle hankittaisiin.
Kerroinkos teille, että meillä on nyt lähiaikoina ollut sisällä semmoisia inhan näköisiä minikoppiksia. :x :x
Ollaan ajateltu, että tuleevat varmaankin ulkoa, mutta vietiin sitten varulta yksi elukka Ympäristökeskukseen tutkittavaksi. Kyseessä on ihmiselle harmiton pikkukorvakärsäkäs. :x Ja tosiaan, saatiin varmuus siihen, että ulkoa tulevat. Ärsyttää, kun ei juuri viitti läpiä auki pitää noitten elukoitten takia. |O Onneks kohta on talvi! =)
Eilen puhuttiin
vatuista, niin meilläkin on nyt sitten neljä kiloa vattua pakkasessa.
Annettiin tytölle maistiaisia niin maistui, vaikka vähän irvistikin. =)
Viikonloppusuunnitelmia Pessi kyseli. Huomenna mennään meidän asuinalueen kaupunginosayhdistyksen järjestämälle rantapiknikille ja sunnuntaina on tiedossa kahvittelua
Liinamarin ja poitsun kanssa. =)
:hug:
Hissukalle! Toivottavasti vointi helpottaa vähitellen. :|
Meillähän hajosi jääkaappi-pakastin tuossa hiljattain kanssa, niin vakuutus korvasi kyllä ihan hyvin.
Ippu, eikö teillä ollut kotivakuutusta? :wave:
Tere tulemast lomilta
Wode! =)