Meillä poika vihdoin taltutettuna vaunuihin nukkumaan pihalle =) Kyllä oli meinikiä, varsinkin kun mä oon aamusta saakka tehnyt taas kaikkea yleishyödyllistä
Tein mielestäni ison satsin soseita pakkaseen; 5 perunaa+7 porkkanaa+ bataatti+ ½ kukkakaali+ kesäkurpitsa. Noista tein erilaisia yhdistelmiä sitten soseeksi ja maustoinkin persiljalla, rakuunalla ja pariin purkilliseen pistin ihan pikkasen mustapippuria
No juu, eihän tuosta tullut kuin 12 pilttipurkillista, vaikka määrä kuulosti ja näyttikin vielä keitettäessä suurelta
Lisäksi tein sitten maissisosetta jääpalamuotteihin, että voi sieltä napsia täydennykseksi, samoin kuin mulla on broiskuakin vielä paloina pakkasessa =)
Sitten samalla mä väsäsin mansikkakiisselin, kun pakastin oli niin täynnä, että tartti tehdä hiukan tilaa. Seuraavaksi pitikin tehdä sitten jo itelle jotain sapuskaa. Poika on kierinyt pitkin keittiön lattiiaa siis koko aamupäivän
Jeps, ja nyt on sitten sämpylätaikina kohoamassa ja illalla aattelin tehdä vielä kakkupohjan valmiiksi, kun huomenna on puolivuotispäivä ja meille tulee ne appivanhemmat sekä miehen sisko perheineen yöksikin :kieh: Mun äiti+veljet käy huomenna sitten puolivuotiskaffeella jo heti aamusta, kun loppuviikonlopun on tupa täynnä :kieh:
Omaa napaa, omaa napaa vaan tää päivä :ashamed: