***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Niinpä.. kai se on niin että noi tulee säilymään pitkään.. kuten myös sitte sähkömies ja putkimies ja muut..

Mut mie taidan hipsiä sänkyyn.. Uikoot Seppälä ilman mun kannustusta kuitenki.. Aamu voi olla vähä karu kun poju herättää...
(meillähän poika on joo noin mua vastassa aamulla :whistle: )..

Tänää oli kyl hauska ku jouduin herättään jätkän ysin jälkee että kerettiin leffaan, ei ois millää heränny mun oma aamuntorkku :heart:

Öitä!
 
Viime yö meni päin sitä itteään |O |O |O

pääsin nukkumaan vasta joskus 2 jälkeen, eka herätys 5.38 (kello ukolle) ja sit 7 aikaa ylös laittaa poikia kouluun |O 5v on jo hereillä ja leikkii, likka herää varmaan ihan justiisa :/
Ei...vauva ei valvottanu vaan tuo 8v!!! |O |O Uikutti ku mikäki ku tuuli niin kaaaaameesti et talo suunilleen hytky ja RAIVOS (tääl oli kamala huuto puol 2!!!) kun en päästäny meijän sänkyyn....sohvalle sit annoin käydä |O
Nyt koitan kahvilla täs herätä :whistle:
 
huomenta kaikki kauniit helmiäidit


nokka vuotaa nyt toista päivää, illalla otti kaikki pattiin,ukko erityisesti ja muutenki vit*tti ja ei tämä aamukaan mitenkään hohdokas oo ollu mut silti on hyvä mieli =)

jahvetille
jospa ens yö olis rauhallisempi
 
Huomenta!
Hui kun on kylmä ilma, tuulee ja hytisyttää :snotty:
Katoitteko eilen sen Kadonneet? Hitsi kun mua aina pelottaa tuollaiset, ja silti pitää vaan katsoa.. :D Olen asunut pikkutyttönä sillä samalla tiellä kuin se kadonnut/murhattu nainen :eek: :eek:

Mitäs viikonloppusuunnitelmia löytyy? :wave: Mä en vielä muuta tiedä kuin että mies menee mölkkyä heittelemään huomenna, jospa mentäisiin pojan kanssa kannustamaan.
 
Mun piti tänään siivota, mutten taida jaksaa |O Jos vaikka huomenna tai sunnuntaina sit :whistle: Mietin, et jos lähettäs ulos...tuulee vaan pirusti...pitää laittaa lippis päähän ettei loputki haituvat lähe :kieh: :kieh:
 
Täälläki on ihan tyhmä ilma. Niin sateista :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Katoitteko eilen sen Kadonneet? Hitsi kun mua aina pelottaa tuollaiset, ja silti pitää vaan katsoa.. :D Olen asunut pikkutyttönä sillä samalla tiellä kuin se kadonnut/murhattu nainen :eek: :eek:
Mä oon kattonu tota sarjaa ihan alusta asti. Ihan mielettömän hyvä... Ja pelottava :whistle: ainoo ärsyttävä puoli siinä on ettei siin selviä mitä niille ihmisille tapahtuu.. Jää loppuhuipennus niinku näkemättä joka kerta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitäs viikonloppusuunnitelmia löytyy? :wave: Mä en vielä muuta tiedä kuin että mies menee mölkkyä heittelemään huomenna, jospa mentäisiin pojan kanssa kannustamaan.
Me meinattiin huomenna lähteä Hämeenlinnaan keskiaikaismarkkinoille pörräämään. Kaveripariskunta on tulossa sinne kans ja treffataan ne siellä. Sitte alkaaki taas meijän parkettiurakka sunnuntaina.. Mikä jatkuu vielä kun mies jää lomalle ens viikolla...

No onneks ei tullu valvottua uinteja :snotty: Nyt kuuluuki sängystä ähinää joten :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
onko se ihan yleinen käytäntö nykyään että riisin heitto häissä kielletty? pappi oli sanonu miehelle harjotuksissa että riisiä ei sitten heitellä :(
Se on ilmeisti kirkkokohtaista. Me ollaa oltu kaksissa häissä tänä kesänä ja toisissa piti heittää riisi kirkon portaiden ulkopuolella ja toisissa heitettii heti ovella. Ruusunlehdethän on vissii yleistyny jonkun verran tuon riisikiellon jälkee. Ja saippuakuplat.
 
Morjens,

pikaisesti selasin teidän ilta/yökeskustelut läpi. Se jäi päähän, että Muorin pienoinen istuu jo hienosti ja varaa jalkoihinsa :flower:. Meidän neiti myös seisoo tosi jämerästi, ei tartte kuin pikkasen tukea ettei huojuisi :D. Syöttötuolissa myös istutetaan pieniä aikoja välillä.

Illalla neidillä oli joku itkukohtaus yhtäkkiä, huusi puoli tuntia putkeen :'(. Sit loppu ku seinään, oiskohan jotain vatsanväänteitä ollu :/. Yö meni sit loistavasti, heräs vaan kerran tossa 5 jälkeen ja nukku vähän yli 7 asti. Itekään en heränny ku ton kerran =).

Ääh, pitäis imuroida ja täällä mä vaan roikun... :whistle:
 
Huomenet!
Saa olla viimenen tilauskakku ikinä tuo hello kitty minkä teen, jösses mikä ressi tuosta!! Tein sitä ite kakkua tuossa, siis leikkasin pohjaa ja kostutin ja täytin. Kaikki hyvin siihen asti, kunnes kostutin sitä päällimmäistä levyä. Jotenki ajatuksissani vaan valelin ja valelin sitä kostutuslientä siihen, ja aloin nostaa levyä kakun päälle. No ööp, eipä noussukaan ku riepaleina vaan, olin kastellu sitä ihan v*tun paljo liikaa! Sit äkkiä että ehin ennenku neiti herää, ni munia kuppiin ja leipomaan kääretorttupohjaa, että saan siitä leikata päällimmäisen levyn. Onneks neiti oli kerranki pelissä mukana ja nukkui hyvin kiltisti, ihan herätellä piti äsken että pysyy jotenki rytmit yllä. Ja kääretorttulevy tuolla nyt jäähtymässä että saan kohta nakata siitä ympyrän sitte kakun päälle.
Huoh. Eli kriisi oli, mutta se on selvitetty! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Huomenta!

Katoitteko eilen sen Kadonneet? Hitsi kun mua aina pelottaa tuollaiset, ja silti pitää vaan katsoa.. :D Olen asunut pikkutyttönä sillä samalla tiellä kuin se kadonnut/murhattu nainen :eek: :eek:
Huomenta mammat!

Kattelin Kadonneet joo ja sit täällä rupee Liinamari kertoo kummitusjuttuja. :eek: :eek:

Toivottavasti Liinamari sait kummitukset yms. karkotettua mielestäs.

Meilläkin ukolla pitää olla oma huone, mutta ei se kyllä siellä nuku. Mä raivasin oman työhuoneeni talvella vierashuoneeks, mutta eipä siellä oo kauheesti vieraita ollu. Loppuraskaudesta suunnittelin, että meen vaavin kanssa sinne nukkumaan, jos tuo on kovin levoton nukkuja, mutta ei oo onneks tarvinnu. Niin ja me ei taas miehen kanssa oikeen osata nukkua erikseen (laskee mielessään vuosia...) Niin ollaan siis 14 vuodessa jumituttu yhdessä nukkumiseen. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Mitäs viikonloppusuunnitelmia löytyy?
huomenna kuhmoon häihin :D aion pakottaa miehen tansimaan mun kans vaikka en tanssia osaakkaan
Mä en kyllä enää ikinä pakota miestä tanssimaan mun kanssa. Kerran vähän niin kuin pakotin (kun se oli eka tanssittanu liudan sukujuhlien tätejä, muttei mua) :/ No toi teki jonku ihmeen tangotaivutuksen ja mä rojahdin lattialle. No mies vaan totes siihen, että mitäs sulla on niin painava ruho. (joo ruho, ihan ku jollain teurasnaudalla) :/ :LOL:

Niin ja mulla oli tuolloin elopainoo joku 55 kg. ;)
 
Näet kyllä Ippu tosi paljon vaivaa ton kaukun kanssa. Saa päivänsankari olla onnellinen.

Joo, meidän neiti istuu ja seisoiskin tuettuna, mutta ei tosiaan käänny. No terkkari totes jotenkin näin, että ei se käänny, jos ei oo aivot mukana touhussa (liikerata siis sisäistettynä tms. ) Ei siis mitenkään ilkeesti, vaan ihan ystävällisesti. Tuosta on siis ilmeisesti tulossa yksinkertainen bodari, jolla lihasmassaa riittää, mutta aivot ei oikeen oo mukana... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Mitäs viikonloppusuunnitelmia löytyy?
huomenna kuhmoon häihin :D aion pakottaa miehen tansimaan mun kans vaikka en tanssia osaakkaan
Mä en kyllä enää ikinä pakota miestä tanssimaan mun kanssa. Kerran vähän niin kuin pakotin (kun se oli eka tanssittanu liudan sukujuhlien tätejä, muttei mua) :/ No toi teki jonku ihmeen tangotaivutuksen ja mä rojahdin lattialle. No mies vaan totes siihen, että mitäs sulla on niin painava ruho. (joo ruho, ihan ku jollain teurasnaudalla) :/ :LOL:

Niin ja mulla oli tuolloin elopainoo joku 55 kg. ;)
:eek: toivottavasti et satuttanu ittees sillon. jos minun ukko sanois minun kroppaa ruhoksi niin läpsäsen kyllä poskelle, mulle kroppa on aika arka asia ku ei tod oo sellanen ku haluaisin niin jos se alkaa sitä haukkua niin tietää haukkuneensa :kieh:

pitää tänään lähteä etsimään mekkoon passelia hartiahuivia, jäi "vähä" viimetinkaan ku ukko oli reissussa ja se saa kustantaa mulle sen huivin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Näet kyllä Ippu tosi paljon vaivaa ton kaukun kanssa. Saa päivänsankari olla onnellinen.

Joo, meidän neiti istuu ja seisoiskin tuettuna, mutta ei tosiaan käänny. No terkkari totes jotenkin näin, että ei se käänny, jos ei oo aivot mukana touhussa (liikerata siis sisäistettynä tms. ) Ei siis mitenkään ilkeesti, vaan ihan ystävällisesti. Tuosta on siis ilmeisesti tulossa yksinkertainen bodari, jolla lihasmassaa riittää, mutta aivot ei oikeen oo mukana... :LOL:
:LOL:
 
Yksinkä täällä taas turisen?

No, eilen oli juttua luonteenpiirteistä. Mun vanhemmat sanoo, että meidän neiti on kuin veljensä vauvana tyytyväinen ja aurinkoinen. Toisaalta maalla sukulaiset sano, että on niin vauhdikkaan oloinen, että ei meidän saari tuu sille riittämään, kun tuo pääsee liikkeelle. =) :p
Ite en oikeen osaa muuta sanoa, kuin että on mun mielestä hiukan neitimäisen vaativampi kuin veljensä oli.
 

Yhteistyössä