Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jo vain, nyt tuli unimasa joten öitä :wave:
:wave: sano masalle et ajaa meiltä kummitukset pois kun tulee tännepäin.Muuten joudun valvomaan koko yön kun pelottaa
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jo vain, nyt tuli unimasa joten öitä :wave:
Emmie syö särkylääkkeitä muutaku ehottomassa pakossa. Eikä o jyväpussiakaan.. Mut meen nyt VIHDOIN nukkuun ja sit jos huomen jatkuu ni ylipuhun jonkun hieromaan vähän.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--jyväpussia vaan niskan päälle niin kyllä se siittä, ja hiukka ehket buranaa kyytipojaks :hug:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Pää kipee, niska kipee, väsyttää. Oon taas vaan taustaillu... :ashamed:
Ei ollu ikkuna auki ja mies kuorsaa toisessa huoneessa.Mä en uskalla mennä nukkumaan.Nyt pyörii silmissä kaikki vuosien varrella nähdyt kauhuleffatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
Nukutteko te miehen kanssa eri huoneissa? Ainiin, oliko se teillä, kun mies ei halua luopua huoneestaan?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ei ollu ikkuna auki ja mies kuorsaa toisessa huoneessa.Mä en uskalla mennä nukkumaan.Nyt pyörii silmissä kaikki vuosien varrella nähdyt kauhuleffatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
.Taidan ottaa pojan viereen ja mennään ukon huoneeseen
jep eri huoneissa hän kun haluaa nukkua rauhassa yöt :xmas: oon jo niin tottunut et en taida takas huoliakkaan kun kuorsaa niin että katto tärisee,ärsyttävää.Muistit oikein ei luovu kirveelläkään huoneesta,kyllä mä vielä keinot keksin :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nukutteko te miehen kanssa eri huoneissa? Ainiin, oliko se teillä, kun mies ei halua luopua huoneestaan?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ei ollu ikkuna auki ja mies kuorsaa toisessa huoneessa.Mä en uskalla mennä nukkumaan.Nyt pyörii silmissä kaikki vuosien varrella nähdyt kauhuleffatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
Miten ihmeessä tuo on mahdollista? Minkälaiset ikkunat teillä on? Onko mahdollista, että olis jääny ikkuna vähän auki?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:jep eri huoneissa hän kun haluaa nukkua rauhassa yöt :xmas: oon jo niin tottunut et en taida takas huoliakkaan kun kuorsaa niin että katto tärisee,ärsyttävää.Muistit oikein ei luovu kirveelläkään huoneesta,kyllä mä vielä keinot keksin :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nukutteko te miehen kanssa eri huoneissa? Ainiin, oliko se teillä, kun mies ei halua luopua huoneestaan?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ei ollu ikkuna auki ja mies kuorsaa toisessa huoneessa.Mä en uskalla mennä nukkumaan.Nyt pyörii silmissä kaikki vuosien varrella nähdyt kauhuleffatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
Kieltämättä vähä kinkkiset nuo ikkunat on, tai siis ikkuna.Sitä saa kyllä kunnolla takoa ,että menis kiinni,joten jos olikin vain tuuli,mutta miks ei ovi paukahtanut no joo nyt alkaa mulla olla jo hysteriaa.Alan urakalla vakuuttelemaan itselleni se oli tuuli se oli tuuli....Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Miten ihmeessä tuo on mahdollista? Minkälaiset ikkunat teillä on? Onko mahdollista, että olis jääny ikkuna vähän auki? :oAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:jep eri huoneissa hän kun haluaa nukkua rauhassa yöt :xmas: oon jo niin tottunut et en taida takas huoliakkaan kun kuorsaa niin että katto tärisee,ärsyttävää.Muistit oikein ei luovu kirveelläkään huoneesta,kyllä mä vielä keinot keksin :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nukutteko te miehen kanssa eri huoneissa? Ainiin, oliko se teillä, kun mies ei halua luopua huoneestaan?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ei ollu ikkuna auki ja mies kuorsaa toisessa huoneessa.Mä en uskalla mennä nukkumaan.Nyt pyörii silmissä kaikki vuosien varrella nähdyt kauhuleffatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
Kiva kun kukut meidän kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai kauhee, taitaa olla äiti niin täpinöissään tän päivän hulinoista, babybiosta ja mammatreffeistä ettei uni meinaa tulla Jätkä kyllä nukkuu Joten mie kukun täällä :ashamed:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ai kauhee, taitaa olla äiti niin täpinöissään tän päivän hulinoista, babybiosta ja mammatreffeistä ettei uni meinaa tulla Jätkä kyllä nukkuu Joten mie kukun täällä :ashamed:
Kävin kirjottelemassa siellä äsken. :xmas: Oon joskus tehnyt jonkun testin, jonka mukaan olisin Kani. *kipaisee tekemään tuon mitäsnytin testin*Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kävin tsekkailees mitäs nyt ärsyttävyys puolella ja tein testin kuka olet Nalle Puh maailmassa... yllätyksekseni vastaus oli Nalle Puh,olin sata varma että olisin Nasu
Ei helvata mitä porukkaa! Huom! Miksi noissa uutisoinneissa käytetään sanaa "kassaneiti"? :kieh: :kieh: :kieh: *nim. feminismi nostaa päätään*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit.. täs voi jo sanoa että työt seuraa kotiin
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1570447
No huh huh ääliöitä maailma täynnäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ei helvata mitä porukkaa! Huom! Miksi noissa uutisoinneissa käytetään sanaa "kassaneiti"? :kieh: :kieh: :kieh: *nim. feminismi nostaa päätään*Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit.. täs voi jo sanoa että työt seuraa kotiin
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1570447