***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Pää kipee, niska kipee, väsyttää. Oon taas vaan taustaillu... :ashamed:
:hug: :hug: kaikille tarvitsijoille, etenkin tulehdusten kanssa kamppaileville. :/ Mulla tuli joku mikälie tulehdus heti sillo synnytyksen jälkeen, ei ollu kivaa.. CRP pahimmillaan yli 300, ei ollu kivaa. Toivottavasti menee teillä ohi pian!
Nyt meen nuQ. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Me pöllittiin porukalla joskus kokonainen puu.

:LOL: :LOL: :LOL: Miten se onnistuu :LOL: :LOL: :LOL:
hmm... En melkein ilkeä kertoa edes... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Oli saha. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: No juu, mä olin VAAN mukana. ;) :xmas:
Jestas, sehän on ollut harkittu ja vakaalla aikeella tehty varkaus :LOL: On mahtanut puun omistaja ihmetellä, kun aamulla on pihalla ollut vaan puujauhoa ja kanto :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
esikoisen vauvaherkkuja oli pakastetusta omenasoseesta tehty kiisseli. =)
--kuullostaa niiiiiiiiiiiiiin hyvälle että :p
Sitten taas kädetön kyselee ohjetta
Oliskohan perunajauhopaketin kyljessä sellainen kiisseliohje? En kyllä ulkoa muista...hakee paketin.... ei tässä kyllä varsinaisesti ohjetta oo, mutta meniköhän jotenkin näin. Keitä 4 dl vettä kattilassa. Sekoita 2 rkl perunajauhoja ja 1/2 dl kylmää vettä ja kaada kattilaan ohuena nauhana koko ajan sekoittaen. Sitten vaan omppusose joukkoon.

Niin, sitä omppusosetta varten tarttee ompuista poistaa siemenkodat, keittää ne ja soseuttaa. Sokeria en lisänny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Muuten... minkäslainen paikka se käpylän kehuttu kenguruu vai mikä lie on ,pääseekö vaunuilla sisälle,kas kun se on huomenissa pari tuntia auki
Suosittelen, siellä saa hyvää palvelua ja opastusta :) Sinne on aika hankala löytää, kun se ei oo mikään perinteinen liikehuoneisto, vaan ihan kerrostalon asunto, ei siis mainoksia tai kylttejä tms. Ja se on Väinölänkadun ja Untamontien (jos nyt ihan oikein muistan) välissä. Eli se ei oo ihan tien poskessa. Kannattaa kattoa vielä vaikka emirosta, niin löytää helpommin perille :) Vaunuilla ei pääse sisään, kun se on kolmannessa kerroksessa eikä hissiä oo
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Me pöllittiin porukalla joskus kokonainen puu.

:LOL: :LOL: :LOL: Miten se onnistuu :LOL: :LOL: :LOL:
hmm... En melkein ilkeä kertoa edes... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Oli saha. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: No juu, mä olin VAAN mukana. ;) :xmas:
Jestas, sehän on ollut harkittu ja vakaalla aikeella tehty varkaus :LOL: On mahtanut puun omistaja ihmetellä, kun aamulla on pihalla ollut vaan puujauhoa ja kanto :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Aikeet oli vakaat ja askeleet kaikilla huppelisen varmat. :xmas: Se oli hyvin ohutrunkoinen puu, ei tullu juuri jauhoa. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Muuten... minkäslainen paikka se käpylän kehuttu kenguruu vai mikä lie on ,pääseekö vaunuilla sisälle,kas kun se on huomenissa pari tuntia auki
Suosittelen, siellä saa hyvää palvelua ja opastusta :) Sinne on aika hankala löytää, kun se ei oo mikään perinteinen liikehuoneisto, vaan ihan kerrostalon asunto, ei siis mainoksia tai kylttejä tms. Ja se on Väinölänkadun ja Untamontien (jos nyt ihan oikein muistan) välissä. Eli se ei oo ihan tien poskessa. Kannattaa kattoa vielä vaikka emirosta, niin löytää helpommin perille :) Vaunuilla ei pääse sisään, kun se on kolmannessa kerroksessa eikä hissiä oo
:/
Mä en oo käyny siellä, mies on ja kehui palvelua. =) Mä kävin tosin sähköpostikeskustelua ko. yrittäjän kanssa ja asialliselta vaikutti. =)
 
Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona :eek: .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona :eek: .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
--no hyi :eek:
 
Neuvolakuulumisiahan mun piti kertoa, mutta jumituin turisemaan mustikoista ja muista. :LOL:

paino 6935 g
pituus 63,5 cm
pipo 41,5 cm

"P. kasvaa ja kivasti. Istuu tuettuna lanneselkä suorana. Varaa jalkoihinsa. Juttelee monisävyisesti ja vuorovaikutteisesti :LOL: . Suloinen tyttö." Ja kukkatarran sai tuohon vihkoonsa.

Nää on siis 5 kk-mitat, mutta pikkuinen pirpanahan tuo on. Istuttaa kuulemma sais jo. Saa nähdä, lähetäänkö huomenna puistoon keinumaan. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona :eek: .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
:eek: Hui! Älä pelottele katoin just kakkoselta Kadonneet-sarjaa. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Meillä kummittelee....menin veskiin ja huomasin että makkarin ovi on kiinni,poika siis nukku siellä,enkä todellakaan ollut laittanut ovea kiinni.Avasin oven ja ikkuna oli auki kokonaan ja verhot vaan hulmusi ulkona :eek: .Jos tuuli olis avannut olis ovi kyllä pamahtanut äänekkäästi kiinni ja poka herännyt
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Oliks sulla ikkuna vähän auki? Nythän on ainakin täällä meillä ollu helv*tillinen myrsky, että varmaan ois auennu ikkunat, jos olis ollu vähänkin auki. :/ Onko mies kotona?
 
Muori voi hitsi teillä saa oikein tarran =) ja istuessa selkäkin suorana,wau :flower: ja varaa jalkoihinsa,teillä kyllä ollaan edistyksellisiä =)

Mä yritin tänään näyttää pojalle miten ryömitään ,poika katsahti muhun ja pystyssä nököttävään peppuun ja alkoi nauramaan oikein kunnolla :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Muori voi hitsi teillä saa oikein tarran =) ja istuessa selkäkin suorana,wau :flower: ja varaa jalkoihinsa,teillä kyllä ollaan edistyksellisiä =)

Mä yritin tänään näyttää pojalle miten ryömitään ,poika katsahti muhun ja pystyssä nököttävään peppuun ja alkoi nauramaan oikein kunnolla :LOL:
Joo, mut ei tuo vielä käänny. Että se siitä edistyksellisyydestä. :LOL:
 

Yhteistyössä