***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitto ku ei voi mennä mustikkaan kun tän suuntavaistolla sielt ei pois löytäs |O
Ajeltiin tossa tänään Sipoon hiekkateillä ja reunat oli täynnä marjastajien autoja (tai näin miehen kanssa pääteltiin). Esikoinen sitte viisaasti totes takapenkiltä, että jos menee mustikkaan, pitää pudotella maahan merkkejä, että löytää pois. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Eiks joku viisas sanonut, ettei tänä vuonna saa metsästä mustikoita juurikaan? vai keksinkö omiani..Hmm..nyt kyllä uppoais mustikkapiirakka, semmonen rahkapohjainen, nam :p
Mun piti tänä syksynä kerätä mustikkaa reilusti, mut tänään totesin että ei oo paljoa...en kerännyt kuitenkaan, tein vain tutkimusretken...
 
Mä tarvisin myös jotain pipareita ja muovisuikaleita, jotta löytäisin metsästä pois. Niin onneton suuntavaisto metsässä. Kaupungissa osaan kyllä suunnistaa :) Mua on pitänyt lähtee etsimään koulun suunnistuksessa, kun oltiin viidennellä luokalla suunnistamassa ja muut oli tulleet maaliin jo 2 tuntia sitten ja meikkis vaan harhaili metsissä rastia (siis oikeesti sitä ensimmäistä) etsiessä :LOL: olin aika helpottunut, kun mut noukittiin pois metsästä kuljeksimasta..Voisin olla siellä muuten vieläkin :LOL:
 
Vai mansikoista ja mustikoista on täällä juteltu :p

Miten se onki että eka toppuuttelee itteään ettei sais kesällä tai syksyllä vielä syödä pakastettuja mansikoita että riittää talveks ja sit taas ens kesänä kattoo pakkaseen että jotain pitäis keksiä mansikoista että sais uudet tilalle :p

Mustikkaan ois kiva mennä, enpä oo ollu sitte lapsivuosien.. Voi tosin olla että meidän mustikat poimitaan edelleen K-marketin pakastealtaasta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä tarvisin myös jotain pipareita ja muovisuikaleita, jotta löytäisin metsästä pois. Niin onneton suuntavaisto metsässä. Kaupungissa osaan kyllä suunnistaa :) Mua on pitänyt lähtee etsimään koulun suunnistuksessa, kun oltiin viidennellä luokalla suunnistamassa ja muut oli tulleet maaliin jo 2 tuntia sitten ja meikkis vaan harhaili metsissä rastia (siis oikeesti sitä ensimmäistä) etsiessä :LOL: olin aika helpottunut, kun mut noukittiin pois metsästä kuljeksimasta..Voisin olla siellä muuten vieläkin :LOL:
Voi ei! No mä olin aikoinani kävelyllä ja huomasin käveleväni kolmatta kertaa samaa lenkkiä omakotialueella, vaikka yritin siis kääntyä kotiin päin. Piti sitte oikasta yhden pellon poikki, että pääsin pois kierteestä. :ashamed: :LOL:

Minäkö blondi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Mua ei saa mustikkaan tms kun pelkään käärmeitä,juu kohmeloissaan taitavat jo olla mutta mun päälle hyökkäävät vaikka unissaankin :eek:
Mun yks ystävä oli viime viikolla ollut kanttarellimetsässä Treen suunnalla ja sitä vastaan oli tullut reissulla 2 kyytä. Joten tarkkana saa kyllä olla
:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Pitää varmaan tyytyä silmiä karvasteleviin puna- ja mustaviinimarjoihin :x Ovatten mulle vähän turhan väkeviä.. Ja keräsin mä vatut pois meidän pihan puskista, niitä tuli tosi kivasti :)
Onks teillä omia vattupuskia?
|O |O :p :p Ei teillä omenoita olis? *nim. Jo näppikseksi epäilty* ;)
 

Yhteistyössä