16e kalliimmaks kun teillä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Teil on vaan liian pitkä nimi, ni tulee kalliiksAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niitä on monenlaisia ja halvimmat mitä oon nähny on just jotain 3e/kpl, mutta nuo kyseiset oli kyllä huippuhintaiset. *ihmetteleevieläkin*Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tein ite niin tuli maksamaan 2?/kpl Ostin kirjaimet Sinooperista ja maalia ja puukuvioita Tiimarista. Tosi söötit tuli, vaikka itse sanonkin =) Kerhoon laitoin sillon kuvan niistä Artun huoneen ovessa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:ieva:
No jo on olleet hirmu hintaisia nuo kirjaimet . Me maksettiin Stockalla 4,90e/kpl ja jossain kuussa ne oli kanta-asiakastarjouksessa 3,90e/kpl (tietty just heti sen jälkeen, ku me oltiin ne jo ostettu :kieh: )Kirjaimet oli muuten 8 e/kpl.
Halvimmillaan löysin netistä 2,5?/kpl.
Pitäs pyyhkiä pölyjä, mutta ei yhtään huvittais |O
Mulla kans tukkeutu rinnat kaks päivää ennen ristiäisiä. Kuume nousi 39,2 asteeseen ja värisin kylmissäni kauheen paksussa vaatetuksessa. (Ja mietin, että ou jee, tää vielä tästä puuttukin) :/ Imetin ja kävin kuumassa suihkussa ja yön aikana hävis oireet ilman antibiootteja.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kyllä mulla ainakin nousi lämpö molempina kertoina kun rintatiehyet olivat tukossa...itse sain vaivan saunan avulla pois ja lämpöily (kipeä olo) meni myös sen tien...Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:Hissukka, voi sinua :hug:
Tuo lämmönnousu ei valitettavasti lupaa hyvää
Olis kannattanu miettiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:16e kalliimmaks kun teillä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Teil on vaan liian pitkä nimi, ni tulee kalliiksAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niitä on monenlaisia ja halvimmat mitä oon nähny on just jotain 3e/kpl, mutta nuo kyseiset oli kyllä huippuhintaiset. *ihmetteleevieläkin*Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tein ite niin tuli maksamaan 2?/kpl Ostin kirjaimet Sinooperista ja maalia ja puukuvioita Tiimarista. Tosi söötit tuli, vaikka itse sanonkin =) Kerhoon laitoin sillon kuvan niistä Artun huoneen ovessa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:ieva:
No jo on olleet hirmu hintaisia nuo kirjaimet . Me maksettiin Stockalla 4,90e/kpl ja jossain kuussa ne oli kanta-asiakastarjouksessa 3,90e/kpl (tietty just heti sen jälkeen, ku me oltiin ne jo ostettu :kieh: )Kirjaimet oli muuten 8 e/kpl.
Juu, laittaiskohan seinälle koko nimen, tyyliin Maija Mirjami Meikäläinen. :/ :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olis kannattanu miettiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:16e kalliimmaks kun teillä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Teil on vaan liian pitkä nimi, ni tulee kalliiksAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niitä on monenlaisia ja halvimmat mitä oon nähny on just jotain 3e/kpl, mutta nuo kyseiset oli kyllä huippuhintaiset. *ihmetteleevieläkin*Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tein ite niin tuli maksamaan 2?/kpl Ostin kirjaimet Sinooperista ja maalia ja puukuvioita Tiimarista. Tosi söötit tuli, vaikka itse sanonkin =) Kerhoon laitoin sillon kuvan niistä Artun huoneen ovessa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:ieva:
No ei mut pitkä nimi on tietty nätimpi, kun tule paljon niit kirjaimii
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Juu, laittaiskohan seinälle koko nimen, tyyliin Maija Mirjami Meikäläinen. :/ :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Olis kannattanu miettiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:16e kalliimmaks kun teillä. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Teil on vaan liian pitkä nimi, ni tulee kalliiksAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Niitä on monenlaisia ja halvimmat mitä oon nähny on just jotain 3e/kpl, mutta nuo kyseiset oli kyllä huippuhintaiset. *ihmetteleevieläkin*Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie tein ite niin tuli maksamaan 2?/kpl Ostin kirjaimet Sinooperista ja maalia ja puukuvioita Tiimarista. Tosi söötit tuli, vaikka itse sanonkin =) Kerhoon laitoin sillon kuvan niistä Artun huoneen ovessa.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:ieva:
No ei mut pitkä nimi on tietty nätimpi, kun tule paljon niit kirjaimii
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Täällä taas :wave: kummatkin pojat nukkuu =)
Meillä puolestaan kana sai oksun lentämään :x sai eilen ja toissapäivänä kanaa ja laatta lensi sen jälkeen enempi ja vähempi loppuillan... :/ Tänään saikin pelkkää kasvista, eikä pulautellut juuri mitään-täytyy seuraavaksi kokeilla jotain viljaa ja katsoa mikä tulos on. Ensi viikolla olis se tutkimus jos sit tulis tolkkua tähän...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meillä nuo viljat on edelleen pannassa, ei sen takia että neukkutäti ei suosittele, vaan siks että kaurasta pulautteli enempi ja ohrasta saatto tulla vatta kipeeks, tosin en oo varma..vois huomen aamusta kokeilla ihan elovenaa, taisin alottaa jollain valmiilla tetrapuurolla ja se ei ainakaan sopinu
...tai tyyliin: -tässä pitäisi olla lapsen nimi-..se vasta kalliiksi tulee... *vaihtaa lamppua*Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Juu, laittaiskohan seinälle koko nimen, tyyliin Maija Mirjami Meikäläinen. :/ :xmas:
Ootko lääkärissä käyttänyt? Onko siis pitkään jatkunut?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:tuo lapsen yskiminen on kamalaa. Voispa sen ottaa itselle :|
Meillä naudanliha pisti tulemaan ylös Pelkkää kanaa on syöty ja ruuat pysyy sisälläAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meillä puolestaan kana sai oksun lentämään :x sai eilen ja toissapäivänä kanaa ja laatta lensi sen jälkeen enempi ja vähempi loppuillan... :/ Tänään saikin pelkkää kasvista, eikä pulautellut juuri mitään-täytyy seuraavaksi kokeilla jotain viljaa ja katsoa mikä tulos on. Ensi viikolla olis se tutkimus jos sit tulis tolkkua tähän...Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meillä nuo viljat on edelleen pannassa, ei sen takia että neukkutäti ei suosittele, vaan siks että kaurasta pulautteli enempi ja ohrasta saatto tulla vatta kipeeks, tosin en oo varma..vois huomen aamusta kokeilla ihan elovenaa, taisin alottaa jollain valmiilla tetrapuurolla ja se ei ainakaan sopinu
SÄ! *varma tieto*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...arvatkaa kuka on tänäänKIN eka sängyssä...???? :wave: :wave:
MinäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...arvatkaa kuka on tänäänKIN eka sängyssä...???? :wave: :wave:
Niin oon Menossa jo...toinen jalka on jo makkkarin oven välissäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:SÄ! *varma tieto*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...arvatkaa kuka on tänäänKIN eka sängyssä...???? :wave: :wave:
--lyhyesti ja ytimekkäästiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nää nipsulin jutut on aina niin hauskoja!Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Munailijat :wave: ??
Sut diskattiinAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:MinäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...arvatkaa kuka on tänäänKIN eka sängyssä...???? :wave: :wave:
mutta tulin takaisin :saint:
...tais olla pika...uni siis! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:MinäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut hei...arvatkaa kuka on tänäänKIN eka sängyssä...???? :wave: :wave:
mutta tulin takaisin :saint: